اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ بخشی از خدمات در حوزه تعمیر پرینتر است. این قطعه برای ورود کاغذ به داخل پرینتر کاربرد دارد و خرابی آن به طور کلی، عملیات پرینت را متوقف می کند. 

خرابی کاغذ کش و کشیدن کاغذ در قالب پرینترها جزء ایرادهای مرسوم و شناخته شده است، زیرا یکی از پرمصرف ترین و در دسترس ترین قسمت های پرینتر، بخش کاغذ کش است؛ بنابراین تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ، سرویسی رایج و اپیدمی است.

با هر بار پرینت کاغذ از دهنه ورودی پرینتر توسط کاغذ کش به داخل پرینتر هدایت می شود و این کار بارها و بارها در طول روز تکرار می شود. استفاده از کاغذهای ارزان قیمت و کاغذهای بی کیفیت و زبر و ضخیم مشکلات کاغذ کش در پرینتر ها را تشدید می کند و در نهایت بخش کاغذ کش که متشکل است از دو قسمت پد و پیکاپ مستهلک می شود و به ترمیم و تعمیر و تعویض نیاز پیدا می کند.

توصیه اولیه برای اینکه در فواصل زمانی کمتر به تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ نیاز پیدا کنید، این است که از کاغذ مرغوب و خوب استفاده کنید و حجم پرینت های روزانه را تقسیم کنید و در فاصله های زمانی مشخص از دستگاه استفاده کنید، به عبارتی به دستگاه استراحت بدهید تا فشار مضاعف به دستگاه وارد نشود.

تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

چگونگی تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

خرابی و اختلال در کاغذ کش ممکن است به دلیل خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها روی دهد. 

در تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ باید هر یک از این بخش ها را به صورت جداگانه بررسی کنیم تا بتوانیم انگشت اتهام از آنها در خرابی کاغذ کش را برداریم و مجرم اصلی این اختلال را پیدا کنیم. در ادامه خرابی هر یک از این اجزا را توضیح می دهیم.

مشکل خرابی کلاچ :

اگر کلاچ دستگاه خراب باشد، محور پیک آپ نمی چرخد و کاغذ را به داخل هدایت نمی شود.

خراب پد و پیکاپ :

در صورتی که پرینتر بعد از دریافت فرمان چاپ کاغذ را بکشد، ولی کاغذ از سینی جدا نشود؛ احتمال فرسوده بودن پد و پیک آپ آن زیاد است.

مشکل خرابی سینی :

سینی پرینتر شارپ و به طور کلی تمام پرینتر ها به گونه ای طراحی شده اند که وقتی سینی داخل دستگاه قرار دارد، خار نگهدارنده محفظه کفی بالابر کاغذ، رها شده و کاغذ زیر پد و پیک آپ قرار می گیرد؛ زمانی که سینی خارج می شود، قسمت بالابر توسط خار نگهدارنده آن، در قسمت کف سینی قفل می شود و در صورتی که این عملکرد به درستی انجام نشود، کاغذ نمی تواند به درستی به داخل چاپگر هدایت شود و تعمیر سینی به منظور تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ ضرورت دارد.

سنسور تشخیص کاغذ و تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ :

روی میله پیک آپ یک اهرم قرار دارد که جابه جایی آن در کشیدن کاغذ به داخل پرینتر اختلال ایجاد می کند. این اهرم بدون وجود نور نمی تواند کاغذ را تشخیص دهد، بنابراین برای تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ در چنین شرایطی باید میله پیک آپ باز شود و اهرم در جای خود قرار گیرد؛ اگر این اهرم شکسته شده باشد، به سختی تعویض می شود.

مشکل میله پیک آپ :

این مشکل زمانی رخ می دهد که سر میله پیک آپ از جایی که به خود پیک آپ وصل می شود، شکسته باشد و کاملا در یکدیگر قفل نشوند و در نتیجه پیک آپ در جای خود با دست به راحتی و آزادانه می چرخد و نمی تواند کاغذ را از سینی جدا و به داخل هدایت کند. 

برای تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ در این شرایط تعویض پیک آپ گزینه خوبی است البته باید با احتیاط انجام شود تا مشکلات دیگری به این اختلال اضافه نشود.

مشکل چند برگ کشیدن :

این مشکل در اثر خرابی پد به وجود می آید ؛ برای تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ در این شرایط باید پد را تعویض کرد.

سایر اجزای موثر در تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

با خرابی کاغذ کش و  به منظور تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ باید اجزای دیگری را نیز بررسی کنیم تا ریشه یابی به درستی انجام شود.

  • خرابی کارتریج
  • خرابی غلطک ها و محورهای کاغذ کش یا وجود مانع در بین آنها
  • بررسی سنسورها
  • گیر کردن کاغذ داخل فیوزینگ
  • پر شدن سینی بالا از کاغذ

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر یکی از خدمات در واحد های اختصاصی تعمیرات شارپ است. در تعمیرگاه تخصصی شارپ، امکانات لازم برای اجرای تعمیرات و عیب یابی این دستگاه فراهم است. امروزه استفاده از پرینتر در همه ادارات کوچک و بزرگ و حتی منازل بسیار متداول و رایج است. به همین دلیل نیاز برای تعمیر این دستگاه در هر سطحی احساس می شود.

در واحد تعمیر پرینتر شارپ امکانات وسیعی برای بازیابی سلامت این دستگاه فراهم است. خدمات مربوط به سرویس در محل تعمیر پرینتر و دسترسی با آرشیوی مجهز از قطعات جانبی پرینتر تنها دو نمونه از انبوه خدماتی است که در این واحد به کاربران ارائه می شود.

برای تعمیر درام پرینتر شارپ خود با ما در ارتباط باشید

واحد های تعمیرات شارپ

از آنجا که کمپانی شارپ در زمینه های بسیار گوناگون و متنوعی فعالیت دارد و طیف گسترده ای از محصولات حوزه الکترونیک و آی تی را تولید و عرضه می کند، برای تعمیرات هر یک از این محصولات واحد های جداگانه ای در نظر گرفته ایم تا گام موثری در مسیر توسعه کیفیت خدمات تعمیر و ترمیم برداشته باشیم.

در هر یک از این تعمیرگاه های تخصصی و حرفه ای، نه تنها از تکنسین های همان حوزه کمک گرفته ایم بلکه ابزار و تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته عیب یابی و تعمیر و ترمیم را هم فراهم کرده ایم تا در مسیر اجرای تعمیرات هیچ گونه مانعی وجود نداشته باشید. با مراجعه به این واحد های تعمیرات شارپ می توانید سلامت هر یک از محصولات شارپ را با امنیت بالا  باز گردانید.

نمایندگی شارپ

از آنجا که کمپانی شارپ طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است، در نمایندگی رسمی شارپ می توانید این طیف وسیع از محصولات و تولیدات را با بهترین و بالاترین کیفیت خریداری کنید و پس از آن خدمات و سرویس های پس از فروش اصل و شرکتی را دریافت نمایید. 

نمایندگی شارپ افتخار دارد در میان صدها و شاید هزاران مرکز دیگری که تنها عنوان نمایندگی را یدک می شکند، انتخاب اول و اولویت نخست کاربران باشند.

در نمایندگی شارپ می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار ویژه مجموعه ای از بهترین امتیازات را در اختیار بگیرید. این نمایندگی تضمین می کند که خدمات ارائه شده در این مرکز هرگز نمونه مشابه ای نخواهد داشت و کاملا انحصاری این نمایندگی مجاز و مرکزی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد کال سنتر تماس بگیرید و از جزئیات اطلاع یابید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩