اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X یک نمونه دیگه از خدمات و سرویس های تعمیراتیه که نمایندگی دستگاه کپی شارپ ارائه میده. توی این نمایندگی یه واحد مجزا برای تعمیرات دستگاه کپی شارپ راه اندازی شده تا خدمات و سرویس های بهتر و با کیفیت تری رو ارائه بده . این مدل از دستگاه کپی شارپ جزء دستگاه های رده متوسطه که میتونه در هر دقیقه 16 برگ رو کپی کنه. رزولیشن AR-5516X ، ۶۰۰*۶۰۰ dpi است و به تناسب قیمت و ساختاری که داره، عملکرد متوسطی رو هم ارائه میده.

این دستگاه یک چاپگر چندکاره است که پرینت هم میگیره، اسکن هم میکنه و فکس هم ارسال میکنه. قابلیت انتخاب خودکار کاغذ هم داره؛ به گونه ای که تعویض سینی به صورت خودکاره و مرتب سازی الکترونیکی ( E-sort) و نوردهی دیجیتال در این دستگاه وجود داره. همه این قابلیت ها کیفیت چاپ رو بالا میبره. برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X باید همه این قابلیت ها و عملکرد ها به خوبی ارزیابی و بررسی بشن. در غیر این صورت عیب یابی دقیقی انجام نمیشه و نهایتا تعمیر موثر و موفقی حاصل نمیشه.

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X

تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری کپی شارپ مدل AR-5516X

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X در دو فاز مجزای نرم افزاری و سخت افزاری انجام میشه. مشکلاتی که توی چاپگر ها ایجاد میشن، گاهی نتیجه عملکرد ناقص و اشتباه یه نرم افزاره. برای همین هم باید به دقت بررسی بشه تا مشخص بشه که ریشه اختلال چیه. اما اگه مطمئن هستین که نرم افزار دستگاه شما کاملا سالمه و اختلالی نداره، باید بررسی های سخت افزاری انجام بشه.

ممکنه مواد مصرفی دستگاه تموم شده باشن، مثلا کارتریج نیاز به شارژ یا تعویض داشته باشه، یا اینکه درام به قدری کثیف شده باشه که دیگه باید تعویضش کرد یا خیلی موارد دیگه. در نهایت هم ممکنه یه قطعه سخت افزاری مثل مین برد دستگاه، کاغذکش، هیتر، لیزر و … کاملا خراب شده باشه و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشه. همه اینها بر اساس احتمالاته و تا زمانی که بررسی دقیقی انجام نشه، نمیشه نظر قطعی داد. ولی مشخصه که برای تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X باید مرحله به مرحله همه این اجزا بررسی بشن و بعد تعمیر انجام بشه.

خدمات مربوط به تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X

  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X
  • نظافت و سرویس دستگاه
  • شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X با مواد مصرفی مرغوب و سازگار
  • تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X و تعویض پیکاپ دستگاه
  • انجام تنظیمات و تعمیرات برد دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی
  • تعویض و تعمیر قطعات فنی دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاها و تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X
  • تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X و عیب‌یابی درام دستگاه
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X در محل

از اونجا که این مدل از دستگاه کپی یه دستگاه کنسولیه، مسلما حمل و نقل سختی داره. برای همین هم سرویس ویژه تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AR-5516X در محل رو برای کاربرانمون راه اندازی کردیم تا وقتی که دستگاه خراب میشه، کاربر دیگه دغدغه حمل و جابه جایی رو نداشته باشه و بتونه بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو در محل مورد نظر خودش دریافت کنه. توی این سرویس تعمیراتی هیچ گونه محدودیتی وجود نداره و همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه به بهترین شکل ممکن رفع میشه. تمام خدمات هم همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

نمایندگی دستگاه کپی شارپ یه جای تخصصی و کاملا معتبره که فقط در حوزه دستگاه کپی شارپ خدمات ارائه میده. این نمایندگی در حوزه فروش و تعمیرات دستگاه کپی شارپ به صورت مجزا و مستقل خدمات رسانی میکنه. در هر بخش خدمات و سرویس های خودش رو همراه با ضمانت نامه های معتبر ارائه میده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩