آموزش تعمیرات دل

یکی از فعالیت های خوب نمایندگی دل که در طول سالهای اخیر با استقبال بالای کاربران مواجه شده است، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات دل است. در این دوره ها، بسته به نوع دوره‌ای که ثبت نام می شود، ترفندهای تعمیر یکی از محصولات دل، به کاربران آموزش داده می شود.

بد نیست بدانید که در برگزاری دوره های آموزش تعمیرات دل تلاش شده تا هر دو طیف کاربران – یعنی مبتدی و ماهر – مورد توجه قرار گیرند. بدین منظور پس از ثبت نام کارآموز، سطح علمی و عملی او، با برگزاری آزمون هایی خاص سنجیده شده و نوع دوره مورد نیاز مشخص می گردد.

داوطلبان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات دل بر کلیه مباحث و سرفصل های مرتبط مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

آموزش تعمیرات دل

مرکز آموزش تعمیرات دل

مرکز آموزش تعمیر دل متشکل از پارت های آموزش تعمیرات لپ تاپ، تبلت، آل این وان، موبایل، مانیتور و…  است. تخصیص فضاهایی مجزا جهت آموزش تعمیر مرتبط با هر محصول سبب گشته تا تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای تعمیر به کاراموزان آموزش داده شود.

کاراموزان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات دل بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در طول دوره و در فرآیندهای تعمیر به خوبی فرا می گیرند. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین ترین روشهای بهسازی و ارتقاء دستگاه های دل در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات دل گردد. دوره های آموزش تعمیرات دل و مباحث تدریس شده در هر یک از این دوره ها در بخش های آتی معرفی می گردند.

واحدهای آموزش تعمیرات دل

  • واحد اموزش تعمیرات پرینتر دل
  • واحد آموزش تعمیرات فکس دل
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور دل
  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ دل
  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ دل
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت دل
  • واحد آموزش تعمیرات آل این وان دل
  • واحد آموزش تعمیرات کپی دل

دوره تخصصی آموزش تعمیرات دل

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات دل، کارآموزان با جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات دل، نوین ترین متدهای تعمیر، تجهیزات پیشرفته عیب یابی، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از دستگاه های دل و مواردی از این دست آشنا می گردند.

کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات دل به دلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیرات دل) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند.

در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات دل از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می گردد.

دوره عمومی آموزش تعمیرات دل

همانگونه که از نام این دوره پیداست، مباحث تدریس شده در این دوره، دربردارنده سرفصل های عمومی و پایه مرتبط با هر دستگاه است. کارآموزان محترم با حضور در دوره عمومی آموزش تعمیرات دل، با ساختار کلی هر دستگاه، اجزا و قطعات آن، سیستم الکترونیکی و مکانیکی آن و مواردی از این دست آشنا می شوند.

به علاوه تجهیزات و ابزار ابتدایی تعمیر نیز به کاراموزان شناسانده می شود. این دوره برای آندسته از کارآموزانی ضروری است که هیچ گونه آشنایی با مباحث و ساختار دستگاه های دل ندارند. بدیهی است پشت سر گذاشتن این دوره و کسب امتیاز لازم در پایان آن ، پیش شرط های ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات دل است.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می شوند.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.