اشتراک گذاری

سوالات متداول تعمیر فتوکپی شارپ

دستگاه کپی یا همون فتوکپی، معمولا حجم کاری خیلی بالایی داره و همین موضوع باعث میشه که این دستگاه با ایرادها و اختلالات متعددی مواجه بشه. معمولا کاربرای این دستگاه، پرسش های راجع به روند تعمیراتش دارن که دونستن جواب این سوالها، میتونه خیلی بهشون کمک کنه. با توجه به اهمیت این موضوع، از کارشناسای تعمیرات کپی در نمایندگی شارپ کمک گرفتیم و ضمن جمع آوری متداول ترین سوالات شما دوستای عزیز، کامل ترین پاسخ ها رو بهتون ارائه میدیم. به این ترتیب، شما عزیزان میتونین مشکل دستگاه و دلیل بروز اونو به راحتی شناسایی کنین و با برطرف کردن به موقع ایراد موجود، از بروز آسیب های جدی تر در دستگاه کپی تون جلوگیری کنین. ضمن این که اگه نیاز به خدمات تخصصی تر داشتین، میتونین روی مهارت و تخصص همکارای مجرب ما در نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران حساب کنین. برای آشنایی با رایج ترین سوالات تعمیرات فتوکپی شارپ ، ما رو همراهی کنین.

سوالات متداول تعمیر فتوکپی شارپ

متداول ترین سوالات تعمیرات فتوکپی شارپ

بخشی از پر تکرار ترین سوال های مربوط به تعمیرات فتوکپی شارپ، شامل موارد زیر میشن:

چرا دستگاه کپی دیر آماده به کار میشه؟

یکی از پرسش هایی که خیلی از کاربرا در مورد دستگاه کپی شون از تعمیرکارای نمایندگی رسمی sharp میپرسن، اینه که چرا این دستگاه دیر شروع به کار میکنه؟ خب این مساله معمولا دو تا دلیل عمده داره؛ اول این که ممکنه تونر دستگاه کم باشه و زمان بیشتری صرف تامین حداقل تونر تامین شده برای چاپ بشه. دومین دلیل، به هم ریختن تنظیمات دستگاهه که با بررسی و اصلاح این بخش، مشکل برطرف میشه. به طور کلی، اگه با چنین اختلالی در عملکرد دستگاه فتوکپی تون مواجه شدین، سرویس دستگاه میتونه خیلی موثر باشه.

چرا نشان آدمک روی پنل دکمه فتوکپی شارپ روشن میشه؟

روی پنل دستگاه های کپی شارپ، یه نشان آدمک وجود داره که دوره های سرویس دستگاه رو به کاربرا نشون میده. وقتی این علامت روشن میشه، باید دستگاه رو سرویس کنین و به این ترتیب، مطمئن بشین که قطعات و بخش های مختلف دستگاهتون درست کار میکنه.

آیا نوسانات برق روی کارکرد فتوکپی تاثیر میذاره؟

یکی از سوالات رایج تعمیرات فتوکپی شارپ ، اینه که آیا نوسانات برق میتونه روی عملکرد دستگاه تاثیر بذاره یا نه؟ خب طبق اطلاعاتی که کارشناس های واحد تعمیرات شارپ در اختیار ما قرار دادن، این مساله به مرور زمان میتونه عملکرد دستگاه کپی رو مختل کنه. دلیلش هم اینه که نوسانات برق بعضا باعث از کار افتادن قطعات دستگاه میشه. به همین خاطر، بهتره که برای دستگاه کپی تون از محافظ استفاده کنین.

چرا کاغذ در دستگاه کپی گیر می کنه؟

یکی از شایع ترین مشکلات دستگاه کپی، گیر کردن کاغذ در این دستگاهه. این مشکل حسابی میتونه اعصاب شما رو به هم بریزه و به همین خاطر، باید دلیل و روش های رفع اونو بدونین تا بتونین برطرفش کنین. عواملی مثل جنس و نوع کاغذ، خرابی کاغذکش و ایراد های فیوزینگ، میتونن باعث بروز این اختلال بشن. برای این منظور، باید جنس و نوع کاغذ رو اصلاح کنین و یا قطعات ذکر شده رو ترمیم یا تعویض کنین.

ایراد F2 در کپی شارپ بیانگر چیست؟

یکی دیگه از سوالات تعمیرات فتوکپی شارپ ، در مورد خطای f2 در این دستگاهه. این کد، نشون دهنده ی خرابی چیپست کارتریجه و این قطعه، نیاز به تعویض داره. البته این احتمال هم وجود داره که ایراد از تانک دولوپر باشه.  برای تعمیر یا تعویض هر کدوم از این قطعات، میتونین روی مهارت و حسن خدمت تعمیرکارای نمایندگی مجاز شارپ حساب کنین.

چرا چیپست کارتریج فتوکپی شارپ میسوزه؟

سوختن چیپست کاتریج، جزء ایرادهاییه که مشکلات متعددی رو در عملکرد این دستگاه ایجاد میکنه. خب این قطعه وظیفه داره که تونر باقی مونده در باکس تونر یا همون کارتریج رو اندازه گیری کنه و در صورت تموم شدنش، این مساله رو با روشن کردن نشان آدمک روی پنل، به کاربر اعلام کنه. حالا اگه این نشان به مدت حدود 2 دقیقه چشمک بزنه و تونر دستگاه تامین نشه، چیپست میسوزه. البته شکستن همزن باکس تونر هم میتونه به عنوان پاسخ این مورد از سوالات تعمیرات فتوکپی شارپ مورد توجه قرار بگیره.

دلیل بروز خطای CH در دستگاه کپی sharp چیه؟

اگهCH  ثابت باشه، این ایراد نشون دهنده ی باز بودن درب جلویی یا بغل دستگاه هست. اما اگه این درب ها بسته بودن و بازم کد CH رو دیدین، به احتمال زیاد سنسور مربوط به این قسمت نیاز به سرویس یا تعویض داره و بهتره از تکنسین های مجرب تعمیرات ماشین های اداری برای رفع مشکل کمک بگیرین.

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج

اگه ساکن هر کدوم از شهرهای اندیشه، ملارد، فردیس، ماهدشت، محمدشهر، زیبادشت، ساوجبلاغ، هشتگرد، اشتهارد و … در استان البرز هستین، میتونین خدمات مربوط به محصولات شارپ خودتون رو از نمایندگی شارپ در کرج دریافت کنین. این مرکز توسط مدیریت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و از دو واحد تخصصی فروش و تعمیرات برخورداره. همکارای ما در هر کدوم از این واحدها، با استفاده از دانش تخصصی و تجربه ی بالاشون، با کیفیت ترین سرویس ها رو به شما عزیزان ارائه میدن. به این ترتیب، شما دوستای عزیز میتونین بدون مراجعه به تهران، هر کدوم از ماشین های اداری، لوازم خانگی، تلویزیون و … شارپ خودتون رو در اسرع وقت ترمیم کنین. همچنین نمایندگی شارپ در کرج، سرویس های فروش و پس از فروش این محصولات رو هم به بهترین شکل به شما ارائه میده.

4/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩