اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر از جمله خدمات مهم نمایندگی ایسر می باشد. تعمیرکاران مجربی که در این مرکز فعالیت دارند  می توانند به بهترین شکل به تعویض ال سی لپ تاپ ایسر که بر اثر شکستگی  و یا ترک خوردگی نیاز به تعویض دارد بپردازند. استفاده از ال سی دی بی کیفیت در صفحه نمایش لپ تاپ باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر برای دستگاه می شود. این قطعه و کیفیت آن در لپ تاپ تاثیر بسیاری در کاربرد دستگاه دارد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

دلایل رایج تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

شکستن ال سی دی

این علت معمولا رایج نیست اما امکان پذیر است، شکستن ال سی دی لپ تاپ به ندرت پیش می آید. این آسیب معمولا بر اثر ضرب خوردگی شدید که ناشی از لگد شدن لپ تاپ، برخورد اشیاء سنگین و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع پیش می آید. اگر به هر دلیل ال سی دی لپ تاپ شما دچار ترک خوردگی یا شکستگی شد، تعمیر آن را به متخصصان در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید.

سوختن بردهای ال سی دی

از دیگر مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ سوختن برد آن است. نفوذ مایعات، جریان برق بیش از حد، استفاده از قطعات غیر استاندارد از دلایل سوختن برد ال سی دی لپ تاپ می باشد. در برخی موارد امکان تعمیر برای این برد های ال سی دی وجود دارد اما تنها راه حل کاربردی، تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر می باشد.

آب خوردن ال سی دی

تصور غالب کاربران این است که ال سی دی فقط با برخورد مستقیم با آب آسیب می بیند، در حالی که اسپری ها و مایع های پاک کننده مانیتور یکی از اصلی ترین دلایل آسیب به ال سی دی لپ تاپ می باشد. در صورت آسیب دیدن ال سی دی این قطعه قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود، زیرا رطوبت حاصل از این مواد به درون پنل های ال سی دی نفوذ می کند و منجر به خرابی یا سوختن برد های پنل می شود.

پیشگیری از تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

برای پیشگیری از تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر بهتر است برای تمیز کردن آن از پارچه های نرم و بدون رطوبت استفاده کنید تا از آسیب رساندن جدی به دستگاه جلوگیری کنید. از گذاشتن دستگاه خود در محل های بالا خود داری کنید وبرای نگهداری بهتر از آن یک کاور مناسب تهیه کنید. بهتر آن است که برای شارژ لپ تاپتان از محافظ برق استفاده کنید تا دستگاه از خطر نوسانات برق در امان بماند.

نکات مهم در فرآیند تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر کاری بسیار تخصصی و نیازمند تجربه می باشد. ال سی دی لپ تاپ دارای حساسیت بسیار بالایی است. نکته مهم دیگر در خصوص تعویض ال سی دی ایسر استفاده از ال سی دی اورجینال می باشد. بروز خطا در هر یک از مراحل تعویض ال سی دی باعث به وجود آمدن مشکلات جدی برای دستگاه می شود.

هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر

اگر امکان تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر وجود داشته باشد، هزینه این کار به اقداماتی که انجام می شوند بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مشکل نمایشگر با اصلاح تنظیمات و اقدامات نرم افزاری برطرف شود، هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر پایین است. در صورت تعویض فلت ها، مدارها و دیگر اجزای داخلی، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید که شامل قیمت قطعات جدید هم می شود. به طور کلی تا عیب یابی دقیق این قطعه توسط تعمیرکار، نمی توان برآوردی در مورد هزینه تعمیرات آن داشت.

هزینه تعویض lcd لپ تاپ ایسر

اگر نیاز به تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر باشد، باید منتظر پرداخت هزینه بالایی برای این کار باشید. در این شرایط نمایشگر آسیب دیده کاملا از لپ تاپ خارج شده و قطعه جدید جایگزین آن می شود. با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشورمان، برخی از قطعات اورجینال، بسیار کمیاب بوده و بعضا قیمت بالایی دارند. بنابراین می توان گفت که هزینه تعویض lcd لپ تاپ ایسر بالاست و این هزینه، شامل قیمت نمایشگر جدید هم می شود.

واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر

این واحد با استفاده از برترین متخصصان بهترین ها را به شما ارائه می کنند. واحد تعمیر لپ تاپ ایسر به شما کمک می کند تا هرگونه اشکال پیش آمده برای لپ تاپ ایسر خود را رفع کنید. این واحد دارای بهترین تجهیزات می باشد، بدین منظور عرضه ی بهترین خدمات را برای شما تضمین می کند.

در واحد تعمیرات لپ تاپ acer نیز تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر انجام می شود. اورجینال بودن ال سی دی جایگزین شده برای شما تضمین می کنیم.

نمایندگی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر به فروش انواع محصولات عرضه شده از جانب این کمپانی می پردازد. نمایندگی ایسر با بهره مندی از کارشناسان خبره شما را در امر خرید محصولات همراهی می کند، اطلاعات این کارشناسان در خصوص مشخصات فنی هر دستگاه به شما انتقال داده می شود و پس از آن بهترین محصول مورد نیاز به متقاضی معرفی می شود.

نمایندگی ایسر به ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش که شامل تعمیرات و گارانتی می باشد می پردازد.

واحد های تعمیرات ایسر

واحد های تعمیرات ایسر هر کدام دارای بخش هایی مجزا برای هر محصول می باشد. تعمیرات ارائه شده در این واحد ها توسط برترین متخصصان و با به روز ترین تجهیزات انجام می شود. قطعات مورد استفاده در تعمیرات دارای ضمانت اورجینال  می باشد. واحد های تعمیرات ایسر قادر هستند تا تمام محصولات این کمپانی را تعمیر و کاملا سالم به شما تحویل دهند.

3.4/5(24 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩