اشتراک گذاری

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسر

برند های مختلفی امروزه در بازار عرضه و فروش انواع لپ تاپ ها با هم رقابت می کنند. از برند های معروف و قدیمی گرفته تا برخی از برند ها که به تازگی به دنیای فناوری پا گذاشته اند. برند ایسر یک برند تایوانی و با سابقه در زمینه عرضه بهترین لپ تاپ های بازار است. 

تنوع در طراحی و ساخت و تلاش برای بهبود و ارتقای کارایی و کیفیت محصولات، همیشه ایسر را به یکی از بهترین برند ها در بازار تبدیل کرده است. اما درست مانند هر برند دیگری، برخی از مدل های ارائه شده توسط این شرکت به عنوان بهترین و پرفروش ترین نمونه های آن در نظر گرفته می شوند و بیشترین تقاضا برای آن ها در بازار وجود دارد. 

به همین دلیل می خواهیم در این جا به معرفی بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 بپردازیم تا اگر شما هم یکی از طرفداران این برند هستید و می خواهید یک راهنمای جامع برای خرید یکی از این لپ تاپ ها داشته باشید، از این مطلب استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های ایسر

معیار های انتخاب بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020

پیش از این که به معرفی انواع لپ تاپ های برتر ایسر در سال 2020 بپردازیم، بهتر است به صورت خلاصه معیار ها و مشخصات کلی یک لپ تاپ ایده آل را در نظر بگیریم. اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که این معیار ها ممکن است بنا به نیاز و سلیقه مشتریان متفاوت باشد، اما در کل ویژگی های زیر در زمان خرید یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در نظر کاربران مطرح می شود:

  • سایز لپ تاپ چند اینچ است، با توجه به این که نیاز و استفاده از لپ تاپ در چه زمینه ای است
  • ویژگی های سخت افزاری و امکان ارتقای قطعات لپ تاپ
  • قیمت لپ تاپ
  • طراحی و زیبایی ظاهری دستگاه
  • وزن و ضخامت دستگاه برای حمل آسان
  • گارانتی لپ تاپ
  • نظر دیگر کاربران و فیدبکی که از آن دستگاه در بازار وجود دارد. این فیدبک هم از جانب خریداران و هم از دید تعمیرکاران این دستگاه ها به دست می آید

این موارد مهم ترین شاخصه هایی است که برای خرید بهترین لپ تاپ ایسر در بازار در نظر گرفته می شود. با در نظر گرفتن کلیاتی از این معیار ها، برخی از بهترین مدل های موجود را در زیر معرفی و بررسی می کنیم.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire A715-74G-78 ET

این مدل از برند ایسر که به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 در نظر گرفته شده است، یک لپ تاپ 15 اینچی است. یک مدل کاملا حرفه ای با طراحی بسیار زیبا که به خوبی می تواند نیاز های کاربران مختلف را برآورده سازد. وزن لپ تاپ حدودا 2.35 کیلوگرم است. 

این مدل با یک رم 16 گیگابایتی، یک پردازنده هفت هسته ای، حافظه داخلی یک ترابایتی و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1650 یک مدل ایده آل برای اجرای کار های مختلف است. ویژگی های مطلوب این مدل، آن را به لپ تاپ برتر ایسر در سال 2020 تبدیل کرده است.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire A715-74G-78 ET

لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-54

اگر از جمله کاربرانی هستید که به شدت به گیمینگ علاقه مندید و لپ تاپی که قصد خرید آن را دارید برای این منظور مورد استفاده قرار می دهید، این مدل از برند ایسر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این لپ تاپ با یک صفحه نمایش 15.6 اینچی و یک سیستم سخت افزاری بسیار پر قدرت بهترین گزینه برای گیمر های حرفه ای است. علاوه بر قدرت بسیار  بالایی که این مدل دارد، به نسبت قیمت مقرون به صرفه ای را نیز به خریداران پیشنهاد می دهد. 

وزن این مدل حدود 2.5 کیلوگرم است و رنگ بندی آن نیز قرمز و مشکی است.  با این حال برخی از خریداران نقطه ضعف این لپ تاپ را در طراحی ساده آن می دانند. پردازش گر آن Core i7 است و یک رم 16 گیگابایتی نیز دارد. در کل این مدل یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 برای گیمر ها است.

لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-54

لپ تاپ ایسر مدل Swift 3

لپ تاپ مدل Swift 3 جهت در لیست لپ تاپ های برتر ایسر قرار می گیرد که در عین کارایی بسیار عالی خود، قیمتی بسیار مناسب نیز دارد. پردازنده این مدل نیز Core i7 است. با یک کارت گرافیک AMD Radeon Vega 8 و یک رم 4 یا 8 گیگابایتی، این مدل قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. 

صفحه نمایش 14 اینچی این مدل نیز مشخصه مورد پسند اکثر کاربران است. قدرت بالا و کارایی خوب به همراه قیمتی مقرون به صرفه مدل سوییفت 3 را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 تبدیل کرده است.

لپ تاپ ایسر مدل Swift 3

لپ تاپ ایسر مدل Switch 3

مدل Switch 3 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 برای طراحان و گرافیست ها است. یک لپ تاپ دو کاره بسیار زیبا با کارایی و طراحی بسیار جذاب که در عین حال قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز دارد. این مدل یک نمایشگر 12.2 اینچی دارد که کاملا لمسی است. 

وضوح و کیفیت بالای نمایشگر، زاویه دید عالی و شفافیت تصویر از عمده مزیت های این لپ تاپ است. کارایی بسیار راحت و سریع این مدل و گرافیک Intel HD Graphics 505 این مدل را به یکی از لپ تاپ های برتر ایسر در سال 2020 تبدیل کرده است.

لپ تاپ ایسر مدل Switch 3

لپ تاپ ایسر مدل Acer Swift 5

 اگر به دنبال یکی از سبک ترین مدل های برند ایسر هستید، لپ تاپ Acer Swift 5 بهترین گزینه پیشنهادی برای شما است. یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 که با وزنی سبک، همچنان کارایی های بسیار بالا و قانع کننده ای دارد. یک پردازنده up to Intel Core i7-8565U و گرافیک Intel UHD Graphics 620 کارایی لپ تاپ را تایید می کند. 

در عین حال، وزن سبک لپ تاپ و نمایشگر بسیار روشن و با کیفیت به همراه پخش صدای عالی، این مدل ایسر را به یک گزینه عالی همیشه همراه تبدیل کرده است. برای کاربرد های روزانه و خصوصا کار های دانشجویی، این مدل می تواند یکی از لپ تاپ های برتر برند ایسر محسوب شود.

لپ تاپ ایسر مدل Acer Swift 5

Acer Predator Triton 500 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر

این مدل بدون شک از هر جهت می تواند به عنوان بهترین مدل برند ایسر محسوب شود که البته به نسبت دیگر مدل ها قیمت بالایی نیز دارد. از لحاظ کارایی و قدرت این مدل بهترین است و با یک نمایشگر 15.6 اینچی، یک صفحه نمایش بسیار زیبا و با کیفیت را در اختیار دارد. این مدل ایسر برای طیف وسیعی از کارایی ها بهترین است. 

از کار های حرفه ای و مهندسی گرفته تا گیمینگ و انجام کار های روزمره، Acer Predator Triton 500 می تواند به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر در نظر گرفته شود. کارت گرافیک این مدل Nvidia GeForce RTX 2080 و پردازنده آن نیز Intel Core i7-9750H و از نسل هشت و نه اینتل است. با وجود قیمت بیشتر این مدل، ویژگی های آن این مدل ایسر را به یکی از لپ تاپ های برتر ایسر در سال 2020 تبدیل کرده است.

Acer Predator Triton 500 یکی از بهترین لپ تاپ های

گزینه تعمیرات دستگاه را نیز در نظر بگیرید

تا این جا برخی از بهترین لپ تاپ های ایسر در سال 2020 را معرفی کردیم که در آن به شاخصه های متعددی اشاره شده بود. در انتخاب مدل های بالا به اینچ صفحه نمایش، قدرت سخت افزاری، نوع کارایی و قیمت توجه شده بود. اما باید در خصوص انتخاب یک مدل مناسب گزینه های تعمیرات آن را نیز در نظر گرفت. 

البته با وجود مراکز معتبر تعمیراتی معتبر لپ تاپ های ایسر مانند مرکز سخت افزار ایران دیگر جای نگرانی نیست. چرا که در این مراکز اکثر مشکلات ایجاد شده در این دستگاه ها با بهترین کیفیت برطرف خواهد شد. برای مثال می توان به تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اشاره کرد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩