اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر توشیبا

پرینتر ها در منازل و ادارات امروزی جایگاه ویژه ای دارند و خرابی های آن ها در روند کاری مشکلات بسیاری را ایجاد می کند . یکی از خرابی های این دستگاه مربوط به درام پرینتر می باشد. درام قطعه ی بسیار حساسی بوده و با کوچکترین گرد و غبار و خط و خش دچار آسیب دیدگی می شود.

وظیفه ی این قطعه انتقال تصاویر نهایی بر روی برگه می باشد و هرگونه اختلال در آن منجر به عدم کارکرد دستگاه می شود. البته مشکلات پرینتر ها تنها مربوط به قطعات سخت افزاری نیست بلکه در مواردی مشکلات نرم افزاری هم باعث اختلال در کارکرد پرینتر می شوند.

برای رفع تمامی عیوب مربوط به پرینتر می توانید به واحد تعمیرات پرینتر توشیبا مراجعه کنید، متخصصان این واحد تمام اطلاعات فنی لازم برای تعمیرات را در اختیار دارند و در مدت زمانی کوتاه دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعمیر درام پرینتر توشیبا و تعویض یا تعمیر این قطعه می پردازیم.

تعمیر درام پرینتر توشیبا

تعویض درام پرینتر توشیبا

به طور کلی تعمیر درام پرینتر توشیبا زمانی امکان پذیر است که تکنسین از نحوه ی کارکرد دستگاه اطلاع داشته باشد. قطعه ی درام از جنس سلنیوم و یا مواد دارای حساسیت نسبت به نور پوشیده شده است که این مواد هادی الکتریسیته می باشند. برای آگاهی از زمان تعویض و یا تعمیر درام پرینتر توشیبا لازم است به کیفیت برگه ی چاپ شده و وجود خطوط و نقاط اضافه  بر روی آن توجه داشته باشید.

به طور کلی هر درام پس از ۳ بار شارژ کارتریج به تعویض نیاز دارد. واحد تعمیرات چاپگر توشیبا پس از عیب یابی دقیق و بررسی مشکل پیش آمده برای درام نسبت به تعمیر و تعویض این قطعه اقدام می کند.  به یاد داشته باشید هرگونه خطا به هنگام تعویض و تعمیر درام پرینتر سایر قطعات را تحت تاثیر قرار داده و عملکرد آن را با اختلال مواجه می کند.

نکات مهم در تعمیر درام پرینتر توشیبا

برای تعویض و تعمیر درام پرینتر توشیبا رعایت چند نکته بسیار اساسی است. اولین نکته استفاده از درام اورجینال می باشد. اگر این قطعه به صورت تقلبی استفاده شود برگه ی چاپ شده را با اختلالات بسیاری مواجه می کند. نکته ی مهم دیگر جای گذاری درست این قطعه در دستگاه می باشد.

اگر این کار به اشتباه انجام شود به سایر قطعات آسیب وارد خواهد کرد. به همین دلیل استفاده از نیروی متخصص برای تعویض و تعمیر درام پرینتر توشیبا بسیار ضروری و مهم می باشد. به طور کلی پرینتر دارای قطعات داخلی بسیاری است که تعمیرات آن ها باید حتما توسط کادر فنی متخصص انجام شود.

نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا

نمایندگی تعمیر توشیبا با نیازسنجی دقیق از مشتریان می تواند تمام آنچه که مورد نیاز کاربران است ،ارائه کند. تعمیرات در این نمایندگی توسط برترین متخصصان انجام می شود. انواع پرینتر های توشیبا با هر مشکلی که باشند در این واحد تعمیر شده و کاملا سالم در اختیار کاربران قرار می گیرند.

انواع قطعات آسیب دیده پرینتر در این واحد قابل تعمیر و تعویض می باشند. تعمیر درام پرینتر توشیبا و تعویض این قطعه از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این نمایندگی می باشد. تمامی قطعات دستگاه های توشیبا در این واحد با مدل های اورجینال جایگزین می شوند.

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر توشیبا

  • تعمیرات پیکاپ رولر پرینتر
  • تعمیرات نرم افزاری پرینتر
  • تعمیرات سخت افزاری پرینتر
  • تعمیر یونیت های پرینتر
  • تعمیرات درام پرینتر
  • تعمیرات کارتریج پرینتر

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا به دلیل بهره مندی از مشاورانی مجرب می تواند بهترین ها را به خریداران پیشنهاد کند. حضور این مشاوران کمک کرده است تا خریداران تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از آنان دریافت کنند. شعار این نمایندگی رعایت حقوق مشتری و تاکید بر کیفیت می باشد.

تحقق این شعار نمایندگی رسمی توشیبا به انتخاب اول کاربران تبدیل کرده است. نمایندگی مجاز توشیبا تمام محصولات این کمپانی مطرح را به همراه گارانتی معتبر عرضه می کند. به یاد داشته باشید مراکز غیر رسمی قادر به ارائه ی گارانتی معتبر نبوده و خدمات مربوطه را ارائه نمی کنند.

تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که هر کدام خدمات مرتبط با یک محصول را ارائه می کنند. استفاده از مدرن ترین ابزار آلات و تجهیزات باعث شده تا روند تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. تعویض قطعات در این واحد تنها با نمونه ی اصلی آن ها جایگزین خواهد شد.

تعمیرات انواع محصولات توشیبا در این واحد انجام می شود. شما کاربران توشیبا می توانید برای تعمیر انواع محصولات به واحد مرتبط با آن مراجعه کنید و محصول خود را تعمیر کنید. تمام مشکلات دستگاه شما در این مرکز قابل تعمیر هستند. تعمیرات توشیبا توسط مجرب ترین کارشناسان و مهندسان انجام می شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩