اشتراک گذاری

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

ارتقا رم لپ تاپ ایسر یکی از خدمات مفید و کاربردی واحد تعمیر لپ تاپ ایسر است. ارتقا رم به منظور بالابردن حافظه ذخیره سازی لپ تاپ انجام می شود. هر چند این کار اساسا خیلی پیچیده و سخت نیست (به خصوص در لپ تاپ های مدل های قدیمی تر که یکپارچه نیستند)، اما همواره توصیه کارشناسان این است که انجام این فرایند را به واحد تعمیر لپ تاپ ایسر و متخصصان و تکنسین های ماهر واگذار کنید. علت توصیه و تاکید به جدی گرفتن این توصیه این است که ارتقاء سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌ها به آسانی رایانه‌های رومیزی نیست.

ارتقا قطعات، از جمله ارتقا رم لپ تاپ ایسر به خصوص در لپ تاپ ها جدید که یکپارچه تولید می شوند، سخت‌تر و سخت ممکن است، اما با این غیر ممکن نیست. اگر می خواهید لپ‌تاپ ایسر خود با یک رم بیشتر یا یک هارد SSD دوباره متولد کنید، این بحث را از دست ندهید.

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

ارتقا رم لپ تاپ ایسر به چه عواملی وابسته است؟

اینکه ارتقا رم لپ تاپ ایسر امکان پذیر است یا خیر، به مسائلی بسیاری وابسته است. باید بدانید که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها حافظه‌هایی دارند که یا به مادربرد متصل هستند یا در کف دستگاه قرار دارند. (به خصوص در لپ تاپ های جدید)؛ پس ارتقا رم لپ تاپ ایسر به همین سادگی ها هم نیست، زیرا رم همانند سایر قطعات سخت افزاری توسط اِسلات‌هایی به مادربرد کاملا مهر و موم و متصل شده ‌است.

مسئله دیگری که کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ ایسر همواره به آن توجه دارند و آن را در نظر می گیرند این است که برخی از سیستم‌ها تنها میزان مشخصی از حافظه‌ رم را می توانند شناسایی و تحمل کنند؛ لذا عملا امکان ارتقا رم لپ تاپ ایسر در اینگونه سیستم ها امکان پذیر نیست، زیرا سیستم کشش رم بیشتر را ندارد و هنگ می کند.

به همه مواردی که در بالا اشاره کردیم باید توجه به نوع و فرکانس حافظه‌های رم را هم اضافه کنید؛ فرکانس رم جدید باید با فرکانس رم فعلی لپ‌تاپ‌تان یکسان باشد تا ارتقا رم لپ تاپ ایسر امکان پذیر شود. به علاوه  به نوع رمی (DDR2, DDR3, DDR4  و… ) که سیستم از آن پشتیبانی می‌کند هم توجه کنید.

بررسی دشواری های ارتقا رم لپ تاپ ایسر

طراحی

طراحی بسیاری از لپ‌تاپ‌های ایسر به گونه ای است که امکان باز شدن ندارند، زیرا قطعات آنها به صورت کاملاً فشرده و تودرتو در کنار هم قرار گرفته‌اند. هرگز برای ارتقا رم لپ تاپ ایسر در این گونه مدل ها پافشاری نکنید. چنانچه اصرار به باز کردن دارید، همه عواقب متوجه خود شما خواهد بود.

عواقب باز کردن لپ تاپ

حتی اگر با اصرار زیاد و با هدف ارتقا رم لپ تاپ ایسر، لپتاپ را باز کردید، احتمالا مجبورید برای دسترسی به یک قطعه‌ خاص، چند قطعه‌ دیگر را جابه‌جا کنید. این کار قطعا دردسر های بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

قطعات لحیم‌کاری شده

به دلیل اینکه بسیاری از قطعات لپ تاپ لحیم کاری شده اند، بنابراین در ارتقا رم لپ تاپ ایسر نمی‌توانید به راحتی قطعه‌ای را بردارید و قطعه‌ جدیدی را نصب کنید.

گارانتی

با باز کردن لپ تاپ گارانتی اصل و شرکتی را از دست خواهید داد، زیرا معمولا برچسب مربوط به گارانتی جایی نصب می‌شود که برای بازکردن لپ‌تاپ خود مجبور هستید آن برچسب را پاره کنید. پس نتیجه می گیریم که ارتقا رم لپ تاپ ایسر به همین سادگی ها نیست و اگر به شدّت اصرار به انجام چنین کاری دارید، باید همه مسئولیت های بعدی را شخصا بپذیرید.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر یک مرکز معتبر و مطمئن است که در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسر خدمات استثنایی و منحصر به فرد ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی در نمایندگی ایسر فراهم است. در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، می توانید با امنیت کامل بهترین سرویس ها را در بخش فروش و تعمیرات دریافت کنید. نمایندگی ایسر با تدارک امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید برای کاربران، تامین کننده هر سطحی از نیاز های آنها است.

با بهره مندی از تسهیلات متنوع این مرکز می توانید خریدی متمایز داشته باشید و از خدمات پس از فروش متمایز تر نیز استفاده کند. تمامی سرویس ها ضمانت شده و تضمین شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩