اشتراک گذاری

چیپ گرافیک لپ تاپ دل

چیپ گرافیک لپ تاپ دل واحد پردازش گرافیک است که قسمتی از کارت گرافیک را تشکیل می دهد؛ به این معنی که کارهای پردازشی مربوط به کارت گرافیک در این واحد صورت می گیرد. خرابی چیپ گرافیک لپ تاپ دل یا خرابی کارت گرافیک منجر به بروز مشکلات تصویری در لپ تاپ ها می شود.

البته باید بدانید که مشاهده هر گونه تغییر در تصویر ریشه در خرابی چیپ گرافیک ندارد و ممکن است خرابی ریشه در جای دیگری داشته باشد، لذا برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ باید بسیار دقیق و موشکافانه عیب یابی انجام دهیم تا ایراد و اختلالی را به اشتباها به قطعه ای نسبت ندهیم.

چیپ گرافیک لپ تاپ دل

چیپ گرافیک لپ تاپ دل را چه زمانی عوض کنیم؟

خرابی چیپ گرافیک لپ تاپ دل به پارامترها و فاکتور هایی نظیر عمر لپ تاپ، کاری که کاربر از لپ تاپ کشیده‌ است،‌ گرمای لپ تاپ حین کار کردن، داغ کردن بیش از حد سیستم، اتصالی کردن صفحه نمایش، حرارت و گرمای بیش از حد، خراب بودن فن، آب خوردگی و نشت مایعات، کار کردن بیش از حد با سیستم، اجرای بازی های بسیار سنگین بر روی سیستم، نوسانات برق و بالاخره جنس مادربرد و چیپ لپ تاپ و برخی مسائل دیگر بستگی دارد. توجه به این نکات و رعایت آنها رابطه مستقیمی با طول عمر چیپ گرافیک لپ تاپ دل دارد.

نکات طلایی برای طول عمر چیپ گرافیک لپتاپ دل

لپ تاپ دل را همواره خنک و تمیز نگه دارید؛ لپ تاپ را روی یک سطح صاف و بدون پرز قرار دهید و از آن استفاده کنید تا هوا در قسمت پشتی لپ تاپ دل در جریان باشد. یک میز شیشه‌ای یا چوبی و فلزی بدون رو میزی برای لپ تاپ گزینه خوبی است؛ قرار دادن لپ تاپ روی پا در طولانی مدت علاوه بر ضرر به لپ تاپ برای بدن کاربر- به خصوص کاربران مرد-  نیز بسیار مضرر است.

تعمیر خرابی چیپ گرافیک لپ تاپ دل

مشکلات چیپ گرافیک برای همه‌ لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ دل پیش می‌آید و کاملا طبیعی است. مهم این است که در این شرایط خونسردی خود را حفظ کنید و برای تعمیر خرابی چیپ گرافیک لپ تاپ دل تصمیم درست بگیرید. این یک تعمیرکار ماهر است که می تواند تشخیص دهد که آیا چیپ باید تعویض شود یا تعمیر؛ یا اینکه مجبور هستیم مادربرد لپ تاپ را تعویض کنیم.

تعمیر یا تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ دل بستگی به وضعیت چیپ دارد، به طور معمول خود چیپ گرافیک دچار مشکل خاصی نمی‌شود، بلکه اتصال پایه های چیپ گرافیک به مادربرد لپ تاپ دل دچار مشکل می شود. با این حال اختلال و ایراد در چیپ هم غیر ممکن نیست.

فرایند تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ دل

اگر چیپ گرافیک مشکلی نداشته باشد، تعویض پایه‌های چیپ برای تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ دل چاره ساز خواهد بود؛ اگر چیپ گرافیک اصلاح شده برای مدل لپ تاپ شما وجود داشته باشد می توان با تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ دل از بهبودی دستگاه اطمینان بیشتری حاصل کرد، انجام این کار به صرفه تر، مطمئن تر و سریع تر است.

نمایندگی لپ تاپ دل

نمایندگی لپ تاپ دل با داشتن سابقه طولانی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، یکی از باتجربه ترین مراکز ارائه دهنده خدمات متنوع و تخصص در رابطه با لپ تاپ دل است. تنها نمایندگی مجاز دل در ایران با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب همواره در همه امور مربوط به لپ تاپ دل پیشگام بوده و برای جلب رضایت مشتریان در انجام تعمیرات و فروش قطعات، گارانتی اصل و شرکتی  ارائه می دهد.

در این نمایندگی کاربر این شانس را دارد که با دریافت مشاوره های کاملا تخصصی بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. در نمایندگی رسمی لپ تاپ دل امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی فراهم است. این تسهیلات همگی به نفع کاربر است و رفاه او را هدف قرار داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات دل

واحد تعمیرات دل جهت ارائه خدمات هرچه تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در فضاهای مجزا و مستقل کرده است. در هر واحد کارشناسان و مهندسان مجرب و ماهر حوزه تعمیرات رایانه‌های شخصی کمپانی دل و محصولات وابسته به آن مشغول عیب یابی، ترمیم و تعمیر هستند. هریک از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات دل به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، به شکل تخصصی تعمیر می شوند.

به علاوه آرشیوی از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز در هر یک از این واحد های تخصصی وجود دارد که کمک می کند تکنسین مربوطه برای تعویض قطعه سردرگم نباشد و با خیال راحت قطعه مورد نظر را جایگزین کند. کیفیت چاشنی لذت بخش خدمات تعمیراتی در این واحد ها است. این لذت دلنشین را یک بار تجربه کنید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *