اشتراک گذاری

بهترین لپتاپ های 2018 ایسر

قبلا در بخش اول مقاله بهترین لپتاپ های 2018 ایسر درباره تعدادی از این لپ تاپ های مطرح صحبت کردیم. امروزه در ادامه مطلب پیشین تعدادی دیگر از لپ تاپ های مطرح ایسر در سال 2018 را برای شما معرفی می کنیم و این موضوع را همین جا می بندیم. این آگاهی و شناخت کمک می کند تا در انتخاب و خرید، هوشمندانه ظاهر شوید و خریدی مطمئن داشته باشید. تعمیرکاران در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر معتقدند که شناخت کافی از قابلیت ها و کارایی اصلی دستگاه کمک بزرگی در کاربری درست از دستگاه خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا این لپ تاپ ها را بشناسید.

بهترین لپتاپ های 2018 ایسر

معرفی بهترین لپتاپ های 2018 ایسر

شناخت بهترین لپتاپ های 2018 ایسر کمک می کند تا بتوانید بر اساس شرایط اختصاصی خود و با توجه به کاربری که در نظر دارید، یک نمونه خوب را انتخاب کنید تا کتر به خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر محتاج شوید.

Acer Chromebook 11

Acer Chromebook 11 بهترین لپتاپ های 2018 ایسر از جهت قابل حمل بودن است. در حالی که این لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده است، اما همچنان محکم است. این نمونه از لپ تاپ ایسر پردازنده دو هسته ای اینتل Celeron N2840 2.16 گیگاهرتز با تکنولوژی Intel Burst تا ۲٫۵۸ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت حافظه DDR3L SDRAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. صفحه نمایش آن ۱۱٫۶ اینچ است و دارای حداقل زاویه دید وسیع و منعکس کننده است.

Acer Spin 5

Acer Spin 5 در لیست بهترین لپتاپ های 2018 ایسر به عنوان بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان شناخته شده است. دستگاهی محکم است و صفحه کلید و صفحه لمسی دارد. لولای آن ۳۶۰ درجه می چرخشد تا به حالت خیمه و تبلت تبدیل شود. در داخل آن یک پردازنده نسل هفتم Intel Core i5-7200U با ۲٫۵GHz قرار گرفته است. صفحه نمایش ۱۳ اینچی آن (Full HD (1920 x 1080 کمی تیره است؛ به طوری که برای استفاده آن از هر چهارگوش دچار مشکل می شوید، اما برای استفاده در کلاس درس مناسب است.

Acer Chromebook R 11

Acer Chromebook R 11 در لیست بهترین لپتاپ های 2018 ایسر به عنوان یک لپ تاپ قابل تبدیل و بهترین ۲ در ۱ مشهور است. این لپ تاپ از جدید ترین مدل های موجود در بازار است که می تواند در چهار حالت تبلت، ایستاده، خیمه و لپ تاپ مورد استفاده قرار بگیرد. Acer Chromebook R 11 مجهز به صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچ، صفحه نمایش لمسی و لولای ۳۶۰ درجه ای است که کمک می کند به شکل یک تبلت باز شود. عمر باتری آن حدود ۱۰ ساعت است. R 11 دارای مدل اصلی اینتل یک پردازنده Intel N2840، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این امکان وجود دارد که با صرف هزینه آن را به یک پردازنده N3150 و حافظه بیشتر ارتقا دهید؛ این دستگاه در لیست بهترین لپتاپ های 2018 ایسر جای دارد ،زیرا یک دستگاه مقرون به صرفه و همه کاره است.

Acer Swift 3

Acer Swift 3 در بین بهترین لپتاپ های 2018 ایسر عنوان بهترین طراحی را از آن خود ساخته است. این لپ تاپ طراحی فوق العاده ای دارد. در حالی که مجهز به سیستم عامل ویندوز است، به مک بوک نزدیک است؛ اما اطراف آن از قاب پلاستیکی ساخته شده است، بنابراین مانند مک بوک قوی و محکم نیست. تعمیرکاران مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر  می گویند که رزولوشن نمایشگر آن کمی کمرنگ است، اما زاویه دید خوبی دارد و حتی می تواند به ۱۸۰ درجه هم برسد تا از تاری دید عجیب و غریب جلوگیری کند. صفحه کلید آن نور پس زمینه بزرگ دارد و حتی شامل یک حسگر اثر انگشت متصل با ویندوز سلام هم هست.  Acer Swift 3 با تنظیمات مختلف از I3 تاI5 هسته ای، تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD موجود است.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسر به کاربران ارائه دهد. بهره مندی از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تنها بخشی از خدمات این نمایندگی است. امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی برای کاربران در نمایندگی ایسر فراهم است که تامین کننده هر سطحی از نیاز کاربران خواهد بود. کارشناسان نمایندگی ایسر به کمک مرکز سخت افزار ایران همواره تلاش می کنند در هیچ حوزه ای هیچ کاربری بدون امکانات نباشد و با بهره مندی از تسهیلات متنوع این مرکز بتواند خریدی امن داشته باشد و از خدمات پس از فروش امن تر نیز استفاده کند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩