اشتراک گذاری

آموزش تعویض کارتریج پرینتر توشیبا

آموزش تعویض کارتریج پرینتر توشیبا ، موضوعیه که برای این مطلب انتخاب کردیم. خب پرینتر ها با استفاده از مواد مصرفی که معمولا یا جوهره یا تونر، عملیات چاپ رو انجام میدن. این مواد در محفظه ای به اسم کارتریج نگه داری میشن و هر از گاهی باید اونها رو شارژ کرد. یه نکته ای که وجود داره اینه که برای نتیجه گیری بهتر، باید کارتریج تعویض بشه؛ ولی خب به خاطر هزینه ی بالایی که این کار داره، معمولا تکنسین های تعمیرات پرینتر توشیبا اقدام به شارژ این قطعه به جای تعویض اون میکنن.

گاهی هم ممکنه که کارتریج آسیب ببینه و راهی به جز تعویض اون نباشه. با تماشای فیلم آموزش تعویض کارتریج پرینتر توشیبا هم با مراحل این فرایند آشنا میشین و هم نکاتی رو در این مورد یاد میگیرین. در صورتی که موفق به تعویض این قطعه نشدین، همکارای ما در واحد تعمیرات ماشین های اداری نمایندگی توشیبا، به شکل تخصصی و حرفه ای به شما کمک میکنن. برای آشنایی بیشتر با این فرایند، همراهمون باشین.

آموزش تعویض کارتریج پرینتر توشیبا

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد : آموزش باز و بسته کردن کارتریج

آموزش مراحل تعویض کارتریج پرینتر Toshiba

برای تعویض کارتریج پرینتر توشیبا، باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  • قبل از هر کاری، پرینتر رو روشن کنین.
  • کاور دستگاه رو باز کنین.
  • دکمه ای که علامت قطره ی جوهر روش هست رو فشار بدین.
  • با نشانگر هد، کارتریج های خالی و پر رو مشخص کنین.
  • کاور کارتریج رو باز کنین.
  • نگهدارنده های کارتریج رو فشار بدین و اونا رو به سمت داخل و بالا بکشین.
  • کارتریج جدید رو باز کنین و نوار روی اون رو بر دارین.
  • کلید کارتریج جدید رو در جای خودش و به صورت کشویی جا بزنین. توی این مرحله، باید حتما صدای کلیک مانندی شنیده بشه تا مطمئن بشین که کارتریج درست جا افتاده.
  • درب کاور کارتریج رو ببندین.
  • مراحل کالیبراسیون رو در حالی که پرینتر روشنه انجام بدین.

نکات مهم در تعویض کارتریج پرینتر توشیبا

همونطور که در ویدئوی آموزش تعویض کارتریج پرینتر توشیبا هم مشاهده میکنین، این فرایند باید با رعایت نکاتی انجام بشه تا نتیجه ی لازم رو داشته باشه. یکی از مهم ترین نکاتی که به صورت مستقیم با سلامتی شما در ارتباطه، رعایت ایمنی هست. این فرایند باید در شرایطی حرفه ای و با استفاده از تجهیزات ایمن انجام بشه.

اگر در طول این فرایند، جوهر یا تونر روی دست کاربر بریزه یا با چشمش برخورد کنه؛ در این صورت باید بلافاصله محل برخورد رو به خوبی شستشو داد. این مواد به خصوص برای چشم خطرناک هستن. همچنین توجه کنید که هنگام جاگذاری کارتریج جدید، به هیچ عنوان دستتون به چیپ برخورد نکنه. فراموش نکنین که بعد از پایان فرایند تعویض کارتریج پرینتر توشیبا ، کارتریج قبلی غیر قابل استفاده میشه.

نمایندگی توشیبا در کرج

معتبر ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیر محصولات کمپانی توشیبا در استان البرز، نمایندگی توشیبا در کرج هست. این مرکز از حضور کارشناسان مجربی بهره میبره که تخصص و مهارت بالایی در دو حوزه فروش و تعمیرات دارن. این مساله باعث شده که خدمات در سطح کیفی بالایی به کاربران ارائه بشه. انواع تولیدات Toshiba شامل ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی، پرینتر، پروژکتور، لوازم خانگی، تلویزیون و … در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش میرسه.

واحد تعمیرات توشیبا هم در این مجموعه راه اندازی شده و تعمیرات تخصصی هر کدوم از دستگاه های ذکر شده رو انجام میده. ساکنین محترم هر کدوم از مناطق اندیشه، شهریار، هشتگرد، طالقان، اشتهارد، ملارد، فردیس و … میتونن با مراجعه به نمایندگی توشیبا در تهران، هرآنچه رو که در زمینه محصولات این کمپانی نیاز دارن، در اسرع وقت دریافت کنن.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩