اشتراک گذاری

آموزش تعمیر فتوکپی شارپ

ساختار دستگاه های کپی کمی پیچیده هست و معمولا دچار اختلالات و مشکلات مختلفی میشن. اگه کاربرا اطلاعاتی راجع به این محصول و روش های تعمیرش داشته باشن، میتونن راحت تر ایرادهای اونو برطرف کنن و اینطوری، از شدید تر شدن آسیب دیدگی ها جلوگیری کنن. کلیپ آموزش تعمیر فتوکپی شارپ، شما عزیزان رو با ایرادهای رایج این محصول و روش ها و مراحل تعمیر قطعات مختلف اون آشنا میکنه. ما هم توضیحات لازم رو بهتون ارائه میدیم تا بتونین ضمن آشنایی با بخش های مختلف دستگاه کپی، مشکلات اونو به موقع تشخیص بدین و برطرف کنین. البته دیدن این فیلم به این معنی نیست که شما میتونین همه ی مشکلات دستگاه رو برطرف کنین؛ قطعات تعمیر دستگاه کپی و همه ی قطعات اون، نیاز به مهارت و تخصص بالایی داره. لازمه بدونین که اگه مهارت کافی در این زمینه نداشته باشین، نه تنها دستگاه تعمیر نمیشه، حتی ممکنه خرابی های اون تشدید بشه و هزینه ی زیادی رو بابت ترمیمش متحمل بشین. همکارای ما تو نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران، در خدمتتون هستن تا تخصصی ترین خدمات رو برای تعمیر دستگاه کپی sharp بهتون ارائه بدن. توجه شما رو به نکاتی در مورد آموزش تعمیر فتوکپی شارپ جلب می کنیم.

آموزش تعمیر فتوکپی شارپ

موارد آموزش تعمیر فتوکپی شارپ

فرایند آموزش تعمیرات دستگاه کپی شارپ، شامل موارد زیر میشه:

آموزش تعمیر فیوزینگ فتوکپی شارپ

همونطور که میدونین، فیوزینگ یکی از مهم ترین بخش های دستگاه کپی هست و خرابی اون میتونه مشکلات متعددی رو در عملکرد این دستگاه ایجاد کنه. فیوزینگ بیشتر مواقع قابل ترمیم نیست و باید با یه نمونه ی جدید جایگزین بشه. مساله ای که هست اینه که برای تعویض فیوزینگ، باید نکاتو مراحلی رعایت بشه؛ اول دستگاه رو باز کنین و بعد، قطعه ی مورد بحث رو بیرون بیارین. البته باید در انجام مراحل ذکر شده خیلی دقت کنین؛ به این خاطر که بروز کوچک ترین اشتباهی میتونه باعث آسیب رسیدن به سایر بخش های دستگاه بشه و هزینه ی تعمیرات رو افزایش بده. در ادامه ی آموزش تعمیر فتوکپی شارپ ، باید فیوزینگ جدید رو جایگزین کنین و دستگاه رو ببندین. به این ترتیب، مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و وجود خطوط اضافی در برگه که ناشی از خرابی فیوزینگ بوده، برطرف میشه.

آموزش تعمیر درام کپی شارپ

تعمیر درام هم جزء مواردی هست که در فرایند آموزش تعمیر فتوکپی sharp با مراحل و جزئیات اون آشنا میشین. درام قطعه ای بسیار مهم در کارتریج دستگاه کپی و پرینتر هست که تونر رو به سطح کاغذ منتقل می کنه. بروز هرگونه مشکل در این قطعه یا از کار افتادن اون، باعث میشه که کیفیت چاپ به شدت تحت تاثیر قرار بگیره. برای تعمیر یا تعویض درام، نیاز به تمیز کردن قطعاتی مثل فوم رولر هست. بعد از باز کردن پیچ های بلید، این قطعه رو از دستگاه بیرون بیارین و تونر اون رو تخلیه کنین. بعد از نصب کردن دوباره ی فوم رولر، درام رو با اهرم محرکش نصب کنین تا به این ترتیب، هم عملکرد این قطعه به حالت عادی برگرده و هم مشکلاتی که تو چاپ به وجود اومده، برطرف بشن.

آموزش تعمیر کاغذکش فتوکپی sharp

کاغذ کش هم یه قطعه ی خیلی مهم توی دستگاه های کپی و پرینترها هست که خرابیش، ورود و خروج کاغذ رو با مشکل همراه میکنه. این قطعه چند بخش مختلف داره که خرابی هر کدوم از اونها، مشکلاتی رو در روند عملکردی کل کاغذ کش و حرکت بره تو دستگاه کپی ایجاد میکنه. به این ترتیب که ممکنه برگه وارد دستگاه نشه یا توی اون گیر گنه. همچنین اگه بلت خراب بشه، کاغذ زیرش گیر میکنه و به شکل چروک از دستگاه بیرون میاد. توی چنین شرایطی، همکاران ما در نمایندگی تعمیرات شارپ، کاغذ کش رو به دقت بررسی و بخش های مختلف اونو تعمیر یا تعویض میکنن. ترمیم کاغذکش، یکی از مهم ترین مباحثی هست که در مبحث آموزش تعمیر فتوکپی شارپ مطرح میشه و شما عزیزان، با جزئیات اون آشنا میشین.

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج ، یک مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران استان البرز به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزاتی پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه میده. مدیریت نمایندگی شارپ، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعبه ی کرج رو اراه اندازی کرده. به این ترتیب ساکنین محترم مناطق فردیس، هشتگرد، اشتهارد، ساوجبلاغ، اندیشه، ماهدشت، محمدشهر، ملارد و … دیگه نیازی به طی مسافت تا تهران ندارن و می تونن انواع خدمات مورد نیازشون رو در کرج دریافت کنن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩