اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536

تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 یکی از خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر در نمایندگی ایسر است. کاربران این مدل از لپ تاپ ایسر با مشکلات مثل روشن نشدن لپ تاپ Aspire 5536 ایسر ، روشن شدن و تصویر نداشتن لپ تاپ، خرابی کیبورد لپ تاپ Aspire 5536 ایسر ، خرابی چیپ گرافیک، خرابی مادربرد لپ تاپ Aspire 5536 ایسر، خرابی باتری، بوت نشدن لپ تاپ و از این قبیل مشکلات روبه رو هستن. 

برای همین هم سرویس ویژه ای برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 تدارک دیدیم که به لطف اون تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این لپ تاپ شناسایی و برطرف می شه. در حالی که بسیاری از مراکز برای تعمیر انواع مختلفی از لپ تاپ ها از جمله تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 ادعاهای زیادی دارن، بدیهیه که اعتماد به چنین مراکزی کار عاقلانه ای نیست. فقط باید از مراکز و نمایندگی های مجاز و استاندارد برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 کمک بگیرین. در غیر این صورت با مشکلات جدید روبه رو میشین که جبران کردن اونا سخت و گاهی هم غیر ممکنه.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536

مادربرد لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536

بررسی و تعمیر مادربرد یکی از خدمات و سرویس هاییه که ممکنه برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 مورد نیاز باشه. می دونین که مادربرد قطعه مهمی در لپ تاپ و سیستم های رایانه ای است. مادربرد مرکز فرمان سیستمه و تمام قطعات دیگه مستقیم یا غیر مستقیم با مادربرد ارتباط دارن. این قطعه حساسیت ها و پیچیدگی های بسیاری داره. 

از همین رو در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536، پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین ابزار و دستگاه های لازم برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم مادربرد فراهمه. وقتی آداپتور لپ تاپ را وصل می کنین و دکمه روشن رو می زنین، اما  هیچ اتفاقی نمی افته؛ چراغ روشن میشه، فن شروع به کار میکنه، اما صفحه نمایش روشن نمیشه و بعد از ۱۵-۱۰ ثانیه صدای کار کردن هارد دیسک هم شنیده نمیشه. 

به این معنیه که مادربرد درگیر ایراد و اختلالیه. مسائلی مثل جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی ، نشت و تغییر حالت خازن و … عامل اختلال و خرابی مادربرد لپ تاپ ها هستن. واحد معتبر تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 صفر تا صد مشکلات این قطعه رو برطرف می کنه.

کارت گرافیک لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536

خرابی کارت گرافیک لپ تاپ معمولا با ظهور مشکلاتی در تصویر لپ تاپ خودش رو نشون میده؛ مثلا مشکلاتی مثل این که صفحه نمایش روشن میشه، اما تصویری نمایش داده نمیشه یا صفحه نمایش روشن میشه، اما تصویر به هم ریخته است؛ صفحه نمایش روشن میشه، اما تصویر سیاه رنگه و یا تصویر گیر میکنه و به رنگ آبی در میآد و مواردی از این قبیل. 

وقتی با این مشکلات روبه رو میشین، تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 موضوع مهمی و ضروری تلقی میشه که باید در اسرع وقت اونو پیگیری کنین. برای دریافت این سرویس تعمیراتی بهتر و مطمئن تر اینه که از واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 کمک بگیرین.

باتری لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536

تعمیر باتری لپ تاپ مسیری سخت، حساس و پیچیده داره. حتی می تونیم بگیم خطرناک. وقتی لپ تاپ با مشکلاتی مثل تخلیه سریع باتری، عدم شناسایی توسط دستگاه، شارژ نشدن و نظایر اینها روبه روست، باید به خرابی و معیوب بودن باتری اون شک کنیم. 

تنها یه متخصص ماهر و با تجربه تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5536 می تونه تشخیص بده که برای بهبود وضعیت دستگاه و تعمیر باتری لپ تاپ ایسر مدل

نمایندگی مجاز ایسر

نمایندگی مجاز ایسر در خدمت تمام کاربراست تا به اونا خدمات و سرویس های متنوعی ارائه بده. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و کاملا معتبر و مجازه.این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسر به صورت تخصصی و جداگانه خدمات ارائه می ده. مهمه که از کجا خدمات دریافت می کنین، چون نوع و شکل سرویس دهی روری خیلی مسائل تاثیر مستقیم و ریشه ای داره. به خاطر همین هم بهتره که به نمایندگی مجاز ایسر مراجعه کنین برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)