اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش کپی شارپ

تعمیر کاغذ کش کپی شارپ در نگاه اول کاری ساده به نظر می رسد اما این دستگاه دارای پیچیدگی هایی است که بی توجهی  به آن ها باعث می شود عملکرد دستگاه درست نباشد و با اختلال مواجه شود. در برخی مواقع مشکل ایجاد شده با تعمیر کاغذ کش شارپ برطرف می شود اما گاهی هم نیاز به تعویض این قطعه می باشد.

در صورتی که عملکرد کاغذ کش کپی شارپ درست نباشد باعث توقف عملیات چاپ می شود. انتخاب یک مرکز رسمی برای تعمیر کاغذ کش شارپ مهم ترین کار برای تعمیر این دستگاه می باشد.

تعمیر کاغذ کش کپی شارپ

عملکرد کاغذ کش کپی شارپ

عملکرد کاغذ کش کپی شارپ به گونه ای است که برای انتقال برگه ها به بخش انتقال جوهر ساخته شده است. اگر دستگاه آسیب دیده باشد این فرآیند انجام نمی شود و چاپ برگه صورت نمی گیرد. یکی از دلایل استهلاک کاغذ کش کپی شارپ استفاده ی بیش از حد از این دستگاه می باشد. تعمیر کاغذ کش کپی شارپ تا جایی امکان پذیر است که آسیب جدی به این قطعه وارد نشده باشد و نیاز به تعویض این قطعه نداشته باشیم.

زمان تعمیر کاغذ کش کپی شارپ

زمانی که به خرابی کاغذ کش دستگاه مشکوک شدید بهترین زمان است که تعمیر کاغذ کش شارپ را شروع کنید. اصلی ترین قطعات دستگاه کپی دارای سه بخش می باشند: کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی، کاغذ کش خروجی.

رایج ترین دلایل ناشی از خرابی کاغذ کش را در زیر بررسی می کنیم:

  • گیر کردن کاغذ در ورودی کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در زیر بلت کاغذ کش
  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود
  • سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ در دستگاه کپی

روش تعمیر کاغذ کش کپی شارپ

برای تعمیر کاغذ کش کپی شارپ مهم ترین کار عیب یابی اولیه ی دستگاه می باشد. زیرا اگر مشکل پیش آمده به درستی تشخیص داده نشود تعمیرات بی تاثیر خواهد بود. برای شروع به تعمیر این دستگاه مراحل زیر را انجام دهید.

  1. برق را قطع کنید و کمی صبر کنید که دستگاه خنک شود
  2. تونر کارتریج را خارج کنید
  3. غلطک کاغذ کش را بیابید
  4. با فشردن خارهای کوچک غلطک کاغذ کش به سمت بیرون، غلطک را بچرخانید و از جای خود خارج کنید
  5. غلطک جدید را در جای غلطک قبلی قرار دهید و با یک چرخش کاملا ثابت کنید
  6. تونر را در جای خود قرار دهید و درب تونر کارتریج را ببندید
  7. اکنون می توانید دستگاه را روشن کنید

اگر با این اقدامات موفق به تعمیر کاغذ کش شارپ نشدید، بهترین کار مراجعه به مراکز رسمی تعمیرات می باشد. متخصصان این مرکز به دلیل آشنایی کامل با این دستگاه می توانند تعمیرات را به صورت تخصصی اعمال کنند.

تعمیرات کپی شارپ

مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ متشکل از نیروهای متخصصی می باشد که برای تعمیرات کپی دوره های گوناگونی را گذرانده اند. کادر فنی این مجموعه تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه کپی شارپ را برطرف کرده و آن را کاملا سالم به شما بر می گردانند. واحد تعمیرات شارپ با استفاده از بهترین متخصصان تمام مشکلات پیش آمده برای هر نوع دستگاه کپی شارپ را برطرف می کند.

تعمیرات شارپ

واحد تعمیرات شارپ با  استفاده از برترین متخصصان و کارشناسان مجرب به تعمیر انواع محصولات کمپانی شارپ می پردازد. اگر شما هم از کاربران شارپ هستید برای تعمیر دستگاه های مورد استفاده خود روی ما حساب کنید. ما در این مرکز واحدهای جداگانه ای برای تعمیرمحصولات در نظر گرفته ایم.

بهره مندی از این واحد ها باعث ارائه ی تخصصی ترین خدمات به شما می شود. استفاده از مدرن ترین تجهیزات و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا بالاترین سطح کیفیت را برای خدمات دهی به شما کاربران فراهم کرده است.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ آماده ی ارائه خدمات فروش و پس از فروش تمام محصولات کمپانی شارپ می باشد. فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ یکی از خدمات تخصصی این مرکز است. فروش در این نمایندگی با بهره مندی از مشاوران حرفه ای انجام می شود. با مراجعه به این نمایندگی می توانید تمام اطلاعات تخصصی محصول مورد نظر خود را از مشاوران ما دریافت کنید.

کارشناسان این مجموعه بنا بر نیاز شما بهترین محصول را برایتان انتخاب می کنند. انتخابی هوشمندانه به شما کمک می کند تا کاربری مورد نیاز خود را به دست بیاورید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)