آموزش تعمیرات کانن

آموزش تعمیرات کانن، یکی از عمده خدماتی است که مرکز کانن اقدام به اجرای آن کرده است. نمایندگی کانن به علت رویارویی با سیل عظیمی از تقاضاها مبنی بر برگزاری دوره های آموزش تعمیرات کانن، نهایتا این برنامه را در صدر سایر برنامه های خود قرار داده است و اقدام به برگزاری دوره های اختصاصی آموزش تعمیرات کانن کرده است.

در طول این دوره ها، داوطلبان با برترین متد آموزشی، آموزش خواهند دید و با تجهیزات تعمیر نیز آشنا خواهند شد و از آنها استفاده خواهد کرد. پس از اتمام دوره، گواهینامه پایان دوره دریافت خواهند کرد و برای ورود به بازار کار آماده خواهند شد.

لازم به ذکر است که این دوره ها به صورت کاملا اختصاصی برگزار می شوند و داوطلب می تواند با در نظر گرفتن علاقه خود در یکی از این دوره ها شرکت کند. مثلا دوره آموزش تعمیرات دوربین کانن یا دوره آموزش تعمیرات پرینتر کانن و…

آموزش ها در دو دوره مقدماتی و پیشرفته تقسیم شده است. داوطلب می توانند با توجه به سطح دانش خود در این زمینه از دوره مقدماتی یا پیشرفته شروع به کار کند. برای دریافت جزئیات برگزاری این دوره ها می توانید با روابط عمومی مرکز کانن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی مکاتبه کنید.

آموزش تعمیرات کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن

مرکز آموزش تعمیرات کانن در لاین های اختصاصی و متعدد خدمات خود را ارائه می دهد. این مرکز برای هر یک از محصولات این کمپانی پایگاهی جداگانه دارد و هر یک از دستگاه های این کمپانی را در پایگاه مخصوص خود آموزش می دهد.

روش تدریس به این شکل است که در ابتدا مباحث تئوری مطرح می شود و اصل مطلب برای داوطلب تشریح می شود و در گام بعدی داوطلب در معرض آموزش های عملی قرار می گیرد و شروع به آزمون و خطا می کند. در این روش داوطلب به خوبی با مراحل تعمیرات هر دستگاه ویژه آشنا می شود و تجربه کسب می کند و توانایی های خود را مورد آزمون قرار می دهد.

مرکز آموزش تعمیرات canon با برخورداری از کارگاه های مجهز و متعدد آموزشی، همکاری با استادان ارشد حوزه تعمیرات و بهسازی دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی، بهترین کیفیت آموزشی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. به علاوه تمامی کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با حداکثر ۵ داوطلب برگزار خواهد شد. در این دوره ها از جدیدترین اصول آموزشی استفاده می شود و چگونگی عیب یابی هر دستگاه به صورت بنیادی و ریشه ای آموزش داده می شود.

واحدهای آموزش تعمیرات کانن

  • واحد آموزش تعمیرات دستگاه کپی کانن
  • واحد آموزش تعمیرات دستگاه فکس کانن
  • واحد آموزش تعمیرات دوربین کانن
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر کانن

دوره تخصصی آموزش تعمیرات کانن

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات کانن، تمام مباحث به صورت کمتر تئوری و بیشتر عملی آموزش داده خواهد شد. در این دوره کارآموز این فرصت را به دست می آورد تا با تعمیر و آنالیز دستگاه های متعدد، سرعت و کیفیت تشخیص و عیب یابی را در خود بهبود بخشد.

در این دوره کار آموز خواهد آموخت که چگونه از تجهیزات مدرن در حوزه تعمیرات استفاده کند و دستگاه های معیوب را به بهترین شکل ممکن ترمیم و تعویض نماید. این مباحث توسط اساتید و کارشناسان ارشد این حوزه تدریس خواهند شد و در بی رقیب بودن کیفیت آنها هیچ شک و شبه ای نیست.

دوره عمومی آموزش تعمیرات کانن

اگر شما به عنوان داوطلب دوره های آموزش تعمیرات کانن قصد ثبت نام دارید، ابتدا باید کمی خود را درباره داشتن یا نداشتن اطلاعات پایه دستگاه های الکترونیکی مورد ارزیابی قرار دهید. داوطلب در یک آزمون تعیین سطح شرکت خواهد کرد و طی این آزمون مشخص می شود که آیا به شرکت در دوره عمومی و مقدماتی نیاز دارد یا خیر.

اگر هیچ گونه اطلاعات پایه ای ندارید، حتما باید از دوره مقدماتی کار را شروع کنید. با شرکت در دوره عمومی و مقدماتی بر مباحث پایه و ابتدایی این حوزه مسلط خواهید شد و با قدرت هر چه بیشتر وارد دوره تخصصی می شوید. در این دوره کارآموز با تجهیزات تعمیر و کاربرد و عملکرد هر یک از آنها آشنا می شود. در صورت کسب حد نصاب نمره دیگر نیازی به شرکت در دوره عمومی نخواهد بود.

نمایندگی کانن و واحد تعمیرات کانن

نمایندگی کانن تمام تلاش خود را به کار بسته تا همه نیازهای کاربران این برند سرشناس و محبوب را بر طرف سازد. این نمایندگی کیفیت تجهیزات خود را هم قدم با کمپانی کانن به روز رسانی می کند و پیوسته به دنبال ارائه به روزترین محصولات این کمپانی است.

این مرکز همواره در تلاش است که با در صدر قرار دادن سطح  کیفیت خدمات رسانی خود، تمام رقیبان را ضربه کند و یکه تاز بودن خود را در این عرصه به رخ تمام رقیبان بکشد. این نمایندگی تاکید بسیار ویژه ای برای ارائه ضمانت نامه های کتبی دارد و همواره این نکته را در صدر سرویس دهی خود قرار می دهد. در صورتی که مایل به دریافت خدمات هستید ، خدمات ما را واحدهای تعمیرات کانن پیگیری نمایید.