اشتراک گذاری

کارت شبکه لپ تاپ ایسر

کارت شبکه لپ تاپ ایسر نیز همچون سایر قطعات تعبیه شده در این محصول، گاه دچار خرابی شده و عملکرد لپ تاپ را با اشکال مواجه می‌سازد. همانگونه که می‌دانید خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه لپ تاپ، منجر به عدم برقراری ارتباط با شبکه‌های اینترنت و تجهیزات ارائه‌دهنده خدمات شبکه نظیر مودم و .. می‌گردد. البته بد نیست بدانید که به طور کلی کارت شبکه لپ تاپ، اصولاً چیزی برای خراب شدن ندارد و معمولاً یا اتصالات آن مشکل پیدا می‌کند و یا مشکل از سیستم عامل است. از همین رو خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه لپ تاپ ایسر، با اندک دستکاری در قطعات دستگاه و تنظیمات آن، قابل رفع است مگر آنکه خرابی پیش آمده حاد و شدید باشد.

کارت شبکه لپ تاپ ایسر

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ ایسر

ظاهر نشدن کارت شبکه بی‌سیم در لپ‌تاپ: در صورتی که با مراجعه به بخش مدیریت قطعات سخت افزاری (device Manager) کارت شبکه لپ تاپ نمایش داده نمی‌شود، این موضوع احتمالاً به دلیل آن است که لپ تاپ فاقد کارت شبکه است. این مسئله (اظهار بخش مدیریت لپ تاپ مبنی بر نبود کارت شبکه در لپ تاپ) به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که برخی از آنها عبارتند از:

قطع کارت شبکه بی‌سیم از مادربرد: عدم شناسایی کارت شبکه لپ تاپ ایسر ممکن است به دلیل اکسیده شدن نقاط اتصال کارت شبکه بی‌سیم با مادر برد و در نهایت قطع ارتباط میان آن‌ها اتفاق افتاده باشد. در چنین شرایطی می‌بایست کارت بی‌سیم را از محل خود خارج کرده و برای تمیز کردن نقاط تماس کارت شبکه با مادربرد اقدام کرد.

خرابی نرم افزار شبکه: برای رفع این اشکال در وهله نخست نرم‌افزار راه‌انداز کارت شبکه بی‌سیم را حذف نمایید و مجدداً آن را نصب کنید. در صورتی که مشکل کارت شبکه لپ تاپ ایسر رفع نشد، سیستم عامل لپ‌تاپ را فرمت کرده و مجدداً درایور کارت شبکه را نصب نمایید.

خرابی کارت شبکه: در صورتی که راهکارهای ارائه شده در سطور فوق پاسخگو نبود، می‌بایست جهت تعویض کارت شبکه لپ تاپ ایسر اقدام کرد.

خرابی مادربرد: گاه اشکال پیش آمده در کارت شبکه لپ تاپ، به دلیل خرابی مادربرد است. در این وضعیت توصیه می‌شود مادربرد تعمیر و یا تعویض گردد. توصیه می‌شود به جای تعویض مادربرد، از یک کارت wi-fi روی شکاف PCMCIA استفاده نمایید.

کارت شبکه لپ تاپ را بشناسید

کارت شبکه لپ تاپ ایسر همانگونه که از نام این قطعه پیداست جهت اتصال دستگاه، به دنیای اینترنت و یا شبکه محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر ساختاری کارت شبکه، لزوماً نباید یه کیت یا بورد فیزیکی باشد؛ این قطعه می‌تواند به صورت آنبورد On Board یعنی قسمتی از مادربورد و شامل یک یا دو چیپ، مقاومت، خازن و به عنوان کنترلر شبکه سیستم باشد. الفاظ بکاررفته در زبان انگلیسی برای کارت شبکه عبارتند از Network Interface Card که به اختصار NIC از آنها یاد می‌شود. در صورتی که کارت شبکه سیمی باشد، این کارت، رابط میان کابل شبکه و خود کامپیوتر خواهد بود و اگر وایرلس باشد، این کارت رابط بین امواج الکترومغناطیسی و کامپیوتر خواهد بود. به طور کلی اتصال به دنیای اینترنت بدون داشتن کارت شبکه لپ تاپ ایسر ممکن نیست و این قطعه حیاتی‌ترین عضو در اتصال کاربر لپ تاپ به دنیای اینترنت است. نکته آخر آنکه به کارت شبکه وایرلس WNIC گفته می‌شود که حرف W در آن مخفف واژه  Wireless است.

تعویض کارت شبکه لپ تاپ ایسر

وجود به دلیل ظرافت بالای قطعات لپ تاپ و حساسیت بالای آنها، توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعویض و تعمیر کارت شبکه لپ تاپ ایسر صرفاً توسط کارشناسان تعمیر انجام پذیرد. به ویژه آنکه کارت شبکه لپ تاپ Acer و البته سایر برندهای لپ تاپ، ارتباط مستقیمی با مادربرد دارد و این موضوع سبب می‌گردد با اندک بی‌مبالاتی، آسیب شدیدی به دستگاه وارد شود. از این رو قویاً توصیه می‌شود بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ ایسر توسط کارشناسان تعمیر لپ تاپ انجام شود.

نمایندگی مجاز ایسر

نمایندگی مجاز ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید. این مرکز در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید. مدیریت نمایندگی مجاز ایسر همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩