اشتراک گذاری

نخستین لپ تاپ دل مجهز به شارژ بی سیم

عرضه نخستین لپ تاپ دل مجهز به شارژ بی سیم بر اساس وعده‌ای که این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 به طرفداران خود داده بود، محقق گشت. این لپ تاپ که قطعات آن بصورت جداگانه به فروش می رسد Latitude 7285 نام دارد و برخوردار از تکنولوژی شارژ بی سیم است. علاقمندان به این تکنولوژی به یاد داشته باشند که جهت استفاده از سیستم شارژ بی سیم این دستگاه می بایست کیبورد و صفحه شارژ خاص آن بصورت جداگانه خریداری شود.

بر اساس توضیحات داده شده از سوی کمپانی سازنده، شارژ بی سیم این دستگاه از طریق کیورد آن انجام می شود. در زمان شارژ نیز می بایست سطح زیرین لپ تاپ Latitude 7285  فلزی نباشد. همچنین در صورتی که از میز فلزی استفاده شود باید پایه ای غیر فلزی با ارتفاع حداقل ۵ سانتیمتر از سطح میز، زیر لپ تاپ قرار داده شود.

لپ تاپ دل Latitude 7285

مشخصات لپ تاپ دل مجهز به شارژ بی سیم

کارشناسان بر این عقیده اند که تا همه گیر شدن تکنولوژی شارژ بی سیم و معمول شدن این فناوری در بین لپ تاپ ها راه درازی در پیش است. بعلاوه به دلیل نو بودن آن و نیاز به خرید تجهیزات جانبی، به نظر می رسد که استفاده از آن در شرایط فعلی چندان به صرفه، اقتصادی و البته کاربردی نیست. 

اما این امکان نیز وجود دارد که در آینده شاهد عمومیت یافتن این تکنولوژی به دلیل ارائه روش های ساده تر و ارزان تر از آن باشیم.برخی از مشخصات نخستین لپ تاپ دل که مجهز به این تکنولوژی یعنی شارژ بی سیم- است عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۱۲ اینچی
  • نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی لمسی
  • رزولوشن نمایشگر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده Core i5 7y54 اینتل
  • ۸ گیگا بایت رم
  • ۱۲۸ گیگا بایت حافظه SSD

قیمت لپ تاپ دل مجهز به شارژ بی سیم

قیمت نخستین لپ تاپ دل مجهز به شارژ بی سیم ۱۲۰۰ دلار است که البته جهت استفاده از تکنولوژی تعبیه شده در کیوردِ این دستگاه نیاز است تا کاربر، کیورد مجزای این محصول را با قیمت ۳۸۰ دلار و صفحه شارژ آن را با قیمت ۲۰۰ دلار به صورت جداگانه تهیه نماید.

نمایندگی تعمیرات دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.

در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات دل (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و …) جدیدترین محصولات دل (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین تولیدات دل) و پاسخگویی به سوالات متداول تعمیرات دل (حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)