نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توشیبا باشد. تلاش های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا در ایران به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر توشیباست که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… پشتیبانی می کند. نمایندگی توشیبا در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند.

نمایندگی توشیبا در تهران و کرج

کمپانی بزرگ توشیبا را میتوان یکی از برترین تولید کننده های محصولات الکترونیکی به شمار آورد. تنوع  و کیفیت این محصولات از عوامل اصلی فروش بالای آن هاست. این تجهیزات در کشورمان ایران نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند. از این رو برای خدمت رسانی بهتر به کاربران این محصولات، نمایندگی فروش و تعمیرات توشیبا در تهران و کرج احداث گردید.

نمایندگی توشیبا در تهران ، با شایستگی تمام و با تکیه بر امکانات و تخصص بالایی که از آن برخوردار است، در تمام سال های فعالیت خود، موفق به کسب رضایت جمع کثیری از کاربران و مشتریان عزیز گشته است. به طوری که حالا میتوان به روشنی مشاهده کرد که این مجموعه ، به انتخاب اول اکثریت خریداران و کاربران بدل شده است. کارشناسان و مشاوران زبده در امر فروش و تعمیرات توشیبا، قادرند هر گونه سرویس در خصوص عرضه و بازیابی این محصولات را ارائه دهند. این خدمات تمامی محصولات ارائه شده از سوی این کمپانی نام آشنای ژاپنی را در بر می گیرد و با ارائه گارانتی همراه است.

نمایندگی توشیبا در شهرستان ها

خدمات فروش و پشتیبانی نمایندگی توشیبا ، تنها به کاربران تهرانی و کرجی اختصاص ندارد. از آن جا که تعداد بسیاری از کاربران محصولات توشیبا در سایر شهرهای کشورمان ساکن هستند، نمایندگی توشیبا این وظیفه را در خود دیده است که تمامی سرویس های پشتیبانی را با بالاترین کیفیت ممکن، در اختیار این عزیزان قرار دهد. کاربران شهرستانی محصولات توشیبا، میتوانند از طریق مطالعه ی شرایط مذکور در صفحه ی نمایندگی توشیبا در شهرستان ها ، از خدمات ویژه ی تعمیرات در شهرستان، بهره مند شوند. همچنین این عزیزان میتوانند از خدمات فروش مراکز نمایندگی توشیبا، محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند. تمامی این خدمات با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه همراه است و درحداقل زمان صورت میگیرد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا برای رفاه کاربران تمامی خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. بهره مندی از متخصصان و مهندسان حرفه ای سبب شده تا تعمیرات انواع محصولات توشیبا در نمایندگی TOSHIBA امکان پذیر شود. متخصصان با دسترسی به مدرن ترین مهارت ها و دانش های تعمیراتی می توانند انواع آسیب دیدگی های محصولات توشیبا را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در واحد های تعمیراتی نمایندگی توشیبا می پردازیم.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیرات تلویزیون توشیبا یکی از واحد های فعال در نمایندگی توشیبا به شمار می رود. رایج ترین آسیب دیدگی های تلویزیون عبارت است از سوختگی پیکسل ها ، شکستگی پنل ، نفوذ مایعات به تلویزیون بر اثر اسپری مستقیم مواد پاک کننده و … تمامی این آسیب دیدگی های امکان نمایش تصاویر در تلویزیون را سلب کرده و امکان کارکرد دستگاه را محدود می کند. در نتیجه لازم است تعمیرات تلویزیون توسط افراد حرفه ای و در اولین فرصت انجام شود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا
تعمیرات فتوکپی توشیبا

تعمیرات فتوکپی توشیبا

نمایندگی فتوکپی توشیبا درگاه مطمئنی است که همه کاربران می توانند از طریق آن خدمات متنوعی را دریافت کنند. این سرویس ها در حوزه فروش کپی توشیبا، پس از فروش این دستگاه و تعمیرات دستگاه کپی توشیبا گسترده هستند. تمام خدمات و سرویس ها تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه می شود.

تعمیرات لوازم خانگی توشیبا

لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال ، مایکروفر ، اسپلیت ، کولرگازی و… از جمله لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت توشیبا به شمار می روند. متخصصان حاضر در نمایندگی توشیبا به دلیل بهره مندی از دانش های تعمیراتی و دسترسی به مدرن ترین تجهیزات می توانند انواع عیوب لوازم خانگی توشیبا را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. مهندسان این مجموعه با استفاده از بهترین ابزارآلات پیشرفته قادر به تعمیر لوازم خانگی توشیبا در بالاترین سطح کیفی هستند.

تعمیرات لوازم خانگی توشیبا
تعمیرات لپ تاپ توشیبا

تعمیرات لپ تاپ توشیبا

تعمیرات لپ تاپ در بخشی مجزا و با استفاده از مدن ترین ترفند های تعمیراتی انجام می شود. تعویض قطعات سخت افزاری لپ تاپ و ارتقاء نرم افزاری مثل سیستم عامل در این واحد انجام می شود. مهندسان نمایندگی توشیبا با تمامی پیچیدگی های این دستگاه آشنایی کامل داشته و در صورت لزوم می توانند فرآیند تعمیرات ، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ را انجام دهند.

چرا نمایندگی توشیبا را انتخاب کنیم؟

عوامل و ویژگی های متعددی وجود دارد که انتخاب نمایندگی توشیبا را به یک انتخاب هوشمندانه برای دریافت خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی تبدیل می کند. کیفیت بالای خدمات یکی از این عوامل است که به موجب تخصص بالای تکنسین ها و پرسنل این مجموعه در حوزه ی کاری شان به دست آمده است. همکاران ما در دو بخش فروش و تعمیرات توشیبا، از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و تجربه ی چندین ساله ی آنها، موجب ارتقا سطح کیفی سرویس های ارائه شده گشته است. مشتری مداری به عنوان رکن و اساس فعالیت های این مرکز انتخاب شده و کلیه ی پرسنل، در راستای تحقق این اصل فعالیت می کنند.

همچنین همکاران ما تعهد کاری بالایی دارند و خود را نسبت به مشتریان محترم، مسئول می دانند. این مساله باعث شده که کلیه ی اقدامات با نهایت دقت انجام شده و کاربران شاهد برخورد بسیار مثبت و خوب از همکاران ما باشند. در کنار همه ی این موارد، استفاده از جدید ترین تکلوژی های روز دنیا نیز عامل دیگری است که انتخاب نمایندگی توشیبا را برای کاربران توجیه می نماید.

خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا

خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا شامل کلیه سرویس هایی است که کاربران پس از خرید محصولات این شرکت می توانند دریافت نمایند. مرکز سخت افزار ایران، برای مشتریان ارزش و اهمیت ویژه ای قائل بوده و خود را موظف می دانند که خدمات رسانی به این عزیزان را به فروش محصولات محدود نکنند. به این ترتیب مشتریان محترم ما پس از خرید هریک از انواع لوازم خانگی، تلویزیون، گوشی، تبلت، مانیتور، لپ تاپ و … toshiba نیز پشتیبانی می شوند.

خدمات پس از فروش، حوزه گسترده ای از نصب و راه اندازی دستگاه خریداری شده تا تعمیرات تخصصی آن را در بر می گیرد. به واسطه گواهی نامه معتبری که در هنگام خرید به شما عزیزان ارائه می گردد، می توانید از انواع خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی توشیبا برخوردار شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل عملکردی در محصول مورد نظرتان، می توانید روی تخصص و تجربه بالای تکنسین های تعمیرات این نمایندگی در بخش خدمات پس از فروش نیز حساب کنید.

شما کاربران گرامی می توانید دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را درباره محصولات توشیبا و فناوری های به کار رفته در آنها را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید. کارشناسان ما در این بخش ارائه دهنده اطلاعات و اخبار مرتبط با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز توشیبا خواهند بود.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه داده است. تلاش های روز افزون این مرکز چه در بخش «تجهیزات» و چه در میان «کادر فنی» قابل ردیابی و مشاهده است. «کادر فنی» نمایندگی توشیبا در ایران چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری ملزم به حضور در دوره های تخصصی آموزش هستند که هر شش ماه یک بار با حضور اساتید بین المللی برگزار می گردند.

«تجهیزات» نمایندگی توشیبا در ایران نیز هر شش ماه مورد بررسی و معاینه کارشناسان قرار گرفته تا در صورت نیاز، تجهیزات مستهلک و قدیمی از این سیستم خارج شده و ابزار جدیدی جایگزین آنها گردند. تمامی این تلاش ها جهت دستیابی به اهداف بلند مدتی است که در کسب رضایت کاربران توشیبا و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به آنان خلاصه میگردند. جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات نیز نمایندگی توشیبا در ایران هر یک از پارتهای موجود را به یک محصول اختصاص داده است.

از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی توشیبا در ایران و مراجعه به پارت تخصصی، خدمات موردنیاز دستگاه خویش را دریافت دارید. واحدهای ارائه دهنده خدمات تعمیرات توشیبا در نمایندگی توشیبا در ایران در بخش زیر معرفی شده اند.

مقالات نمایندگی مجاز توشیبا

با توجه به هوشمند بودن تجهیزات امروزی و ساختار ظریف آن‌ها، اجرای عملیات تعمیر بر روی آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا ضمن تعمیر قطعات معیوب، مانع از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه گردند و کیفیت عملکرد دستگاه را به همان وضعیت نخستین بازگردانند. مدیریت نمایندگی توشیبا تمامی پارامترهای مذکور را در این مجموعه پیاده ساخته و این امکان را فراهم ساخته است تا شما کاربران گرامی با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

مدیریت نمایندگی توشیبا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیرات توشیبا یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات توشیبا مشغول به‌کار و فعالیت است. شما کاربران گرامی می توانید برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

سوالات متداول تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات توشیبا به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات توشیبا با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های توشیبا و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات توشیبا به‌کار بسته‌‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های توشیبا قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در رابطه با اشکالات شایع پیش آمده در دستگاه های توشیبا، شیوه رفع و حل اختلالات آنها و مواردی از این دست را با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ های مرتبط را دریافت دارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی سوالات متداول شما در حوزه تعمیرات تخصصی توشیبا خواهند بود.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران اصولی چون سرعت، دقت، کیفیت، مشتری مداری و دریافت هزینه مصوب ( بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه ) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. مرکز سخت افزار ایران با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های تعمیر و سرویس به کاربران دستگاه های خانگی، الکترونیکی و ارتباطی است.