اشتراک گذاری

دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP

دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP  یکی از نمونه های دستگاه کپی توشیبا است که در عین حالی که از فناوری و تکنولوژی های به صرفه و مفید بهره برده است، با میحط زیست نیز سازگاری دارد. این دستگاه کپی طراحی بسیار منحصر به فردی دارد. تونر دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP  قابل پاک‌شدن است. این قابلیت اجازه می دهد تا  برگه‌های چاپ شده‌ خود را پاک کنید و بدین شکل در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنید و در نهایت در کاهش آلودگی‌های محیطی و قطع درختان سهیم باشید. این دستگاه مطالب چاپی را با اعمال گرما به تونر حساس به حرارت رنگ‌زدایی می‌کند و سبب محو شدن تونر می شود. به طوری که از تونر پاک شده اثری باقی نمی‌ماند و نیازی به تمیز کردن تونر پاک شده هم نیست.

روش کار دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP

دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP قبل از اعمال حرارت و انجام عملیات پاک کردن سند چاپی، برگه‌ها را اسکن می‌کند و آنها را در شبکه یا حافظه‌ فلش مموری ذخیره می‌کند تا در صورت لزوم در اختیار کاربر قرار دهد. برگه بعد از عملیات پاک کردن تونر بار دیگر اسکن می‌شود تا از پاک شدن کامل برگه اطمینان حاصل شود. برگه های قابل استفاده به سبد‌های کاغذ بالایی و برگه های غیر قابل استفاده به سبد پایینی منتقل می شوند. برگه هایی که با خودکار یا موارد دیگر علامت گذاری شده‌اند و به طور کامل پاک نشده اند، از نظر دستگاه غیر قابل استفاده مجدد هستند.

دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP

نقاط قوت و ضعف دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP

سیستم استفاده چند باره از کاغذ، کاهش چشم گیر هزینه های کپی(5 مرتبه استفاده از کاغذ)، امکان بایگانی الکترونیکی متون قبل از پاک شدن از روی کاغذ، جدا سازی هوشمند کاغذهای قابل استفاده مجدد و کاهش 80 درصدی مصرف کاغذ از جمله نقاط قوت و مجهز نبودن به سیستم فکس از نقاط ضعف دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP گزارش شده است. این دستگاه یک سیستم 3 منظوره دارد که کپی، پرینت و اسکن را همزمان انجام می دهد و با توجه به دوستیِ که با محیط زیست دارد، نمونه بسیار خوب و ایده آل برای کاربران دوستداران محیط زیست است.

چرا دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP یک دستگاه خاص است؟

دستگاه فتوکپی توشیبا 306LP یکی از برجسته‌ترین رخدادهای صنعتی تاریخ است. این محصول در سری محصولات پرکاربرد قرار دارد. در این دستگاه برخی از امکانات دستگاه به راحتی از بدنه‌ اصلی جدا می‌شود تا کاربر بتواند با سهولت بیشتری آن را جابه‌جا کند و دوباره‌ آنها را در مقصد سرهم کند. از لحاظ ابعاد و وزن از دستگاه‌های قدیمی کوچک‌تر و سبک‌تر است، اما  کاربری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تک رنگ یا همان سیاه سفید است. یک دستگاه کاملا صنعتی است و برای مصارف خاص تولید شده است.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این واحد مدرن و پیشرفته تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی توشیبا را مورد بررسی و عیب یابی قرار می دهد. اگر کاربر یکی از دستگاه های فتوکپی توشیبا هستید و هم اکنون با مشکل و اختلالی روبه رو شده است، می توانید از مرکز معتبر و فوق تخصصصی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا کمک بگیرید. این مرکز با در اختیار قرار دادن امکانات و تسهیلات بسیار فراوان همواره در کنار کاربر است تا بتواند صفر تا صد نیاز های او را بر طرف کند. خدمات این واحد تنها محدود به سرویس های تعمیراتی نیست. بلکه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال وجود دارد که مسیر تعویض را امن و ایمن می سازد. همچنین برای تهیه مواد مرغوب و سازگار اولیه می توانید به راحتی به این مرکز معتبر اعتماد کنید. تمام خدمات و سرویس های ریز و درشت این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از زبان کارشناسان مربوطه جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩