اشتراک گذاری

کپی شارپ AR-5516

اگه برای کپی شارپ AR-5516 مردد هستین و نمیدونین که به کجا مراجعه کنین، ما به شما نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ رو معرفی می کنیم. توی این تعمیرگاه شدیدترین و ساده ترین مشکلات دستگاه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی رفع میشه. به عنوان کاربر این دستگاه حتما میدونین که دستگاه فتوکپی شارپ AR-5516 جزء دستگاه های کپی رده متوسطه.

قابلیت چاپ ۱۶ برگ در دقیقه داره و دارای رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ dpi است. کپی ۵۵۱۶ علاوه بر پرینت، اسکن و کپی دارای قابلیت انتخاب خودکار کاغذ هم هست. این دستگاه کیفیت بالایی داره و میتونه نیاز های شما رو به راحتی برطرف کنه. این فتوکپی از کارتریج 021 استفاده میکنه. این دستگاه مثل هر دستگاه دیگه ای ممکنه خراب بشه و نیاز به تعمیر پیدا کنه. برای تعمیر کپی شارپ AR-5516  می توانید به نمایندگی شارپ در تهران مراجعه نمایید

کپی شارپ AR 5516

عمده ترین مشکلات کپی شارپ AR-5516  به گواه کاربران این دستگاه

توجه داشته باشین که تعمیر کپی شارپ AR-5516 شامل رفع تمام این اختلالات و مشکلات میشه؛

  • چاپ تصویر به صورت دوتایی
  • خط انداختن روی تصویر
  • گیر کردن کاغذ در دستگاه
  • کمرنگ چاپ کردن
  • هنگام پرینت روی کاغذ خط سفید میندازه
  • دستگاه error کارتریج میده و کاغذ رو نمیکشه
  • علامت خورشید و مثلث کپی شارپ AR-5516 روشنه
  • دستگاه کاغذ رو جمع میکنه و جوهر ریزی داره
  • در قسمت وسط کپی حدودا 5 سانت سفید میوفته و اسکن نمیشه
  • عدم کپی به صورت واضح
  • دستگاه Eror F2 رو نشون میده

روش کد دهی به دستگاه کپی شارپ AR-5516

گاهی شما نیاز خاصی به یه مرکز برای تعمیر کپی شارپ AR-5516 ندارین و فقط باید خطای ظاهر شده رو رفع کنین. برای این کار باید به قسمت کد دهی وارد بشین. برای ورود به قسمت کد دهی در فتوکپی شارپ AR-5516 باید اول کلید # رو فشار بدین و بعد کلید INTERRUPT و سپس کلید C و باز هم کلید INTERRUPT رو فشار بدین. حواستون رو جمع کنین که این عمل رو سریع و بدون وقفه انجام بدین وگرنه وارد قسمت کددهی نمیشین.

وقتی وارد این قسمت میشین، چراغ های پنل خاموش میشن و آماده کد گیری از شما هستن. در این مرحله شما کد اولیه خودتون رو به دستگاه میدین و سپس وارد قسمت ثانویه شده و کد ثانویه رو میزنین. مثلاً برای تست تمامی چراغ های پنل باید در ابتدا عدد 5 رو اینتر کنید و سپس عدد 1 رو.

کد خاموش کردن چراغ سرویس دستگاه شارپ 5516

پس از وارد شدن به قسمت کد دهی دستگاه (اول کلید # را فشار داده سپس کلید INTERRUPT و سپس کلید C و باز هم کلید INTERRUPT) با زدن کد ۴۲ چراغ درام و با زدن کد ۲۰ چراغ سرویس رو میتونین خاموش کنین.

رفع خطای F2 در دستگاه کپی شارپ AR-5516

گاهی بدون اینکه نیاز به یه تعمیرکار برای تعمیر کپی شارپ AR-5516داشته باشین، میتونین مشکلات مربوط به اون رو حل کنین. همونطور که در بالا هم اشاره کردیم، روبه رو شدن با کد خطای F2 یکی از مشکلاتیه که کاربرای زیادی برای رفع اون از تکنسین ها سوال میپرسن.

باید بدونین که این کد مربوط به زمانیه که بر اثر قطعی برق دستگاه شما قفل میکنه. برای رفع این خطا بر روی صفحه کلید # رو فشار بدین و بعد کلید INTERRUPT ، بعد دکمه C و بعد INTERRUPT رو فشار بدین، حالا عدد 14 رو وارد کنین و سپس دکمه سبز رنگ یا OK رو بزنین و یکمی صبر کنید تا دستگاه آزاد بشه.

درایور فتوکپی شارپ AR-5516

شاید شما اصلا نیازی به تعمیر کپی شارپ AR-5516 ندارین و فقط دنبال درایور مناسب این دستگاه میگردین. میتونین از این بخش درایور فتوکپی شارپ AR-5516 رو دانلود کنین. لینک دانلودی که در اختیارتون قرار میگیره برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی متفاوته.

پس با توجه به سیستم خودتون، لینک مناسب رو دانلود کنین. این لینک برای ویندوز XP، Vista، 7، 8 و 10 مناسبه. لطفا برای دانلود درایور ها از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنین و برای اکسترکت کردن (extract) فایل ها هم از آخرین ورژن Winrar استفاده کنین.

درایور فتوکپی شارپ AR-5516

دانلود دفترچه راهنمای دستگاه کپی شارپ AR-5516

این فایل شامل دفترچه راه اندازی و سرویس و نگهداری دستگاه کپی شارپ AR-5516 است. در این فایل نحوه تنظیمات داخلی فتوکپی و کد های مخفی و کد های خطا و همچنین روش رفع خطاها نیز توضیح داده شده تا به این ترتیب کمتر به خدمات تعمیر کپی شارپ AR-5516 نیاز پیدا کنین و خودتون بتونین مشکل رو برطرف کنین.

تخصصی ترین تعمیرگاه دستگاه های کپی شارپ

در تعمیرگاه دستگاه های کپی شارپ، تمام مدل های دستگاه کپی شارپ بررسی، عیب یابی و تعمیر میشه. پشتیبانی تعمیرگاه دستگاه های کپی شارپ به صورت کامل و همیشگیه و شامل حال تمام کاربرا میشه.

اگه کاربری نتونه برای دریافت خدمات حوزه تعمیر به تعمیرگاه مراجعه کنه، میتونه از سرویس در محل دستگاه کپی شارپ استفاده کنه البته به شرطی که آدرسش در محدوده این سرویس تعریف شده باشه. تمام خدمات تعمیرگاه دستگاه های کپی شارپ همراه با ضمانت نامه های معتبره.

5/5(9 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩