اشتراک گذاری

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن

اگرچه امروزه سازندگان و طراحان پرینتر در ارائه نمونه های متنوع و بی نظیر در بازارهای بزرگ از یکدیگر پیشی گرفته اند. اما کمپانی محبوب و قدرتمند کانن از جمله تولید کنندگانی است که مقتدرانه در این عرصه فعالیت داشته و توانسته دستگاه های ارزشمندی را با قابلیت های متمایز و مطابق با نیازهای کاربران عرضه کند. به عنوان یکی از محصولات این کمپانی حرفه ای می توان به پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن اشاره کرد.

با وجود پرینترهای بزرگ و چند کاره، گاهی پرینترهای کوچک و تک کاره نیز می توانند برای خانه یا دفتر کار شما بسیار کارآمد و مفید باشند. اهمیت وجود این دستگاه ها به هنگامی نمایان می شود که دیگر مجبور نیستید کارهای اسنادی خود را به بیرون بسپارید.

ناگفته نماند، اکنون این دستگاه های به ظاهر کوچک نیز به فناوری ها و استاندارهای فوق العاده و سودمندی مجهز شده اند و می توانند کارهای اسنادی بیشتری را نسبت به قبل برای شما انجام دهند. یکی از این پرنترهای تک کاره، پرینتر imageCLASS LBP251dw کانن می باشد که استفاده از آن شما را متوجه عملکردهای زیادش خواهد کرد.

پرینتر کانن LBP251dw

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن ، پرینتر چندکاره با قابلیت های متفاوت

1. سرعت :

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، در عملکرد بسیار سریع می باشد. این دستگاه عالی علاوه بر آنکه می تواند خروجی های سیاه وسفیدی را به شما ارائه دهد، کیفیت عالی و قابل توجهی را با آن همگام و همراه می سازد.

شایان ذکر است، این محصول به ظاهر کوچک و قدرتمند دارای سرعتی معادل ۳۰ صفحه در هر دقیقه بوده که البته این سرعت به نوعی کم نظیر محسوب می گردد. همچنین گفتنی است، سرعت اولین برگه چاپی ۶ ثانیه و حتی گاهی میزان آن کمتر می شود.

2. اتصال بی سیم :

به عنوان یکی از قابلیت های کلیدی گنجانده شده در پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، می توان به بهره گیری از حالت وایرلس آن اشاره کرد. با فراهم آمدن این امکان می توانید محتوایی که در گوشی یا تبلت خود دارید را بروی دستگاه پرینت گرفته و گردش کار روزانه خود را به راحتی گسترش داده و تکمیل کنید.

3. بهره گیری آسان :

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، دستگاهی است که استفاده کردن از آن بسیار ساده و راحت بوده و انجام کارهای زیادی را به عهده می گیرد. این پرینتر لیزری تک کاره، می تواند راه حلی ایده آل برای انجام کارهای اسنادی شما در دفتر، محیط های کوچک اداری و یا حتی خانه شما باشد.

4. مزیت اتصالات بی سیم :

از آنجایی که همیشه اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد. کمپانی محبوب و دوست داشتنی کانن نیز سعی کرده است شاخص های ارزشمندی را به محصولات خود اضافه کند. از این رو پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن از اتصالات بی سیم نیز بهره برده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا محتوای دلخواه  یا مورد نیازی را که در گوشی و تبلت شخصی خود دارید به چاپ برسانید.

علاوه بر آن، به عنوان ویژگی با اهمیت دیگری که در این دستگاه گنجانده شده است می توان به بهره مندی ازWi-Fi Direct Connection4a اشاره داشت که بر اساس آن بدون نیاز به وسیله اضافه ای می توانید به گوشی همراه خود متصل باشید.

5. پشتیبانی مناسب از نیازهای چاپی :

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، دارای چند کاست کاغذ (سینی کاغذ) می باشد که از جمله آنها می توان به یک کاست کاغذ با ظرفیت ۲۵۰ برگه در قسمت جلو ( البته تنظیم این مقدار از ظرفیت کاغذ نیاز به کمی دستکاری دارد)، کاست کاغذ چند منظوره ۵۰ برگی و آپشن الحاقی کاست کاغذ ۵۰۰ برگه ای اشاره کرد. که البته این سینی آخر در صورت تمایل و نیاز کاربر به پرینتر اضافه می شود. لازم به یادآوری است که، ظرفیت کل سینی ها در مجموع به ۸۰۰ برگه می رسد.

6. سازگار با محیط زیست :

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، محصولی سازگار با محیط زیست به شمار می رود. چرا که این دستگاه دارای قابلیت چاپ اتوماتیک دو رو بوده که در نتیجه آن نه تنها بازده کار شما را به میزان دو برابر بهبود می بخشد بلکه با صرفه جویی در کاغذ می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. به عبارتی دیگر، پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و انتخابی سنجیده و هوشمندانه برای یک محیط کاری کوچک می باشد.

7. ویژگی های بیشتر :

پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن از قابلیت های کلیدی و متفاوتی برای کمک به مدیریت کسب و کاری بهره مند شده است. به عنوان مثال این دستگاه می تواند  رمز عبور داشته باشد که  بدین سان نه تنها مالکیت آن مشخص می شود بلکه دسترسی آن توسط افراد غیرمجاز غیر ممکن می شود. لازم به ذکر است که، این دستگاه قادر به شناسایی ۳۰۰ آی دی می باشد. علاوه بر همه این ها، پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن از زبان های چاپگر PCL 5e/6 و UFR II پشتیبانی کرده و با این ویژگی می تواند به گونه ای همه جانبه تمام کارهای چاپی را امکان پذیر کند.

8. صرفه جویی در برق :

چنانچه دستگاه پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن به مدت چند دقیقه استفاده نشود به حال Energy Saver Mode قرار می گیرد این امر منجر به صرفه جویی در انرژی و نهایتاً کاهش هزینه های شما می شود. شایان ذکراست، در مدل پرینتر لیزری imageCLASS LBP251dw کانن، یونیت درام با کارتریج تونر در یک قسمت گنجانده شده است. و دیگر آن که، این محصول با استفاده از Cartridge 119 Black و Cartridge 119 Black II می تواند حجم بالایی از کارهای اسنادی شما را به انجام برساند.

 نمایندگی کانن

نمایندگی کانن، مرکز رسمی و معتبر ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی بزرگ به کاربران می باشد. انواع مدل های پرینتر، دستگاه کپی، فکس، دوربین و تجهیزات جانبی و اسکنر دراین نمایندگی به فروش رسیده و به شیوه ای دقیق و کارشناسانه تعمیر می گردند. به منظور دستیابی به اهداف مشتری مداری و ارائه سرویس های درخور و شایسته به کاربران محترم، مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی در ارتباط با فروش و تعمیرات محصولات کانن نیز در این مراکز ارائه می گردند.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از محصولات کانن و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی کانن در تهران تماس گرفته و مشکلات خود را برطرف نمایید. یاد آور می شوم، همکاران حرفه ای و کارشناس ما همواره آماده پاسخگویی به شما می باشند.

واحد تعمیرات کانن

برای بررسی دقیق و تخصصی تعمیرات هر یک از انواع محصولات کانن خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز مراجعه نمایید. این واحدها، به آخرین تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته مجهز شده و همکاران حرفه ای ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات با کیفیتی را به شما کاربران محترم ارائه نمایند.

همچنین تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات کانن ، از دانش فنی و مهارت بسیار بالایی در زمینه ی تعمیر محصولات الکترونیک برخوردار بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین شکل ممکن به کاربران ارائه می نمایند. از این رو، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات کانن می توانید با واحدهای تعمیرات این نمایندگی تماس گرفته و راهنمایی ها و مشاوره های مناسبی را دریافت نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند خدمات رسانی نمایندگی کانن، به این بخش مراجعه نمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩