اشتراک گذاری

علت برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ

علت برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ معمولا اختلال در کارت گرافیک این دستگاه می باشد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای لپ تاپ ها به وجود می آید برفکی شدن آن ها است. به روز نگه داشتن درایور ها یکی از عواملی است که برای رفع این مشکل تاثیرگذار است.

این مشکل زمانی به  وجود می آید که چیپ gpu داغ شده و هد سینک آن توانایی خنک کردن این قطعه را ندارد. در ادامه، شما را با روش های برطرف کردن این مشکل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

علت برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ

رفع مشکل برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ ایسر

برای حل مشکل برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ، اولین قدم جدا کردن هد سینک می باشد. پس از آن، چیپ را تمیز کنید و در مرحله ی بعد خمیر سیلیکون را بر روی gpu  بزنید و هد سینک را به درستی سرجایش قرار دهید.

اگر در صورت اعمال این مراحل، تغییری صورت نگرفت و همچنان این مشکل ادامه داشت؛ به این معنی است که قطعه ی gpu دچار آسیب دیدگی جدی شده است و تعمیرات آن تنها باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود. صفحه ی لپ تاپ، سیستم بسیار حساسی دارد و هرگونه اختلال در عملکرد آن باید توسط افراد متخصص تعمیر شود.

نحوه تعمیر برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ

این موضوع در فرایند تعمیر لپ تاپ اهمیت بالایی دارد؛ چرا که اختلال در صفحه نمایش لپ تاپ تمام کارایی آن را مختل می کند و کاربر به هیچ عنوان نمی تواند از دستگاه استفاده کند. به همین دلیل لازم است در اولویت اول به نمایندگی معتبر مراجعه کرده و دستگاه خود را تعمیر کنید.

بد نیست بدانید مراکز غیر رسمی در حالی که هزینه ی کمتری از شما دریافت می کنند خدمات مناسبی ارائه نمی کنند. به همین خاطر ضروری است که برای تعمیرات لپ تاپ به نمایندگی رسمی مراجعه کنید. نمایندگی رسمی ایسر، تمام خدمات را با تضمین در اختیار شما خواهد گذاشت.

همچنین گارانتی ارائه شده در مراکز نامعتبر فاقد اعتبار بوده و قابل استفاده نمی باشد. تعمیر برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ، اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود آسیب های بسیاری برای دستگاه شما در پی خواهد داشت.

رفع مشکل برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ

hard reset را انجام دهید

hard reset به تخلیه الکتریسیته ساکن کمک می کند زیرا امکان دارد مشکل از برق باشد. برای انجام هارد ریست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. لپ تاپ را خاموش کنید.
  2. سپس باتری را خارج کنید.
  3. همه دستگاه‌ها مانند USB، چاپگرها، وب‌کم‌ها، کارت‌های رسانه (SD/xD) و غیره را به جز صفحه‌کلید و ماوس را جدا کنید.
  4. دکمه پاور را برای 15 تا 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا برق باقیمانده تخلیه شده و لپ تاپ hard reset شود.
  5. سپس باتری لپ تاپ را وصل کنید.
  6. حالا سیستم را روشن کنید.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. در این واحد، تمام مراحل تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می گردد. بهره مندی از متخصصان و کارشناسان کارآزموده سبب شده تا فرآیند تعمیرات در مدت زمان کوتاه صورت بگیرد.

تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ ایسر و جایگزینی آن ها با نمونه های اورجینال، از دیگر ویژگی های واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به این واحد، تمام عیوب پیش آمده برای لپ تاپ خود از جملی برفکی شدن صفحه ی لپ تاپ را برطرف کنند. تمام خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ایسر در این واحد ارائه می شود.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی ایسر

نمایندگی رسمی کمپانی ایسر با بهره مندی از برترین کارشناسان، تمام مهارت خود را برای ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفیت به شما ارائه می کند.تعمیرات در این نمایندگی، توسط گروهی مجرب و توانمند انجام می شود. ابزارآلات کاربردی برای تعمیر تمام محصولات، دارای گارانتی اصالت می باشد.

خدمات عرضه شده در دو بخش فروش و خدمات پس فروش ارائه می شود. شما با بهره مندی از  مشاوران ما می توانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.حضور مشاوران در نمایندگی ایسر در ایران تاثیر بسیاری بر انتخاب شما خواهد داشت، زیرا مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار خواهند داد.

تعمیرات ایسر

واحدهای تعمیرات ایسر با توجه به بهره مندی از کارشناسان مختلف در زمینه ی تعمیرات، می توانند تمامی محصولات ایسر را تعمیر کرده و در کمترین زمان به شما تحویل دهند. تمامی هزینه های دریافتی برای تعمیرات، بر طبق نرخنامه مصوب می باشد. استفاده از قطعات اورجینال در این واحد برای شما تضمین خواهد شد.

تعویض قطعات نیز تنها در صورت تایید مشتریان انجام می شود. شما با یک بار مراجعه به این واحد دیگر نیازی به مراجعات متعدد به سایر مراکز نخواهید داشت. بنابراین در همان بار اول تمامی عیوب دستگاه شما برطرف می شود و آن را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩