اشتراک گذاری

داکتر بلید پرینتر شارپ

داکتر بلید و بلید دو قطعه سخت افزاری در پرینتر و دستگاه کپی است. این دو جنسی از لاستیک و ظاهری شفاف دارند که به یک قطعه فلزی متصل هستند است؛ طول آن‌ ها چندین برابر قطرشان است. تفاوت داکتر بلید پرینتر شارپ و بلید در ظاهر مربوط به نازک‌ تر بودن داکتر بلید نسبت به بلید است. در انجام وظایف نیز شباهت ها و تفاوت هایی دارند.

داکتر بلید پرینتر شارپ

نقش داکتر بلید

داکتر بلید بیشتر در دستگاه های فتوکوپی کاربرد دارد؛ همکار بلید است و وظیفه تمیز کردن تونر موجود روی مگنت رولر را بر عهده دارد. مگنت رولر تونر را به سطح درام هدایت می کند. اصطکاکی که داکتر بلید پرینتر شارپ ایجاد می کند در جهت مخالف مگنت رولر است و سبب تجدید شارژ تونر می شود. خراش یا ضربه به بلید و خصوصا به داکتر بلید، کل کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهد.

نقش بلید

بلید یک لاستیک الکتریکی خنثی است که در پایان روند چاپ، تونر اضافه را از سطح درام تمیز می‌کند تا در مرحله بعدی عملیات چاپ، تونر اضافه روی سطح کاغذ نریزد. تونر های اضافی به مخزن های خاصی در کارتریج متصل هستند؛ این مخزن باید به طور پیوسته و در فواصل زمانی مشخص باز و تخلیه شود. تیغه‌ بلید وظیفه دارد که حجم تونر را کنترل کند تا تونر به  مقدار مشخص و حساب‌شده‌ ای  به مگنت برسد.

تعمیر داکتر بلید پرینتر شارپ

برای تعمیر پرینتر شارپ آگاهی از عملکرد و کارکرد این قطعه در پرینتر و به طور کلی چاپگر های ضروری و لازم است. این قطعه، در انواع مختلف و برای استفاده در پرینتر های رنگی و سیاه و سفید شارپ طراحی و تولید می شود. برخی از داکتر بلید ها در هر دو مدل پرینتر های تک رنگ و رنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

داکتر بلید در کارکرد درست پرینتر شارپ نقش حیاتی دارد، به همین دلیل باید در تعمیر و ترمیم آن بسیار محتاط باشیم و با وسواس بیشتری عمل کنیم. برای انجام هرچه تخصصی تر تعمیر داکتر بلید پرینتر شارپ ، توصیه می کنیم از سپردن دستگاه خود به تعمیرگاه های غیر مجاز خودداری کنید.

واحد های تعمیرات شارپ

کمپانی شارپ طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است. به همین دلیل واحد های تعمیراتی شارپ را در فضاهای اختصاصی تاسیس کرده ایم تا هر کالا  در تعمیرگاه اصلی خود بررسی و ارزیابی شود.

لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، ماشین های اداری و دفتری و دیواس های هوشمند تقسیم بندی جامعی از فعالیت های مختلف کمپانی شارپ در صنایع گوناگون است که هر کدام زیر مجموعه های مربوط به خود را دارند و در تعمیرگاه های اختصاصی خود عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شوند.

در هر یک از این واحد های تعمیرات شارپ ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته و سازگار با ساختار محصولات شارپ فراهم است و تعمیرکار به راحتی می تواند هر مرحله از تعمیر و ترمیم را با اطمینان و امنیت کامل انجام دهد.

نمایندگی شارپ

در نمایندگی شارپ به کمک کارشناسان و همکاران متخصص ما می توانید حس دلنشین خرید و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. این نمایندگی به طور ویژه در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. تمامی فعالیت های نمایندگی رسمی شارپ زیر چتر قانون است و هیچ فعالیتی سوئی ندارد. در این نمایندگی می توانید به کمک مشاوران فروش ما درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی و فاکتور های موثر در خرید، انتخابی بهینه و ارزنده داشته باشید. در نمایندگی شارپ همه تسهیلات بر اساس برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه انجام می شود. در این نمایندگی می توانید از خدماتی همچون سرویس در محل نیز بهره مند شوید که شرایط ویژه خود را دارد. برای دریافت جزئیات بیشتر تماس بگیرید و اطلاعات کامل تری را جویا شوید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩