اشتراک گذاری

تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا

دولوپر دستگاه کپی که با نام پودر سنگین نیز شناخته می شود، برای اجرای عملیات کپی با تونر مخلوط می شود. این محصول از مشتقات آهن است و ظاهری شبیه به براده های آهن دارد. امروزه دولوپر در بسته بندی های آلومینیومی با تاریخ انقضای دو ماه در بازار وجود دارد.

دولوپر قسمتی از دستگاه کپی توشیبا است که در جمع آوری تونر از قیف و نگه داری آن به چاپگر کمک می کند. برای رساندن تونر به واحد درام، دستگاه کپی متکی به دولوپر است و به کمک سایر قطعات دستگاه کپی، تونر را دوباره ذخیره می کند.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا

نحوه کار دولوپر ها

دولوپر در دستگاه کپی توشیبا به یک غلتک متقارن متصل است. این غلتک براده های آهن را از طریق تونر در قیف تونر حرکت می دهد. دانه های دولوپر به طور منفی شارژ می شوند، بنابراین ذرات تونر با بار مثبت را از بین می برند و غلتک مهره ها را فراتر از مونتاژ درام فشار می دهد.

با حرکت درام روی کاغذ، تونر موجود از بین می رود. در نهایت به کمک سیم قرن پراکنده می  شود و پس از عبور از یک فریزر داغ برای نگه داشتن تونر، روی کاغذ انتقال می یابد.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا

هر تانک دولوپر متشکل است از چرخ دنده های تانک دولوپر، بوش های تانک، اورینگ یا کاسه نمدی های تانک دولوپر، همزن های تانک دولوپر، مگنت تانک دولوپر، TDS یا سنسور، تیغه داکتر بلید و کولارها. هر  کدام از این قطعات برای اجرای درست عملکرد دولوپر وظایفی بر عهده دارند که ذکر آن در حوصله این بحث نیست.

همین نکته کافی است که بدانید برای اجرای درست تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا تعمیرکار باید از ریز وظایف این قطعات کاملا اطلاع داشته باشد؛ تنها در این صورت است که می تواند عملکرد و کارکرد دولوپر را به خوبی بررسی و ارزیابی کند و مسیر درست را برای تعمیر دولوپر انتخاب نماید.

توصیه اکید این است که برای تعمیرات دولوپر حتما و قطعا از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بخواهید تا مشکل شما حل شود و مشکلی بر مشکل موجود افزوده نشود.

این مطلب مفید رو از دست نده : تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

چگونگی نگهداری دولوپر دستگاه کپی توشیبا

دولوپر و تونر برای حفظ سلامت خود به شرایط خشک و کم حرارت نیاز دارند. به عبارت دیگر گرمای زیاد و رطوبت کیفیت دولوپر را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیرات منفی روی این قطعه می گذارد، زیرا در شرایط گرم و مرطوب ذرات تونر به هم می چسبد و دولوپر را تحت تاثیر قرار می دهد. عدم توجه به این نکات کیفیت چاپ را زیر سوال می برد.

این درحالی است که تعدادی از کمپانی های سازنده دستگاه کپی، سیستمی را در این دستگاه تعبیه کرده اند که زمان تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی را اعلام می کنند. بی توجهی به افت کیفیت دولوپر هم هزینه چاپ را بالا می برد و هم کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر بعد از تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا چراغ مربوط به این قطعه همچنان روشن است، به احتمال زیاد و در اکثر قریب به اتفاق موارد، با ریست کردن کنتور دولوپر این چراغ به حالت عادی در خواهد آمد.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی  یک نمونه از نمونه سرویس های تعمیراتی است که در واحد های تعمیرات توشیبا به کاربران ارائه می شود. این دستگاه با وجود کاربری نسبتا آسان و ساده ای که دارد، ساختاری پیچیده دارد که برای اجرای تعمیرات آن باید با این ساختار کاملا آشنا بود.

تعمیرکاران ما در تعمیرگاه تخصصی توشیبا به واسطه تعمیر انواع گوناگونی از دستگاه های توشیبا به خوبی با این ساختار پیچیده و منحصر آشنایی دارند و می توانند صفر تا صد اختلالات این دستگاه را حمایت و پشتیبانی کنند.

واحد های تعمیرات توشیبا

برای ارائه خدماتی متمایز و منحصر نیاز به اجرای برنامه ریزی های دقیق و متفکرانه است. به همین دلیل است که در نمایندگی مجاز توشیبا در بخش تعمیرات، همه واحد های ارائه دهنده سرویس های مربوط به تعمیر و ترمیم و تعویض و عیب یابی را برای هر محصول جدا کرده ایم تا کیفیت خدمات رسانی را بالا ببریم و رضایت کاربران توشیبا را بیشتر از گذشته جلب کنیم.

در هر یک از این واحد از ابزارآلات و تجهیزات خاص و جهانی استفاده می شود که با ساختار کلی هر یک از تولیدات کمپانی توشیبا از جمله دوربین ها و تجهیزات اداری کاملا سازگاری دارند.

نمایندگی توشیبا

تولید انواع دوربین ها و تجهیزات اداری؛ از قبیل پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی و دورنگارها مربوط به کمپانی توشیبا است که در نمایندگی رسمی توشیبا به صورت کاملا استاندارد و تخصصی پشتیبانی و حمایت می شود. در نمایندگی توشیبا می توانید صفر تا صد سرویس های مربوط به فروش و پس از فروش را با امنیت و اطمینان بالا به دست آورید.

در نمایندگی توشیبا اصل مشتری مداری از اصول اولیه و پایه است که همواره مورد توجه ویژه مدیریت و پرسنل قرار دارد. در این نمایندگی امکانات و امتیازات بسیار منحصر و ایده آلی برای همه کاربران در نظر گرفته ایم که با بهره مندی از آنها همه نگرانی های آنها در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محو خواهد شد. برای اطلاع از چند و چون این امکانات و تسهیلات از طریق شماره های موجود در وبسایت رسمی این نمایندگی تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩