اشتراک گذاری

تعمیر لپ‌تاپ toshiba

خدمات واحد تعمیر لپ‌تاپ toshiba محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهبود کیفیت دستگاه خویش باشند.

مرکز تخصصی تعمیر لپ‌تاپ toshiba کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

تعمیر لپ‌تاپ toshiba

تعمیر قطعات لپ‌تاپ Toshiba

سرویس های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر لپ‌تاپ Toshiba منحصر به بخشی خاص از این دستگاه نیست؛ دارندگان این محصول می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در لپ‌تاپ توشیبای خویش، به این مرکز مراجعه کرده و آن را مرتفع سازند. اشکالات سخت افزاری لپ‌تاپ های توشیبا در مرکز تخصصی تعمیر لپ‌تاپ toshiba با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

  • تعمیر قاب لپ‌تاپ در مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba
  • تعمیر بلندگوی لپ‌تاپ
  • تعمیرات دیسک لپ‌تاپ
  • تعمیرات باتری لپ‌تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ‌تاپ
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ‌تاپ و ..
  • تعمیر کیبورد لپ‌تاپ
  • تعمیر لولای لپ‌تاپ
  • تعمیر صفحه نمایش لپ‌تاپ
  • تعمیر هارد لپ‌تاپ در مرکز تعمیر قطعات لپ‌تاپ توشیبا
  • تعمیر فن لپ‌تاپ

تعمیرات سخت افزاری لپ‌تاپ toshiba

در صورتی که با بررسی لپ‌تاپ toshiba، اشکال پیش آمده در آن سخت افزاری تشخیص داده شود، دستگاه معیوب به پارت سخت افزاری مرکز تعمیرات لپ‌تاپ toshiba تحویل داده خواهد شد. رایج ترین اشکالات پیش آمده در لپ‌تاپ ها که سخت افزاری هستند و در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ toshiba مرتفع می گردند عبارتند از:

خرابی شارژر لپ‌ تاپ

 روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه بعد از مدت زمان کمی و مواردی از این دست برخی از علائم خرابی در شارژر لپ‌تاپ toshiba است. خدمات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba قابل دریافت است.

خرابی باطری لپ‌ تاپ

روشن نشدن دستگاه حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه بعد از زمان کمی، شارژ نشدن دستگاه و… برخی از نشانه های خرابی باتری لپ‌تاپ است.

خرابی صفحه کلید یا keyboard لپ‌ تاپ

کار نکردن تمامی کلیدها و یا تعدادی از آنها، جدا شدن یک یا چند کلید از صفحه، ایراد ظاهری در کلیدها به خاطر ضربه و یا حرارت و… . خدمات مرتبط با این بخش نیز با حضور در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا قابل دریافت است.

خرابی LED و LCD لپ‌ تاپ

سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… برخی از علائم وجود خرابی در ال سی دی لپ‌تاپ است. مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و رفع نواقص ایجاد شده در این بخش از لپ‌تاپ است.

خرابی مادر برد لپ‌ تاپ toshiba

برخی از علائم و نشانه های وجود خرابی و نقص در عملکرد مادربرد لپ‌تاپ عبارتند از: نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر .. رفع این اشکالات و سایر اشکالات سخت افزاری لپ‌تاپ در مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba انجام می پذیرد.

تعمیرات نرم افزاری لپ‌تاپ toshiba

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ toshiba قابل دریافت است عبارتند از:

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ‌تاپ ها

  • ارتقا و آپگرید لپ‌تاپ در مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ‌تاپ
  • نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ toshiba
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن
  • نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال)

خدمات واحد تعمیر لپ‌تاپ toshiba

تعمیر لپ‌تاپ toshiba یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر حضور «کارشناسان متخصص» و بهره مندی از «تجهیزات پیشرفته» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba با خلق فضایی کارشناسی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل کلیه اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده است و در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز به طور کلی عبارتند از: تعمیر از کار افتادگیnotebook  براثر آسیب دیدن مادربرد، تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ‌تاپ toshiba ، تعمیر لپ‌تاپ toshiba با مشکلNo-Boot ، تعمیرات notebook  با مشکل No-Power، داغ کردن و حرارت بیش از حد معمول لپ‌تاپ، وجود صداهای نامتعارف در لپ‌تاپ، هنگ کردن و خاموش شدن ناگهانی لپ‌تاپ، روشن نشدن مانیتور لپ‌تاپ (ال‌سی‌دی لپ‌تاپ یا ال‌ای‌دی لپ‌تاپ)، تعمیرکارت گرافیک و چیپ گرافیک در لپ‌تاپ، تأثیرات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، تعمیر و ترمیم سی‌پی‌یو، تعمیرات و اصلاح سیستم نرم‌افزاری لپ‌تاپ، کم نورشدن ال‌سی‌دی لپ‌تاپ، تعمیر نواقص ایجاد شده ناشی از ریختن مایعات بر روی دستگاه، کار نکردن وایرلس و … . علاوه بر موارد مذکور، هرگونه خدمات مورد نیاز دیگر در زمینه تعمیر لپ‌تاپ toshiba در مرکز تخصصی تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا پذیرفته و انجام می‌شود.

تعمیر لپ‌تاپ toshiba و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

تعمیر لپ‌تاپ toshiba در این مرکز در دو پارت مجزای نرم افزاری و سخت افزاری انجام می پذیرد. ارجاع دستگاه معیوب به هر یک از این پارتها، پس از عیب یابی صحیح دستگاه توسط کارشناسان این مرکز انجام می پذیرد.

پس از عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه، لپ‌تاپ معیوب به پارت مربوطه ارسال شده و پس از تست صحت کارکرد، برای تحویل به مشتری آماده می شود. صحت عملکرد لپ‌تاپ –پس از تعمیر- در این مرکز توسط کارشناسان ارشد بخش تعمیر و تحویل انجام می پذیرد. جهت کاهش خطا در این بخش، مدیریت مرکز تعمیر لپ‌تاپ toshiba اقدام به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات مرتبط با این محصول نموده است. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توشیبا باشد. تلاش های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا در ایران به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر توشیباست که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… پشتیبانی می کند. نمانیدگی توشیبا در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩