اشتراک گذاری

چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن

چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن شمارنده تعداد برگه هایی است که توسط دستگاه، چاپ می شوند. تعویض چیپست کارتریج یکی از معدود اقداماتی است که هر کاربر دستگاه کپی در صورت آشنایی کامل با قطعه کارتریج می تواند آن را انجام دهد. همان طور که می دانید کارتریج محل و محفظه تونر در پرینتر های لیزری و جوهر در پرینترهای جوهرافشان است. هر کارتریج بخش های مختلفی دارد که در پرینتر های لیزری و جوهری با هم تفاوت دارند. چیپست یکی از این بخش ها است. برای دریافت بهترین خدمات در حوزه دستگاه کپی، باید به مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی مراجعه کنید.

مادربرد لپ تاپ ایسر

وظیفه چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن

چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن قطعه ای کنتور مانند از برد الکترونیکی است که وظیفه شمارش تعداد صفحات چاپ شده توسط دستگاه کپی را بر عهده دارد. در کنار اینکه تعداد صفحات چاپ شده توسط دستگاه کپی را می شمارد، مسئولیت تشخیص سلامت، اصل بودن و قدرت چاپ کارتریج را نیز بر عهده دارد. اگر تعداد صفحات بیشتر از حد مشخص شده در دستگاه کپی باشد، چیپست، کارتریج را غیر فعال می کند.

نشانه های خرابی چیپست کارتریج دستگاه کپی canon

معمولا هر کاربری با مشاهده ارور های  Toner exhausted، Toner empty، Toner low، Cartridge change، Cartridge Replace کارتریج را شارژ یا تعویض می کند. اگر پس از انجام یکی از این دو اقدامات، همچنان با این پیغام ها رو به رو می شوید، چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن را ریست کنید؛ در نهایت ممکن است مجبور باشید  شمارنده کارتریج را تعویض کنید.

اهمیت تعویض شمارنده کارتریج دستگاه کپی کانن

تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن از آن جهت مهم است که این قطعه از چاپ بیش از حد ممانعت می کند. هر چیپست به کارتریج تنها اجازه چاپ 2000 برگ را می دهد، حتی اگر کارتریج شارژ شده باشد، چیپست اجازه چاپ بیشتر را نمی دهد. اگر بیش از توان دستگاه دستور چاپ صادر شود، کارتریج توسط چیپست غیر فعال می شود. با غیر فعال شدن کارتریج امکان استفاده مجدد وجود ندارد تنها راه تعویض چیپست است. البته باید بدانید که برای خلاصی از این مشکل راه های گریزی وجود دارد که تنها یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب می تواند آن را اجرا کنید.

تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن

تعویض چیپست کارتریج دستگاه کپی کانن هزینه بالایی برای کاربر به دنبال دارد. با این حال استفاده از چیپست های دست دوم با هزینه ای نسبتا کمتر امکان شارژ کارتریج را فراهم می کند. با تعویض چیپست هزینه های دیگری برای کاربر به وجود می آیند، به همین دلیل کاربر ترجیح می دهد اگر امکان پذیر و عملیاتی باشد، از روش ریست کردن چیپست استفاده کند.  در این روش، چیپست عملا غیرفعال و بلا استفاده می شود اما عملکرد دستگاه همچنان باقی می ماند.

تعمیر دستگاه کپی کانن در تهران

واحد تخصصی و مجاز تعمیر دستگاه کپی کانن در تهران یک مرکز جامع و کامل است. این مرکز به صورت تخصصی و اختصاصی تنها در حوزه عیب یابی و تعمیر و ترمیم دستگاه کپی کانن ارائه خدمت می کند. به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای  سرویس های مفید و متنوعی را برای کاربران در نظر گرفته است. همه دستگاه های کپی به دلیل کارایی بالایی که دارند، استهلاک شدیدی را متحمل می شوند، دستگاه های کپی کانن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واحد اختصاصی تعمیر دستگاه کپی کانن در تهران بهترین و با کیفیت ترین خدمات در اختیار کاربران قرار می گیرد. به علاوه می توانید مواد مصرفی اولیه مرغوب و سازگار با دستگاه خود را نیز از این مرکز تهیه کنید.

 تعمیرات کانن

واحد تعمیرات کانن با حمایت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. همان طور که می دانید کمپانی کانن در تولید ماشین های اداری، دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصص و مهارت مثال زدنی دارد. در واحد های تعمیرات کانن برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی هر یک از این محصولات از فضایی مجزا و تعمیرگاهی مستقل استفاده می شود. به همین دلیل است که می تواند بهترین و بالاترین خدمات را ارائه دهد. امکانات و تسهیلات واحد تعمیرات کانن بیشمار و بی نظیر است و هر سطحی از انتظارات را پاسخ می دهد. هر کاربر به تناسب نیاز خود می تواند از انبوه این خدمات بهره ببرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کانن و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩