اشتراک گذاری

آموزش باز و بسته کردن کارتریج

کارتریج یه قطعه ی بسیار مهم در ماشین های اداری هست که باز و بسته کردن اون و کلا کار کردن باهاش نیاز به مهارت داره. دلیلش هم اینه که اگه در حین کار با این قطعه، کارتریج بشکنه یا ایرادی توش به وجود بیاد، باید اونو با هزینه ی بالایی تعویض کنین. از طرفی، برای دسترسی به قطعاتی مثل درام و یا شارژ کردن تونر، لازمه که اول کارتریج رو باز کنین.

همه ی این موارد باعث شد که به فکر آموزش باز و بسته کردن کارتریج به شما کاربرای عزیز بیفتیم. اگه مراحل این فرایند رو به صورت کامل یاد بگیرین، می تونین عملیاتی مثل شارژ کارتریج یا تعویض درام رو به راحتی انجام بدین. به این ترتیب، دیگه نیازی نیست نگران این باشین که ممکنه مرتکب اشتباهی بشین و به کارتریج آسیب برسونین. برای این که خیالتون راحت تر باشه، همکارای ما در بخش تعمیر پرینتر کانن نمایندگی هم راهنمایی های لازم در این زمینه رو به شما عزیزان ارائه میدن.

باز و بسته کردن کارتریج

شارژ کارتریج

خب همونطور که اشاره کردیم، یکی از مواردی که برای انجام دادنش نیاز به باز کردن کارتریج دارین، شارژ کردن این قطعه هست. به همین خاطر لازم دیدیم که در این مورد هم صحبت کنیم. توی فرایند آموزش باز و بسته کردن کارتریج ، شما یاد میگیرین که این قطعه رو به چه شکلی و با چه موادی شارژ کنین که کیفیت لازم رو در فرایند چاپ بهتون ارائه بده. روش شارژ کارتریج  و موادی که در این فرایند مورد استفاده قرار میگیره، تاثیر مستقیم روی کیفیت کار پرینتر و دستگاه کپی میذاره. طبق اطلاعات کارشناس های فعال در نمایندگی تعمیرات کانن، مراحل شارژ کارتریج کانن به ترتیب زیر هست:

  1. پرینتر رو از برق بکشین.
  2. درپوش دستگاه رو بردارین و کارتریج رو به آرامی از جای خود خارج کنین.
  3. با استفاده از آب گرم و یک دستمال، هد کارتریج رو تمیز کنین. (تماشای کلیپ آموزش باز و بسته کردن کارتریج ، توی این زمینه بهتون کمک میکنه.)
  4. جوهر سازگار با دستگاه رو تهیه کنین و داخل یک سرنگ بریزید.
  5. توی این مرحله، جوهر درون سرنگ رو به کارتریج تزریق کنین.
  6. با یک سرنگ خالی، کارتریج رو هواگیری کنین و اطمینان پیدا کنین که هوا در اون باقی نمونه.
  7. در نهایت، اطراف منافذ ورودی جوهر رو تمیز کنین و کارتریج رو با دقت در جایگاه قرار بدین.

نمایندگی کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران تعدادی از کارشناسا و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. البته به جز این دو حوزه، نمایندگی مورد بحث در زمینه ی خدمات پس از فروش هم اقدامات مفید و قابل توجهی رو انجام میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات کانن شامل دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، دوربین، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه میشه.

همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص محصول مورد نظرشون، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات کانن ، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. نمایندگی کانن در تهران، ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران در این استان شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩