اشتراک گذاری

کیبورد لپ تاپ دل

کیبورد لپ تاپ دل از حساس ترین قطعات لپ تاپ است. این قطعه به دلیل ظرافت ها و حساسیت های بسیار منحصر به فردی که دارد، با کوچکترین آسیب به یکی از خارهای نگه دارنده کلید ها در اثر فشار یا هر دلیل دیگری، نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت.

اکثرا این قطعات قابلیت تعمیر را ندارند و باید تعویض شوند. اگر به هر دلیلی به تعویض یکی از قطعات داخلی و برد اصلی لپ تاپ دل نیاز باشد، با هدف تعمیر کیبورد لپ تاپ دل، به ناچار باید صفحه کلید را از دستگاه جدا و تعویض کنید.

کیبورد لپ تاپ دل

مشکلات عمده ناشی خرابی کیبورد دل

عدم کارایی کیبورد در فضای ویندوز و بایوس

این اختلال به دلیل مشکلات سخت افزاری است. مثلا اگر لپ تاپ دل شما زمین خورده باشد، احتمالا قسمتی از مادربرد که مربوط به کیبورد است، دچار اختلال شده است. در این حالت نیاز به تعمیر کیبورد لپ تاپ دل نیست، بلکه مادربرد را باید تعمیر کنید.

از کار افتادن تعدادی از دکمه های کیبورد در کنار هم

این مشکل به دلیل نفوذ مایعات گاهی با سرویس کیبورد حل می شود و گاهی نیز تعویض کیبورد لپ تاپ دل چاره کار است.

خارج شدن دکمه کیبورد لپ تاپ دل از جایگاه اصلی خود

اگر خارهای زیر کیبورد پاره نشده باشند، می توان برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل این گیره ها و خارها را در جای خود دوباره قرار داد و مشکل را حل کرد.

روش های تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

اگر دکمه کیبورد گیر کرده است یا بر اثر گرد و خاک و ذرات مختلف  سفت شده است، اولین گام برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل و برطرف کردن این مشکل تکان دادن کیبورد به همراه لپ تاپ است. البته حواستان را جمع کنید تا به ناگاه دستگاه از دستانتان جدا و رها نشود.لپ تاپ را کاملا خاموش کنید کیبورد را با حفظ زاویه مشخص سر و ته کنید تا محتویات داخل کیبورد خارج شود؛ اگر ذراتی از آن خارج شد، آنها را پاکسازی کنید و دوباره عملکرد کیبورد لپ تاپ دل را چک کنید.

تمیز کردن کیبورد با اسپری هوا

برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل از فروشگاه های لوازم الکتریکی اسپری هوای فشرده تهیه کنید. اسپری را مقابل کیبورد و دکمه های مختلف قرار دهید و هوای فشرده را اسپری کنید. قوطی را خیلی تکان ندهید. گرد و غبار موجود را با براش مخصوص پاک کنید.اگر هیچ کدام از روش‌های بالا برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل کارساز نشد، لازم است کلید معیوب را باز کنید.

برای این کار از یک پیچ گوشی کوچک که لبه آن صاف است، استفاده کنید و آن را زیر کلید معیوب قرار دهید و به آرامی بچرخانید. سپس کلید به آرامی از جای خود خارج می‌شود.پس از آنکه کلید از جای خود خارج شد، اطراف آن را به آرامی تمیز کنید و دوباره کلید را در جای خود قرار دهید. در صورتی که هیچ یک از روش های بالا برای تعمیر کیبورد لپ تاپ دل موثر واقع نشد، حتما باید این قطعه را تعویض کنید.

تعمیر لپ تاپ دل

لپ تاپ یکی از محصولاتی است که در کمپانی دل با یک ساختار کاربردی و همه پسند تولید و عرضه می شود. این دستگاه همچون بسیاری دیگر از محصولات مشابه ممکن است دستخوش مشکلات نرم ازاری و سخت افزاری شود که برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی آن باید از تعمیرکاران تعمیر لپ تاپ دل مدد بخواهیم.لپ تاپ دل در تعمیرگاه اصلی و تخصصی  مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و در نهایت هر آنچه که برای بهبود عملکرد دستگاه و بازگشت سلامت آن لازم است، توسط تعمیرکاران ماهر در مرکز تعمیرات لپ تاپ اجرا خواهد شد.

تعویض کیبورد لپ تاپ دل

بروز خرابی در کیبورد لپ تاپ دل اگر چه مشکل متداولی نیست، اما نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، بخشی از توجه و تخصص خود را به عیب یابی و تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات این بخش، معطوف ساخته است. کیبورد لپ تاپ دل، معمولا در اثر عوامل مخربی نظیر برخورد، ضربه و نفوذ آب و مایعات به داخل آن، با اشکالات پیش پا افتاده یا جدی مواجه میشود. در مواقعی که امکان تعمیر و بازیابی کیبورد رو به صفر باشد و یا تعمیر آن با ریسک همراه باشد، کارشناسان واحد تعمیرات لپ تاپ دل، بهترین گزینه را تعویص کیبورد لپ تاپ دل ، میدانند. تعویض این قطعه، علاوه بر تجربه و مهارت، نیازمند برخورداری از آرشیو کاملی از قطعات و لوازم اورجینال است که نمایندگی لپ تاپ دل ، به تمامی آن ها مجهز گشته است. تعویض کیبورد لپ تاپ دل در این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت ضمانت شده، به انجام خواهد رسید.

واحد های تعمیرات دل

کمپانی دل یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آی تی است. در واحد های تعمیرات دل هر یک از این محصولات در فضایی کاملا اختصاصی و رسمی عیب یابی تعمیر و ترمیم می شود. هر یک از این واحد ها به ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته مجهز هستند که روند اجرای تعمیرات را هم برای کاربر و هم برای تعمیر کار لذت بخش می کنند. امکانات به روز و کمک گرفتن از تکنسین های خبره و ماهر دو ویژگی اصلی و انحصاری واحد های تعمیرات دل است.

نمایندگی دل

نمایندگی رسمی دل یکی از معدود نمایندگی هایی است که در زمینه ارائه خدمات فروش و پس از فروش کاربران را محور اصلی و اولیه خود می داند. به همین دلیل است که با کاربران خود پیوسته در تعامل است و  تلاش می کند هیچ نقطه ابهامی در مسیر خدمات رسانی برای کاربران دل وجود نداشته باشد.

در نمایندگی دل می توانید هر آنچه را که کمپانی دل تولید و عرضه می کند، با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی دریافت کنید. در کنار این خدمات می توانید از تسهیلاتی ویژه که نمایندگی مجاز دل در اختیار کاربران قرار می دهد هم بهره مند شوید. در این نمایندگی مشتری مداری از برترین و مهمترین اصول خدمات رسانی و سرلوحه همه فعالیت ها است. برای تماس با این نمایندگی رسمی از منوی ” تماس با ما ”  شماره های ما را بیابید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩