اشتراک گذاری

تعمیر مین برد پرینتر

تعمیر مین برد پرینتر از جمله تخصص های کارشناسان بخش ماشین های اداری و اختصاصا پرینتر و چاپگر است. تعمیرات پرینتر در روزگاری که ما در آن زندگی می کنیم، از نیاز ها و احتیاجات بسیاری از کاربران است. در این میان باید بتوانیم به مرکزی رسمی و معتبر اعتماد کنیم تا مطمئن باشیم که خدماتی اصل و اصیل دریافت می کنیم.

واحد تعمیر پرینتر کانن یکی از معدود مراکز مجازی است که خدمات بخش ترمیم، تعمیر و تعویض را با بالاترین درصد موفقیت انجام می دهد. تعمیر مین برد پرینتر نیز یکی از انواع خدماتی است که در مرکز کپی با دقت و وسواس بالایی انجام می شود.

تعمیر مین برد پرینتر

اهمیت تعمیر مین برد پرینتر در چیست؟

قبل از اینکه وارد مقوله تعمیر مین برد پرینتر شویم، بد نیست درباره این قطعه و کارایی آن اطلاعات کمی به دست آوریم. مین برد یکی از مهم ترین قطعات پرینتر است که مسئولیت پردازش همه عملکرد دستگاه را برعهده دارد. مین برد تعیین می کند که اطلاعات داده شده به دستگاه چگونه و به شکلی از دستگاه خارج شود.

با این توضیح کوتاه به خوبی می توان نتیجه گرفته که تعمیر مین برد پرینتر از سرویس های اختصاصی این دستگاه است که در کارایی کلی دستگاه تاثیر مستقیم دارد. خرابی آن در حقیقت به معنای خرابی کل دستگاه است، زیرا عملا کار دستگاه متوقف می شود و نمی تواند عملکرد سابق خود را داشته باشد.

در این شرایط کاربر به سرعت دنبال مرکزی می گردد تا بتواند تعمیر مین برد پرینتر خود را به او واگذار کند و دستگاه سالم خود را دوباره بازیابد.

چگونه تعمیرات مین برد امکان پذیر است؟

نوسان جریان برق و خرابی درگاه های خروجی و ورودی پرینتر در خرابی مین برد بسیار موثر است. در این حالت مین برد به طور کلی عمل نکرده و در نیتجه عملیات چاپ با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. تعمیر مین برد پرینتر در هر شرایطی باید به دست جمعی از کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام شود تا به سایر قسمت های این دستگاه آسیبی وارد نشود.

به دلیل ساختار پیچیده ای که این قطعه دارد، در اکثر موارد تعمیرات مین برد عملی نخواهد بود و باید وارد پروسه تعویض شویم. این کار باید در یک مرکز مجهز و به دست تعمیرکاران متبحر انجام شود تا کیفیت سابق دستگاه بازگشت داشته باشد و خرابی بی بازگشت باشد.

مروری بر مراحل تعویض مین برد پرینتر

همان طور که اشاره کردیم، وقتی تعمیر مین برد پرینتر امکان پذیر نیست، وارد فاز تعویض می شویم؛ این فاز مراحلی دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم. مجددا توصیه می کنیم که تعویض مین برد را باید بر عهده کارشناشان این حوزه بگذارید و شخصا وارد عمل نشوید، زیرا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت؛

  • بستن پیچ های صفحه
  • بستن محافظ شیشه ای پرینتر
  • بستن پنل دسترسی دستگاه
  • حذف سیم های متصل به مین برد
  • خارج نمودن مین برد آسیب دیده از پرینتر
  • جای گذاری مین برد جدید در دستگاه
  • باز کردن پنل دسترسی پرینتر
  • باز کردن محافظ شیشه
  • برداشتن پیچ های بالا و پایین صفحه پرینتر

این مطلب مفید رو از دست نده : تعمیر پنل پرینتر کانن

واحد تعمیرات پرینتر کانن

پرینتر یکی از دستگاه هایی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. حتی در صورت سلامت کامل این دستگاه باید در زمان های معین و به صورت پی در پی برای تعمیر پرینتر کانن اقدام کنیم تا به عمر طولانی دستگاه کمک کرده باشیم و ایرادات و مشکلات پیش پا افتاده را قبل از اینکه به مشکلات پیچیده ای تبدیل شوند، شناسایی و ترمیم کنیم.

در این واحد تعمیراتی تنها به طور اختصاصی همه خدمات مربوط به چاپگر کانن را ارائه می دهیم. این تفکیک تنها برای ارائه هر چه بهتر خدمات است و تنها با هدف تامین رفاه حال کاربر انجام شده است.

تعمیرات کانن

واحد تعمیرات کانن یک واحد جامع و کامل است که تعمیر همه تولیدات کانن را پوشش می دهد. شما کاربر هر محصولی از کانن که باشید، فرقی ندارد، دوربین یا ماشین های اداری یا هر محصول دیگری از این کمپانی. در این واحد تعمیری همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و همه امکانات مهیا است تا تعمیرکار بتواند با استفاده از تجهیزات برتر و مطمئن خدماتی مدرن و قابل اعتماد ارائه دهد.

نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن یار و یاور و پشتیبان همه کاربران این کمپانی است. کادر فروش این نمایندگی برای ارائه سرویس های ویژه فروش و خدمات پس از فروش برای کاربران از برنامه ریزی مدونی پیروی می کنند. برنامه های سازمان یافته و دنباله روی از آنها باعث شده است که این نمایندگی رسمی کانن در همه حوزه ها موفق عمل کند و در نهایت رضایت بی کم و کاست کاربر را از آن خود سازد.

در نمایندگی استاندارد سونی واحدی با عنوان آموزش نیز وجود دارد که مسئولیت آموزش تعمیرات انواع و اقسام تولیدات سونی را بر عهده دارد و دوره های آموزشی تعمیر را به کمک اساتید برجسته برگزار می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با این واحد اختصاصی تماس بگیرید.

4/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩