اشتراک گذاری

تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ

درام دستگاه کپی شارپ از آن دست قطعاتی است که در استفاده های طولانی مدت، به دلیل استهلاک بالا و یا عدم نگهداری و استفاده درست، امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. بروز خرابی در این بخش از دستگاه، به دلیل تأثیر مستقیم بر فرایند چاپ، می بایست در اولین فرصت مرتفع گردد. اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از دستگاه کپی شارپ خود گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید.

جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون دستگاه تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد. در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ با حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت مربوطه قابل دریافت است.

تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ

نکات مهم در تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ دارد. نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ مد نظر قرار گیرد.

در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه کپی اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد. تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است.

یک درام با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود.

به طور کلی درام دستگاه های کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیر درام پرینتر شارپ تماس بگیرید.

خدمات واحد تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ

کمپانی های سازنده کپی برای کیفیت تولید و چاپ، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در این دستگاه ها تعبیه نموده اند. این کار دو راه پیش پای کاربر قرار می دهد که عبارتند از: خریداری یونیت درام جدید و یا سرویس و تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ. یونیت درام در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد.

اگر از کاربران دستگاه های کپی باشید می دانید که در صورت اتمام تونر شارژ کارتریج، می توان کارتریج تونر را دوباره با پودر تونر شارژ کرد و یونیت درام حدوداً در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به سرویس دارد. خدمات مرتبط با هر دو سرویسِ ذکر شده، با حضور در مرکز تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ قابل دریافت است.

آشنایی با یونیت درام دستگاه کپی شارپ و عملکرد آن

یونیت درام Drum unit یکی از قطعات دستگاه کپی است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. در این فرآیند، پس از آنکه تونر به یونیت درام منتقل شد، قطعه ای بنام درام، تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل می کند.  پس از این مرحله، تونرهای مرتب شده به واسطه فشار و حرارت وارد شده بر روی کاغذ ذوب می شوند و چاپ مورد نظر به سرانجام می رسد.

جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون کپی تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد. در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد.

در غیر اینصورت -یعنی در صورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، -می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ با حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت مربوطه قابل دریافت است.

تعمیرات دستگاه کپی شارپ

تعمیرات دستگاه کپی شارپ در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات دستگاه کپی شارپ سرویس های مورد نیاز خویش از جمله خدمات مرتبط با تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ را دریافت نمایند.

در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل دستگاه کپی شارپ استفاده کرد. تعمیر دستگاه کپی شارپ در این مرکز محدود به مدل خاصی از دستگاه کپی نیست و تمامی مدلهای دستگاه کپی را دربر میگیرد.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات دستگاه کپی شارپ، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در این مرکز هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر شارپ ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می شوند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩