اشتراک گذاری

تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن

تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن باید در محیطی تخصصی و تحت نظارت تعمیرکاران مجرب انجام شود. نمایندگی کانن با اختصاص واحدی مجزا به تعمیرات دستگاه کپی و تجهیز این واحد به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، تخصصی ترین خدمات را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. 

در این واحد تکنسین هایی فعالیت می کنند که از سالها تجربه مفید در حوزه تعمیرات دستگاه کپی برخوردار بوده و می توانند مشکلات یونیت شارژ را در اسرع وقت برطرف نمایند. یونیت شارژ قطعه ای است که از طریق القای بار مثبت به درام، در فرایند کپی تاثیر می گذارد. 

از آنجا که این قطعه با جریان برق و ولتاژ در ارتباط است، ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شده و سایر بخش های دستگاه را نیز دستخوش اختلالاتی نماید. از این رو باید در سریع ترین زمان، نسبت به بررسی و تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن خود در یک مرکز تخصصی اقدام نمایید. با ما باشید تا شما را با نکات جالبی در مورد این قطعه آشنا کنیم.

تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن

یونیت شارژ دستگاه کپی چیست؟

یونیت شارژ یکی از قطعات مهم و تاثیر گذار در دستگاه کپی است که با درام در ارتباط است. این قطعه از قسمت های ولتاژ یک ولتاژ چند کیلو ولتی دریافت می کند و با استفاده از آن، درام را باردار می کند. یک توری فلزی به نام گرید، حد فاصل درام و یونیت شارژ است و ولتاژ مورد بحث پس از عبور از آن، بار الکتریکی مثبت و یکنواختی را بر روی سطح درام اعمال می کند. 

وقتی اپتیک در حال اسکن کردن تصویر است، یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن وارد عمل شده و ولتاژ را به سطح درام منتقل می کند. در نهایت، تونر دارای باز مثبت می شود و فرایند چاپ را به انجام می رساند. یونیت شارژ در بین کارشناسان به MC معروف است و خود از چند قطعه مختلف دیگر ساخته شده است. 

قسمت پلاستیکی زرد رنگ در ابتدا و انتهای یونیت، صفحه فلزی از جنس استیل که به دو یونیت پلاستیکی زرد رنگ وصل می شود و گرید را می توان به عنوان مهم ترین بخش های یونیت شارژ فتوکپی کانن بر شمرد. هریک از این اجزا کار خاصی را انجام داده و ضمن هماهنگی با هم، عملکرد یونیت شارژ را ممکن می سازند. در صورت خرابی هریک از این بخش ها، یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن دچار اختلال شده و عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

مشکلات رایج یونیت شارژ دستگاه فتوکپی

همانطور که اشاره کردیم، یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن ممکن است با مشکلات و اختلالات متعددی مواجه شود. یکی از مهم ترین مشکلات این قطعه، افت محسوس کیفیت چاپ این دستگاه است. مسائل مختلفی از جمله آلودگی، نفوذ گرد و خاک، نوسانات برق و … می تواند منجر به خرابی MC شود و اولین تاثیر خرابی این قطعه، بر کیفیت چاپ دستگاه کپی خواهد بود. 

بنابراین اگر مشاهده کردید که علی رغم شارژ کارتریج و سالم بودن یونیت فیوزینگ، همچنان کیفیت برگه های خارج شده از کپی کانن شما پایین است، باید این مشکل را ناشی از خرابی یونیت شارژ بدانید. لازم به ذکر است که نمایندگی کانن با اختصاص یک واحد ویژه به تعمیرات کپی ، خدمات با کیفیتی را در زمینه بررسی و تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن به کاربران ارائه می دهد.

تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن

برای تعمیر یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن ، باید دستگاه باز شده و این قطعه به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. این قطعه در بالای درام قرار گرفته و برای دسترسی به آن باید سرپوش جلو دستگاه باز شود. بروز کوچک ترین اشتباه در این روند، ممکن است منجر به ایجاد آسیب های جدی در قطعات ذکر شده گردد و به دنبال آن، کاربران ناچار به صرف هزینه چند برابری برای تعمیر دستگاه کپی خود شوند. 

گاهی تنها یکی از اجزای یونیت شارژ دارای نقص است که در این صورت با تعمیر و یا تعویض آن بخش، یونیت مورد بحث تعمیر شده و مشکل دستگاه نیز برطرف می گردد. اما گاهی مشکل جدی تر بوده و امکان تعمیر این یونیت وجود ندارد. در این صورت، تعویض یونیت شارژ دستگاه فتوکپی کانن در دستور کار قرار گرفته و در اسرع وقت انجام می گردد. 

همکاران ما در نمایندگی کانن برای این منظور از قطعه اورجینال استفاده کرده و به این ترتیب عملکرد عادی دستگاه را باز خواهند گرداند.

تعمیرات دستگاه کپی در کرج

در واحدی که برای تعمیرات دستگاه کپی در کرج راه اندازی شده است، تعمیرکاران مجربی حضور دارند. این تعمیرکاران با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، می توانند تعمیرات تخصصی این محصول را در نهایت دقت انجام دهند. کادر فنی این واحد، به دلیل تسلط بالایی که بر نحوه کار و تعمیرات انواع دستگاه کپی دارند، قادر به وارسی دقیق آن و در نتیجه، تشخیص مشکل در اسرع وقت می باشند. 

تعمیرات تخصصی یونیت، بردهای داخل، کاغذ کش  و کلیه قطعات و بخش های انواع مدل های دستگاه کپی در این واحد انجام می گردد. با استفاده از خدمات و سرویس های ارائه شده در تعمیرات دستگاه کپی در کرج ، کاربران این استان نیازی به مراجعه به تهران نداشته و می توانند محصول خود را در اسرع وقت ترمیم نمایند.

نمایندگی کپی کانن

نمایندگی کپی کانن ، مرکز تخصصی فروش و تعمیر این محصول پر طرفدار است. در بخش فروش، کارشناسان زبده ای فعالیت می کنند که ضمن برخورداری از اطلاعات کامل در مورد ویژگی های فنی دستگاه، خریداران را برای انتخابی بهتر راهنمایی می کنند. شما عزیزان با مراجعه به مشاورین ما در نمایندگی کانن در تهران می توانید اطلاعات و راهنمایی های لازم در مورد محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید. 

در بخش تعمیرات نمایندگی کپی کانن نیز شاهد حضور تکنسین هایی هستیم که به ترمیم و تعمیر تخصصی انواع مدل های این دستگاه اشتغال دارند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید از تعمیر دستگاه کپی کانن خود به صورت تخصصی اطمینان کامل داشته باشید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩