اشتراک گذاری

شارژ کارتریج و تونر پرینتر

شارژ کارتریج و تونر پرینتر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی شارپ است که با رعایت استانداردهای جهانی این حوزه  اصول ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا مرکز شارژ کارتریج و تونر پرینتر شارپ بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که پرینترشان نیازمند این سرویس گشته است.

اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه از جمله شارژ کارتریج و تونر پرینتر را دریافت نمایید.

شارژ کارتریج و تونر پرینتر

زمان شارژ کارتریج و تونر پرینتر

معمولاً عموم پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت –یعنی فرارسیدن زمان شارژ کارتریج و تونر پرینتر – را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد. لیکن خشک شدن کارتریج در مصارف خانگی حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید.

آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض و شارژ کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. بعلاوه اگر کلمات در زمان چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توان با توزیع درست جوهر، به کیفیت چاپ کمک کرد. (برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود.)

در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج و تونر پرینتر می توانید از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر پرینتر شارپ استفاده نمایید. خدمات مذکور به دو صورت تعمیر در محل و سرویس دستگاه در تعمیرگاه انجام می پذیرد.

این مطلب مفید رو از دست نده : زمان مناسب شارژ کارتریج پرینتر

در هر حال بهتر است با قرار گرفتن دستگاه در شرایط زیر نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج و تونر اقدام نمایید:

  • زمانی که شش ماه از طول عمر کارتریج شما گذشته است.
  • زمانی که شاخص جوهر به پایین‌ترین مقدار خود رسیده است.
  • در هنگامی که جوهر دستگاه چاپ شما تمام شده است.

نکات مهم در شارژ کارتریج و تونر پرینتر

یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.  بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود. در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است.

توجه داشته باشید که شارژ کارتریج و تونر پرینتر یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید. نوعِ عملیات شارژ کارتریج و تونر پرینتر در این مرکز بسته به نوع دستگاه متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد.

  • پس از شارژ کارتریج و تونر پرینتر از قسمتی از صفحه چاپ گرفته نشود.
  • صفحه دارای پس زمینه است.
  • چاپ صورت گرفته کم رنگ است.
  • رنگها با یکدیگر تداخل داشته باشند.
  • کارتریج دارای صدای ناهنجار است.

اطلاعاتی مختصر در باب کارتریج و تونر

کارتریج یا تونر همان منبع تأمین رنگ در چاپگرها است. بسته به نوع دستگاه چاپ، تعداد تونر و رنگ موجود در آنها متفاوت است. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی چاپگرهای معمولی جوهرافشان دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگرند.

این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان به وسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود.

در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج و تونر پرینتر می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر شارپ مراجعه نمایید.

تعمیرات پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر شارپ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی شارپ در ایران است که به پشتوانه تخصص، تبحر، تجربه و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر شارپ در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات پرینتر شارپ کلیه خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش از جمله نیاز به شارژ کارتریج و تونر پرینتر را دریافت کرده و پرینتری بی عیب و نقص تحویل بگیرید.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می شوند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩