اشتراک گذاری

چرا فکس ارسال نمی شود؟

دستگاه فکس یکی از محصولات کاربردی هست که در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها کاربرد داره و میشه باهاش نامه ها و اسناد رو به مقصد مورد نظر ارسال کرد. این دستگاه هم مثل همه ی ماشین های اداری، قطعات و بخش های مختلفی داره و ممکنه که در معرض آسیب ها و اختلالات متعددی قرار بگیره. یکی از رایج ترین ایرادهای عملکردی دستگاه فکس، ارسال نشدن اسناد هست. یعنی دستگاه کار اصلی خودش رو انجام نمیده و هیچ سندی رو به مقصد ارسال نمیکنه. خب این اتفاق میتونه کاملا کار شما رو مختل کنه و کلی دردسر براتون به همراه داشته باشه. با توجه به اهمیت این مساله، از تکنسین های تعمیر فکس نمایندگی کانن کمک گرفتیم تا نکاتی رو در مورد ارسال نشدن فکس و دلایل ایجاد کننده ی این مشکل به شما همراهای عزیزمون ارائه بدیم. در کنار بررسی دلایل، ما راهکارهای کاربردی رفع این اختلال رو هم مورد بررسی قرار میدیم تا راحت بتونین مساله رو برطرف کنین. البته در صورتی که مشکل جدی باشه، همکارای ما در واحد تعمیرات ماشین های اداری نمایندگی کانن، اقدامات فنی و تخصصی لازم رو برای تعمیر دستگاه انجام میدن.

ارسال نشدن فکس

دلایل ارسال نشدن فکس

خب گفتیم که دستگاه فکس، قطعات مختلفی داره که خرابی هر کدوم از اونها، میتونه مشکلاتی رو در عملکرد این دستگاه ایجاد کنه. از طرفی، چون این دستگاه از برق، خط تلفن و اینترنت استفاده میکنه، وجود مشکل در هر کدوم از این بخش ها هم روی کارکردش تاثیر میذاره. به طور کلی، مهم ترین دلایل ارسال نشدن فکس ، شامل موارد زیر میشن:

قطعی یا خرابی اتصالات دستگاه فکس

یکی از اصلی ترین عواملی که فرایند ارسال فکس رو با مشکل مواجه میکنه، قطعی یا خرابی کابل ها و اتصالات دستگاه هست. گاهی ممکنه یکی یا چندتا از این اتصالات، دچار پوسیدگی یا فرسودگی شده باشن و به این ترتیب، مانع از ارسال فکس به مقصد مورد نظر بشن. یه مساله ی دیگه هم هست و اونم اینه که کابل ها و اتصالات مورد بحث از جا در بیان و اتصال دستگاه رو قطع کنن. این مسائل، ممکنه در اثر حواس پرتی کاربر ایجاد بشه و در روند رفع مشکل ارسال نشدن فکس چندان جدی به حساب نمیاد و به راحتی هم قابل برطرف شدن هست. کافیه اتصالات رو بررسی کنین و اگه ایرادی داشتن، اونا رو تعویض کنین.

قطع شدن مودم

خب الان دیگه بیشتر دستگاه های فکس، یا با کابل و یا به صورت بی سیم به اینترنت متصل میشن. حالا اگه مودم اینترنت شما به هر دلیلی قطع بشه، دستگاه نمیتونه عملیات ارسال رو انجام بده. اگه هم زمان با ارسال نشدن فکس، پیغام fatal error رو در دستگاه فکس کانن تون مشاهده کردین، نشونه ی قطعی مودم و شبکه هست و باید این بخش ها رو مورد بررسی قرار بدین. با خاموش و روشن کردن مودم و رفع مشکل اتصال اینترنت، مشکل ارسال فکس هم به راحتی برطرف میشه.

خرابی قطعات داخلی

خیلی وقتا، همه ی مواردی که در بخش های قبلی ذکر کردیم به درستی کار می کنن و مشکلی ندارن، اما بازم شاهد ارسال نشدن فکس هستیم. خب توی این شرایط، مشکل از قطعات داخلی دستگاهه و فکس canon شما نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی تر داره. توجه داشته باشین که اگه مشکل از قطعات داخلی دستگاه باشه و شما به موقع برای برطرف کردنش اقدام نکنین، ممکنه مساله جدی تر بشه و حتی گریبان بقیه ی بخش ها و قطعات رو هم بگیره. بنابراین توصیه می کنیم در صورت برطرف نشدن اختلال با اجرای روش هایی که ذکر کردیم، به سرعت دستگاه رو به یه تعمیرگاه معتبر ببرید و درخواست بررسی ترمیم تخصصی اون رو داشته باشین. واحد تعمیرات کانن در مرکز سخت افزار ایران، کیفیت ترین خدمات رو در این زمینه به شما عزیزان ارائه میده این امکان رو براتون فراهم میکنه که محصول مورد نظرتون رو مثل روز اول تحویل بگیرین.

نمایندگی کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران، جزء محدود مراکز مجاز و رسمی هست که سرویس های مرتبط با محصولات این شرکت رو به کاربران ارائه میده. ویژگی مهم و اصلی این مرکز اینه که کلیه ی مجوزها برای ارائه سرویس های مربوط به دستگاه های الکترونیکی رو دریافت کرده و در نهایت صداقت و درستی فعالیت میکنه. کارکنان این مجموعه، از بین مجرب ترین کارشناس های حوزه ی کاری خودشون انتخاب شدن و خدمات بسیار با کیفیتی رو به مشتری های محترم ارائه میدن. ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، یکی از سرویس های ویژه ی نمایندگی کانن در تهران هست که کاربران محترم میتونن از اونها بهره مند بشن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩