اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا

امروزه پرینترها از متداولترین دستگاه هایی هستند که می توانند یک دفتر پرشتاب را تجهیز کنند. این محصولات انواع و کلاس های متفاوتی دارند و انتخاب نمونه ای کارآمد از سوی کاربران کمی دشوار و سردرگم کننده شده است. به هر حال برای داشتن یکی از این دستگاه ها، علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید به فاکتورها و پارامترهای دیگری به مانند سرعت و کیفیت توجه داشت. اگر چه نسبت به ویژگی های دیگری به مانند حافظه، نوع فیدر، حجم عملیات وامنیت اطلاعات نمی توان بی تفاوت بود.

خوشبختانه از این حیث کمپانی توشیبا، خیال کاربران را راحت کرده است. چرا که این کمپانی همواره پرینترهایی را ارائه می دهد که نه تنها از نظر سخت افزاری بلکه به لحاظ نرم افزاری هم کار را تمام کرده اند. به عنوان یکی از نمونه محصولات این کمپانی می توان به پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا اشاره کرد.

پرینتر همه کاره e STUDIO2505AC توشیبا

معرفی پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا

به عنوان نقاط قوت پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا می توان به سرعت، چاپ رنگی، پرینت سیاه و سفید، کپی، اسکن، فکس و همچنین امنیت بسیار بالای این محصول اشاره داشت.

سرعت اسکن

پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا دارای دو فیدر یا همان تغذیه سند اتوماتیک می باشد که به نام های DSDF و RADF شناخته می شوند. سرعت اسکن در فیدر DSDF Scan به صورت پشت و رو به میزان ۲۴۰ تصویر در هر دقیقه و در حالت یک رو معادل ۱۲۰ تصویر در دقیقه است. لازم به ذکراست، سرعت اسکن در فیدر RADF Scanبه ۷۳ تصویر در هر دقیقه می رسد.

سرعت

پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، برای چاپ صفحات رنگی از سرعت ۲۵ صفحه در هر دقیقه بهره مند بوده و در ارتباط با پرینت صفحات سیاه وسفید نیز دارای همین سرعت می باشد.

OPC

OPC، استانداری است که برای درام های دستگاه های کپی و پرینتر استفاده می شود. پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، نیز از این ویژگی بهره مند می باشد.

پلتفرم

پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا از پلتفرم بسیار خوب e-BRIDGE Next Open Platform پشتیبانی می کند که براساس آن مدیریت کارهای اسنادی و چرخش کارهای روزانه تان به بهترین شکل انجام خواهد شد. گفتنی است، این پرینتر از متد Indirect Electrostatic Photographic برای کپی اسناد استفاده می کند.

تغذیه سند bypass

یکی دیگر از ویژگی های پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، بهره مندی ازسینی تغذیه سند دستی manual feed tray  است که به نام دیگر  bypassیا همان تک برگ نیز شناخته می شود. به هنگامی که تصمیم دارید به صورت تک برگ کپی بگیرید، می توانید کاغذ را در این قسمت از دستگاه قرار دهید. یادآور می شوم این تغذیه سند، دارای وزنی معادل ۱۱۰ پوند می باشد.

وزن فیدر

کاغذ کش اتوماتیک دو رو زن در پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا دارای وزنی معادل ۱۴۰ پوند بوده و می تواند از کاغذهایی به اندازه ۱۱X  ۱۷ پشتیبانی کند.

اسکن فشرده

همگام سازی سخت افزاری اسکنر با نرم افزارهای مناسب منجر به کاهش حجم فایل های اسکن با حفظ کیفیت بسیار بالای آن شده است.

به عبارتی دیگر با داشتن پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، اکنون می توانید به راحتی به اسکن های فشرده دلخواه تان نیز دسترسی داشته باشید.

تشخیص صفحات خالی

قابلیت بسیار خوب دیگری که در پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا تعبیه شده است، تشخیص و حذف صفحات خالی در هنگام کپی وچاپ می باشد. این ویژگی کار یوزر را راحت کرده و دیگر نیازی به گشتن تنظیمات خاص و سردرگم کننده برای این موضوع نخواهید بود.

کیفیت خروجی

به عنوان برگ برنده دیگر از پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، می توان به کیفیت بسیار بالای این دستگاه حرفه ای در خروجی های کپی، پرینت و اسکن اشاره داشت. این محصول قادر است کیفیت چاپی با رزولوشن بسیار شفاف و واضح ۱۲۰۰X 1200 نقطه در هر اینچ را ارائه دهد.

قابلیت multi-position

خوشبختانه پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا دستگاهی همه کاره است که می تواند تمام امور کپی، اسکن، چاپ و فکس را پشتیبانی کند. با این ویژگی، دیگر نیازی نیست تا دفتر کار خود را به ابزارهای متفاوت مجهز کنید چرا که این دستگاه هر آن چه که شما نیاز دارید را در یک مجموعه خوش ساخت با طراحی بسیار قابل قبول در اختیارتان گذاشته است. از سویی دیگر، این دستگاه دارای درایورهای جهانی بوده که می توانید آن ها را دانلود کرده و کارهای پیچیده اسنادی خود را با سرعت و راحتی بیشتری مدیریت کنید.

نمایندگی توشیبا

صفحه نمایش

پنل پرینترهمه کاره e-STUDIO2505AC توشیبا، یک نمایشگر ۹ اینچی لمسی بوده و کارکرد آن به مانند همان چیزی است که در گوشی یا تبلت های شخصی تان تجربه کرده اید. این صفحه نمایش جایگزین کلیدهای سخت افزاری قدیمی شده و کاملأ حالت نرم افزاری پیدا کرده است. این ویژگی امکان جا به جایی صفحات یا همان ورق زدن، ایجاد تصویر پس زمینه و تغییر تم را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در تهران کلیه ی خدمات در ارتباط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات توشیبا را به کاربران گرامی ارائه می دهد. این مرکز با تلاش کارکنان حرفه ای و متعهد خود همواره  توانسته است  در جهت جلب رضایت کاربران گرامی موفق عمل کند. همکاران دلسوز و با مهارت ما در این نمایندگی سعی می کنند با سرلوحه قراردادن اصول مشتری مداری، رضایت هر چه بیشتر شما را فراهم نمایند.

شایان ذکر است، فروش جدیدترین محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، تجهیزات جانبی و … توشیبا به صورت اصل و اورجینال انجام شده و تعمیرات تخصصی و دقیق محصولات توشیبا و نیز خدمات گسترده ی پس از فروش، عمده سرویس هایی هستند که در نمایندگی توشیبا به کاربران محترم ارائه می گردند

واحدهای تعمیرات توشیبا

خدمات مربوط به بررسی، عیب یابی و تعمیر تخصصی و دقیق محصولات توشیبا، در واحدهای معتبر تعمیرات توشیبا به کاربران محترم ارائه می شود. این مراکز به حرفه ای ترین ابزار و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده و از این حیث، جزء سطح بالاترین مراکز در میان سایر نمایندگی ها به شمار می روند.

از سویی دیگر، کادر فنی با مهارت و متخصص در واحدهای تعمیرات توشیبا حضور داشته و صحت فرایند تعمیر در این مراکز را تضمین می نمایند. به عنوان یکی از سرویس ها و خدمات ویژه ی این مرکز، می توان به انجام تعمیرات در محل اشاره داشت. از این رو، شما کاربران محترم در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل، می توانید با واحدهای تعمیرات توشیبا در تهران تماس حاصل کرده و از این سرویس ها در اسرع وقت بهره مند شوید.

برای پیگیری اخبار و مقالات عمومی و تخصصی شرکت توشیبا می توانید به این بخش از سایت مراجعه فرمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩