اشتراک گذاری

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن

یونیت فیوزینگ یکی دیگر از قطعات دستگاه کپی کانن است که احتمال بروز خرابی و اختلال در آن وجود دارد. اختلال در یونیت فیوزینگ منجر به خرابی عملکرد سایر قطعات دستگاه و از کارافتادگی کامل کپی می گردد، از این رو می بایست در اسرع وقت جهت تعمیر و بهسازی آن اقدام نمود. تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده به دست کارشناسان حاضر در نمایندگی کانن است که با استفاده از نوین ترین متدهای حوزه تعمیر و بهسازی این دستگاه انجام می پذیرد.

کارشناسان ما در پارت تعمیرات کپی کانن، پس از آنالیز عملکرد دستگاه کپی و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند و در صورتی که اشکال از یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن باشد، اقدام به تعمیر آن خواهند نمود. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، توسط برترین کارشناسان کشور و به همراه گارانتی و ضمانت صورت می پذیرد.

تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن

مرکز تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن

در صورتی که امکان تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی کانن اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. زمان تعویض یونیت فیوزینگ کپی کانن و نیاز به جابجایی این قطعه، ممکن است با ارائه پیغام هایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد.

برای مثال بعضی از دستگاه های پرینتر و کپی، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کانن مشورت نمایید.

تعویض کارتریج دستگاه کپی کانن خودتو به ما بسپار !

تعمیر تخصصی تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن

کاربران کپی های کانن می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات کپی کانن مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات تعمیر یونیت فیوزینگ کپی کانن و سایر خدمات مرتبط با دستگاه کپی کانن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیرات canon هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مجموعه ایفا کرده‌اند. برخی از خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی کانن که در این مرکز ارائه می شوند عبارتند از:

  • تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس
  • تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ
  • تعویض و تعمیر پاک کننده پرس
  • تعمیر و تعویض ابری هاترولر
  • تعویض و تعمیر پرس
  • تعمیر و تعویض هاترولر
  • تعویض و تعمیر بوش هاترولر
  • تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس
  • تعویض و تعمیر ترمیستور
  • تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ

یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن و عملکرد آن

اگر با دستگاه های کپی کار کرده باشید حتما متوجه شده اید که کاغذ کپی گرفته شده در ثانیه های نخست گرم است. علت این گرما وجود قطعه ای به نام فیوزینگ است که کاغذ در حین کپی شدن می بایست از زیر آن عبور کند. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه جای لامپ را یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته اند که کار آن را آسانتر و بهتر کرده اند اما پرس رولر مثل همان مدل قدیم است.

درام که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آنرا بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن بوسیله فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و بر روی کاغذ حک میشوند و در آخر کاغذ بوسیله غلطکی خروجی خارج میشود. اما علت آنکه کاغذ بر اثر گرمای فیوزینگ آتش نمیگیرد در واقع سرعت موجود در این بخش از دستگاه است. سرعتی که فیوزینگ دستگاه کپی دارد، مانع از ایجاد فرصتی برای ایجاد جرقه و سوختن کاغذ می شود.

قطعه فیوزینگِ موجود در درون دستگاه پرینتر و کپی قابل تعویض و تعمیر است و اجزا آن را می توان بصورت جداگانه خریداری و بازسازی کرد. برخی از قطعات قابل تعویض این بخش از دستگاه عبارتند از: هیت المنت، فیلم فیوزنگ، پرس رولر و… . شما کاربران گرامی خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش را می توانید با حضور در مرکز تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن دریافت نمایید. در صورت عدم امکان جابجایی و جداسازی این بخش از دستگاه می توانید از سیستم سرویس در محل کانن استفاده نمایید.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن دربردارندۀ تمامی سرویس های تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی کانن ذکر شده است. دارندگان این دستگاه می توانند صرف‌نظر از نوع و مدل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه خویش از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن را دریافت کنند. تیم تعمیرات فتوکپی کانن به دلیل حضور در دوره های تخصصی، تسلط کاملی بر ساختار این دستگاه داشته و توانایی آن را دارند تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری این دستگاه را به بهترین شیوه رفع و برطرف نمایند.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩