اشتراک گذاری

چرا دوربین کانن با کابل به کامپیوتر وصل نمی شود؟

اتصال دوربین کانن به کامپیوتر، نیازیست که بین استفاده کنندگان محصولات کانن دیده می شود. زمانی که با دوربین کانن کار میکنید حتما پیش آمده که نیاز داشته باشید که تصاویر داخل دوربین را به کامپیوتر خود منتقل کنید.

اتصال دوربین کانن به کامپیوتر به وسیله ی کابل

دوربین های کانن به وسیله ی کابل رابطی که در آنها تعبیه شده است به کامپیوتر وصل می شوند. گاهی اوقات سیم رابط دوربین و کامپیوتر درست عمل نکرده و ممکن است مشکلاتی را به وجود  آورد. برای رفع این مشکل با ما همراه باشید

در گام اول لازم است که از سالم بودن کابل رابط اطمینان حاصل کنید. اگر سیم رابط دیگری دارید از آن برای اتصال به کامپیوتر استفاده کنید.

مطمئن شوید که دوربین به صورت مستقیم به درگاه usb کامپیوتر وصل شده باشد. در صورت وجود هاب usb ممکن است اتصال به خوبی عمل نکند.

تمامی لوازمی که با usb به کامپیوتر وصل هستند به جز موس و کیبورد را از کامپیوتر جدا کنید.

همزمان از اتصال بیش از یک دوربین به کامپیوتر خودداری کنید.

زمانی که دوربین از طریق کابل usb  به کامپیوتر متصل است، اجازه ندهید کامپیوتر به حالت خواب یا آماده به کار برود. اگر این اتفاق افتاد سعی کنید کامپیوتر را از حالت آماده به کار خارج کنید.

در صورت نمایش CameraWindow ، دوربین را از کامپیوتر جدا نکنید.

توصیه می شود در هنگام اتصال دوربین به کامپیوتر از برق متناوب AC  استفاده کنید اگر این کار مقدر نیست از آداپتور کاملاً شارژ شده استفاده کنید.

2.3/5(7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩