اشتراک گذاری

کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل

کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل یکی از رایانه های گیمینگ کمپانی دل است که قدرت بسیار بالایی داره. توی نمایشگاه CES 2019 کمپانی دل اعلام کرد که میخواد این رایانه رو به کارت گرافیک جدید AMD، رادئون وگا VII مجهز کنه. سیستم گیمینگ جدید دل برای گیمرهای حرفه ای، استریمر ها و کاربرانی طراحی شده که نیاز به سیستم های قدرتمندی دارن و طبق عادت چندین فعالیت رو به صورت همزمان انجام میدن. کامپیوترهای گیمینگ با توجه به مزایایی که نسبت به کنسول های بازی دارن، این روز ها جای خودشون رو به خوبی بین علاقمندان به بازی باز کردن و استقبال خوبی از این نوع رایانه ها شده.

مهمترین نصیحتی برای کسی که قصد خرید یه کامپیوتر برای بازی داره اینه که قدرتمندترین کارت گرافیک ممکن رو برای دستگاهش در نظر بگیره. چون پردازنده گرافیکی بیش از هر چیز دیگه روی نرخ فریم بازی و جزئیات بصری اون تاثیر خواهد گذاشت. ولی خب این به معنای آن نیست که دیگر قطعات چندان اهمیتی ندارند. توی این نمایشگاه و توی یه کنفرانس خبری، کمپانی دل اعلام کرد که همزمان با معرفی نسل جدید پردازنده ‌های رایزن، از کارت گرافیک قدرتمند رادئون VII هم رونمایی میکنه. این کارت گرافیک جدید از معماری نسل دوم وگا و لیتوگرافی ۷ نانومتری استفاده میکنه.

کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل

مشخصات بیشتر کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل

کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل با نام کامل Alienware Area-51 Threadripper Edition قراره حداقل ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه دو ترابایت حافظه‌ HDD و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی NVMe SSD داشته باشه و همان‌ طور که از اسمش پیداست، برای پردازش وظایف از پردازنده‌ رایزن تردریپر 2950X استفاده میکنه. این مشخصات به طور کلی میتونه قیمت این دستگاه رو برای ما روشن کنه. بر اساس پیش بینی هایی که در این باره صورت گرفت، کامپیوتر گیمینگ Alienware Area-51 دل قیمتی در حدود ۳٬۷۰۰ دلار خواهد داشت. گفتنی است که کارت گرافیک رادئون ۷ ای‌ام‌دی در واقع پاسخی به کارت گرافیک GeForce RTX 2080 انویدیا حساب میشه. ظاهرا رادئون ۷ نسبت به نسل فعلی کارت ‌‌های گرافیک‌ گیمینگ پرچمدار AMD موسوم به رادئون RX Vega 64 دارای پیشرفت ‌های قابل توجهی است.

نمایندگی دل

نمایندگی دل یک نهاد معتبر و مجازه که برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تمامی محصولات دل راه اندازی شده. در این نمایندگی میتونین با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید، تمامی نیازهای خودتون رو در بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دل برطرف کنین. برای مثال در بخش خرید و فروش این امکان برای همه کاربرا وجود داره تا از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی بهره مند بشین. نمایندگی دل با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و تمام خدمات و سرویس های خودش رو همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه میده. این نمایندگی هم در حوزه فروش و هم در حوزه تعمیرات با ارائه تسهیلات تکمیلی تمام نیاز های کاربران خودش رو تامین میکنه. بهتره که برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

 

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩