سرویس در محل توشیبا

سرویس در محل توشیبا

سرویس در محل توشیبا خدمتی ارائه شده از سوی نمایندگی توشیبا برای آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل مثلاً ضیق وقت، ترافیک بالا، عدم دسترسی به تعمیرگاه، وزن و ابعاد بالای دستگاه و مواردی از این دست امکان تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات را ندارند.

در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد. نمایندگی توشیبا با بهره مندی از گسترده‌ترین مجموعه ارائه دهندۀ سرویس در محل و همچنین برخورداری از مجهزترین مرکز تماس، آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان ارجمند است.

متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل توشیبا را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان بخش «سرویس در محل توشیبا» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

مزایای استفاده از سرویس در محل توشیبا

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه مجاز نخواهید داشت بعلاوه به دلیل انجام تمامی خدمات و تعمیرات در محل موردنظرتان (منزل، ادراه، محل کار و… ) نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • همگی ما این ضرب‌المثل معروف «پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده‌ایم»؛ شما می‌توانید با استفاده از سرویس در محل توشیبا از آسیب‌های احتمالی و بروز مشکلات دوچندان در دستگاه خود پیشگیری کنید. با استفاده سرویس در محل توشیبا شما مانعی در راه ایجاد مشکلاتی خواهید بود که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • آن‌رو که تمامی سرویس های موردنظر در محل انجام می‌گردد، می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات و لوازم جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • کارشناسان سرویس در محل توشیبا که به مکان مورد نظر شما اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات و سرویس در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • با بهره‌مندی از روش سرویس در محل Toshiba می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. تمامی مراحل تعمیر و سرویس پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد و کارشناس تعمیر و سرویس در محل توشیبا پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد. در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید دیگر محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.
  • مزیت نهایی استفاده از سرویس در محل توشیبا آن است که پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس دستگاه اطلاع یابید.

خدمات سرویس در محل توشیبا

  • تعمیر، سرویس و بهسازی دستگاه کپی توشیبا
  • سرویس در محل پرینتر توشیبا
  • سرویس در محل اسپیلت توشیبا
  • سرویس در محل تلویزیون توشیبا
  • سرویس در محل سرور توشیبا

واحدهای تعمیرات توشیبا

تنوع بالایی که در تولیدات توشیبا وجود دارد ما را برآن داشت تا خدمات تخصصی هر یک از آنها را در پارتهای جداگانه ای به کاربران ارائه دهیم. به همین دلیل است که نمایندگی توشیبا در ایران متشکل از پارت های تخصصی تعمیر بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران عرضه می گردد. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت‌بخشی به عملیات، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد.

مدیریت مرکز تعمیرات توشیبا به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیرات توشیبا یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات توشیبا مشغول به‌کار و فعالیت است. همانگونه که در بخش های فوق ذکر شد خدمات مرتبط با برخی از محصولات به صورت سرویس در محل توشیبا ارائه می گردد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توشیبا باشد. تلاش های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا در ایران به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر توشیباست که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… پشتیبانی می کند.

نمانیدگی توشیبا در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند.