اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 را اساسی و اصولی انجام دهید

برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 نمیتونین هر مرکز تعمیراتی رو انتخاب کنین و به خدمات و سرویس های اون اعتماد کنین و بی چون و چرا از اون خدمات دریافت کنین. انتخاب یه نمایندگی معتبر و تخصصی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا توی سرنوشت تعمیر دستگاه شما تاثیر خیلی زیادی داره.

حتما میدونین که دستگاه کپی توشیبا c351 تیراژ متوسطی از چاپ رو میتونه پشتیبانی کنه؛ اگه حداکثر تعداد کپی مورد نیاز شما در ماه 100.000 برگ باشه، این دستگاه میتونه نیاز شما رو برطرف کنه. این دستگاه از نظر ظاهری و امکانات مثل مدل 451c است.

برای دفاتر فنی خیلی مناسبه. اشکالات شایع مشاهده شده در دستگاه کپی توشیبا c351 شامل مواردی همچون گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی، خرابی پیکاپ، خرابی برد پاور و مواردی از این دسته.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351

اشکالات شایع دستگاه کپی توشیبا c351 رو بشناسین

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا c351

یکی از شایع‌ترین اشکالات مرتبط با دستگاه کپی توشیبا c351 مشکل گیر کردن کاغذه. عواملی مثل غلطک خراب و فرسوده، رولرهای چسبناک، استفاده از کاغذ خراب و مرطوب، وجود رطوبت و گرد و خاک در تونر، رولر و یا غلطک دستگاه کپی، استفاده از کاغذهایی با وزن و جنس نامناسب و ناسازگار با دستگاه کپی، استفاده از کاغذهای بسیار سبک، عدم تناسب تنظیمات دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ باعث گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا c351 میشه. برای رفع این اشکال و تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 باید از یه نمایندگی معتبر تعمیرات دستگاه کپی توشیبا کمک بگیرین.

مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا c351

این مشکل معمولا خیلی پیچیده نیست. در اکثر موارد به دلیل کاربری غلط و غیر اصولی کاربره. عواملی مثل مناسب نبودن سایز و اندازه کاغذ، نازک بودن کاغذ یا ضخامت نامناسب کاغذ، رطوبت و دمای کاغذ، فرسودگی و تمیز نبودن غلطک دستگاه کپی، چسبناک بودن و کثیف بودن رولر ها، رطوبت و گرد و خاک در تونر و تنظیمات نامناسب دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه در پیدایش این اختلال موثرن.

اولین و مهمترین کاری باید برای مدیریت مشکل مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا c351 انجام بدین اینه که کاغذ جدیدی وارد دستگاه نکنین؛ دستگاه رو از برق بکشید، درب دستگاه رو باز کنین و به آرومی و بدون اینکه کاغذ پاره بشه، اونو از دستگاه خارج کنید. کاغذ های موجود در دستگاه رو پشت و رو کنین و ۱۸۰ درجه بچرخونین و نکاتی رو که در مقاله های قبلی برای انتخاب درست کاغذ یادآوری کردیم، حتما رعایت کنین.

رفع خرابی برد پاور دستگاه کپی توشیبا c351

تعمیر پاور دستگاه کپی توشیبا c351 یک نمونه دیگه از سرویس های حوزه تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 است. پاور یا برد پاور در دستگاه کپی جزءِ قطعات و اجزای مهمه. انتقال دستور از سیستم به دستگاه کپی و تامین انرژی اون برای اعمال فرآیند کپی به وسیله برد پاور انجام میشه.

حساسیت های برد پاور بسیار زیاده. برای حفظ سلامت برد پاور در هر شرایطی باید مراقب ولتاژ برق باشید. کنترل ولتاژ برق از ورود آسیب های جدی به بخش های داخلی دستگاه جلوگیری میکنه. همیشه بر اساس ظرفیت دستگاه از اون کار بکشید.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 در محل

تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 در محل با توجه به بزرگ و کنسولی بودن اون یه سرویس بسیار مفید و کاربردیه که برای تامین رفاه حال کاربران راه اندازی شده. سرویس ویژه تعمیر دستگاه کپی توشیبا c351 در محل بدون نیاز به جابه جایی دستگاه، همه مشکلات اونو حل میکنه.

برای استفاده از این سرویس باید تماس بگیرین و درخواست استفاده از این سرویس رو ثبت کنین و منتظر بمونین تا پس از انجام هماهنگی های لازم تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام بشه. توجه کنین که آدرس شما باید در محدوده قراردادی این سرویس وجود داشته باشه.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا همگام با مشتری

در نمایندگی دستگاه کپی توشیبا گام به گام با مشتریان خوبمون قدم برمیداریم تا نیاز های مختلف اونا رو در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات دستگاه کپی توشیبا برطرف کنیم. این نمایندگی تمام سرویس های خدمات رسانی خودش رو با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه میده. تمام سرویس ها بر اساس نیاز کاربران تدارک دیده شده و همه مشکلات اونا رو برطرف میکنه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩