اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا، از جمله خدماتی است که نمایندگی این شرکت در مرکز سخت افزار ایران، در سطحی حرفه ای و تخصصی به کاربران خود ارائه می دهد. این قطعه که در همه ی مدل های فتوکپی وجود دارد، نقش مهمی در دستگاه داشته و خرابی آن می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه گردد. 

با توجه به حساسیت ها و ظرافت های این قطعه، بررسی و ترمیم این قطعه توسط مجرب ترین متخصصین تعمیرات دستگاه کپی انجام می شود. همچنین کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا، برای رفع مشکلات این قطعه از دستگاه ها و ابزار پیشرفته ای استفاده می کنند که موجب ارتقا قابل توجه سطح کیفی تعمیرات شده است. در ادامه این مقاله، شما کاربران عزیز را با ماهیت داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا و روش های تعمیر این قطعه کاربردی آشنا خواهیم کرد؛ ما را همراهی کنید.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا

داکتر بلید چیست؟

داکتر بلید، قطعه ای از جنس لاستیک است که متصل به قطعه‌ ای فلزی می‌ باشند. اگرچه این قطعه بیشتر در دستگاه های کپی toshiba کاربرد دارد، در پرینتر نیز عملکرد موثری داشته و سلامت آن اهمیت بالایی دارد. می توان داکتر بلید را به نوعی همکار بلید در نظر گرفت که وظیفه ی تمیز کردن تونر موجود بر سطح مگنت رولر را بر عهده دارد. اصطکاک ایجاد شده توسط این قطعه که در جهت مخالف مگنت رولر است، به تجدید شارژ تونر می انجامد. 

به این ترتیب، داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد این دستگاه می شود و باید در اسرع وقت به صورت تخصصی تعمیر گردد. متخصصین ما در بخش تعمیرات توشیبا با تکیه بر تخصص و تجربه بالای خود، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه ترمیم این قطعه به کاربران ارائه می دهند.

پیشنهاد سایت : ارور دستگاه کپی توشیبا

مشکلات رایج داکتر بلید

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، مشکلات داکتر بلید تاثیر مستقیم روی فرایند کار دستگاه فتوکپی داشته و کیفیت چاپ را به شدت کاهش می دهد. یکی از مشکلات اصلی داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا، کثیف شدن این قطعه است. گاهی کاربران از این مساله شکایت می کنند که در حالی که کارتریج دستگاه خود را به تازگی شارژ کرده اند، کیفیت چاپ پایین بوده و برگه های کپی شده بعضا کم رنگ و حتی ناخوانا هستند. 

در این شرایط، اولین قطعه ای که توسط تعمیرکاران بررسی می شود داکتر بلید است. آلودگی این قطعه باعث می شود که عملیات پاکسازی تونر به خوبی انجام نشده و اصطکاک لازم برای چاپ در مگنت رولر ایجاد نشود. به این ترتیب، تونر به خوبی روی کاغذ پخش نمی شود و فرایند چاپ، با افت محسوس کیفیت مواجه خواهد شد. بررسی و تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا در این شرایط، نیاز به تخصص و مهارتی دارد که تنها از عهده تکسین های مجرب در نمایندگی رسمی توشیبا بر می آید.

تعمیر دکتر بلید کپی توشیبا

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی توشیبا، اقدامی است که نیاز به مهارت و تخصص ویژه ای دارد. این قطعه در ارتباط با مگنت رولر بوده و از آنجا که با تونر نیز در ارتباط است، تعمیرات آن باید با حساسیت ویژه ای انجام شود. این تاکید به این خاطر است که برخی از تعمیرکاران تازه کار، ممکن است داکتر بلید را با قطعاتی همچون بلید و وایپر بلید اشتباه گرفته و تعمیرات را به شیوه اشتباه انجام دهند. 

در این صورت مشکل دکتر بلید حل نمی شود و همین امر می تواند زمینه را برای بروز اختلالات جدی تر در فتوکپی توشیبا فراهم نماید. اگرچه این قطعه در اغلب موارد قابل تعمیر است، اما شرایطی هم وجود دارد که روش های تعمیراتی پاسخگو نبوده و همکاران ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، ناچار به تعویض این قطعه می شوند.

نمایندگی رسمی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران می باشد. در هریک از بخش های این مرکز، کارشناسانی فعالیت می کنند که از سالها تجربه در حوزه کاری خود برخوردار بوده و قادر به ارائه خدمات تخصصی به کاربران هستند. مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویت نمایندگی توشیبا در نظر گرفته شده و کلیه کارمندان این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش می کنند. 

ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز به شمار می روند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی رسمی توشیبا و بخش های مختلف آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩