اشتراک گذاری

پاور کامپیوتر دل

پاور یا همان منبع تغذیه یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در کامپیوتر دل و البته هر کامپیوتر دیگری است که صحت عملکرد آن اهمیت ویژه‌ای دارد. خرابی این بخش از دستگاه به دلیل ارتباط مستقیم آن با کیفیت عملکرد سایر قطعات می‌بایست جدی گرفته شده و در اسرع وقت مرتفع گردد. بی‌توجهی به خرابی پاور کامپیوتر دل و استمرار این مسئله سبب بروز خرابی در سایر قطعات این دستگاه نظیر مادربرد، هارد، کارت گرافیک و دیگر قطعاتی می‌گردد که هر یک به شکلی از پاور کامپیوتر تغذیه می کنند.

نکته شایان ذکر دیگری که در راتباط با پاور کامپیوتر دل وجود دارد آن است که در صورت ارتقا برخی از قطعات کامپیوتر نظیر کارت گرافیک یا درایو اضافی، احتمالاً ارتقا این بخش از دستگاه نیز ضرورت داشته باشد. چرا که ارتقا سایر قطعات دستگاه فشار زیادی به منبع تغذیه قدیمی وارد می‌کند و چه بسا پاور قدیمی کامپیوتر، نتواند انرژی مورد نیاز قطعات ارتقا یافته را تأمین کند. این مسئله در نهایت علاوه بر خرابی پاور، خرابی قطعاتی چون مادربرد، هارد، کارت گرافیک و مواردی از این دست را در پی خواهد داشت.

اموزش تعیر کامپیوتر دل

تعمیر پاور کامپیوتر دل

تعمیر پاور کامپیوتر دل به دلیل اهمیت بالای این بخش از دستگاه می‌بایست صرفاً توسط کارشناسان این حوزه و در مراکز مجاز و استاندارد انجام پذیرد. بی‌توجهی به این مسئله و مراجعه به مراکز غیرمجاز سبب خرابی دوچندان این بخش از دستگاه و چه بسا منتفی ساختن امکان تعمیر آن گردد. مرکز تعمیرات دل یکی از مراکز مجهز در حوزه تعمیرات کامپیوتر است که شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به آن و حضور در پارت مربوطه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر پاور کامپیوتر دل را دریافت نمایید. برخی از خدمات تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه که با حضور در مرکز تعمیر کامپیوتر Dell قابل دریافت است عبارت است از:

  • تعمیر پاور کامپیوتر دل با مشکل روشن نشدن
  • تعمیر مشکل فن و صدای فن پاور کامپیوتر
  • تعمیر پاور کامپیوتر با مشکل خاموش شدن پس از اتصال به ولتاژ UPS
  • تعمیر مشکل خروجی های 3/3 ولت ، 5 ولت و 12 ولت پاور کامپیوتر
  • تعمیر خاموشی پاور کامپیوتر و مشکل از کار افتادن پاور کامپیوتر بر اثر نوسانات برق
  • تعمیر پاور کامپیوتر سوخته به دلیل ورودی ولتاژ بالا
  • تعمیر پاور کامپیوتر با مشکل روشن شدن لحظه‌ای
  • تعمیر فن پاور کامپیوتر
  • تعمیر و رفع مشکل بالا نرفتن دور فن پاور سرور و سیستم خنک کننده
  • تعمیر پاور کامپیوتر با مشکل صدای سوت و نویز
  • تعمیر اتصالی پاور کامپیوتر
  • تعمیر و برطرف کردن مشکل خروجی ولتاژ در پاور کامپیوتر
  • تعمیر افت ولتاژ پاور کامپیوتر
  • تعمیر پاور کامپیوتر با مشکل خاموش شدن پس از اتصال به مادربرد
  • تعمیر مشکل افزایش ولتاژ در پاور کامپیوتر
  • تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی پاور کامپیوتر

عیب‌یابی و تشخیص خرابی پاور کامپیوتر دل

در صورت بررسی پاور کامپیوتر دل نشانه هایی که ذکر خواهد شد می تواند حاکی از وجود خرابی در این بخش از دستگاه و نیاز به تعویض و یا تعمیر پاور کامپیوتر دل باشد؛ برخی از نشانه های خرابی پاور و نیاز به تعمیر پاور کامپیوتر عبارتند از: هنگ کردن کامپیوتر، کند بودن سیستم، روشن نشدن کامپیوتر و یا خاموش شدن سریع پس از بالا آمدن سیستم، تغییر صدای فن های سی پی یو و کارت گرافیک، بالا رفتن دمای سی پی یو و کند شدن سیستم، کند شدن عملکرد کیبورد کامپیوتر در هنگام تایپ (به گونه ای که بعد از فشار دادن کلیدها، نتیجه با تأخیر تایپ شود)، خراب شدن کیبورد و عدم شناسایی آن توسط کامپیوتر، تغییر ظاهری اجزای داخلی پاور، ریست شدن ناگهانی کامپیوتر، عدم شناسایی دستگاه های وصل شده با کابل USB به سیستم نظیر موس و کیبورد.

آموزش تعمیر پاور کامپیوتر دل

در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به مراکز مجاز در حوزه تعمیر کامپیوتر دل را ندارید و بر آنید تا تعمیر پاور کامپیوتر دل را خودتان انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به بخش زیر و مشاهده ویدئوی قرار داده شده این کار را انجام دهید. ویدئوی زیر جهت استفاده تعمیرکاران و افرادی ارائه شده است که مهارت لازم جهت تعمیر کامپیوتر را دارا هستند؛ بنابراین در صورت عدم تخصص در کار با ابزارهای الکترونیکی بهتر است با مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر نظیر نمایندگی دل خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

نمایندگی دل در کرج

نمایندگی دل در کرج ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با کلیه دستگاه‌های این برند به متقاضیان است. کاربران کلیه دستگاه‌های دل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خویش به نمایندگی Dell در کرج مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز منحصر به محصولی خاص نیست و کلیه تولیدات دل اعم از تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، پروژکتور، کپی و … را شامل می‌گردد. خدمات ارائه شده در نمایندگی دل در کرج منحصر به حوزه تعمیر نیست و متقاضیان خرید محصولات دل نیز می‌توانند با حضور در این مرکز، مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و جهت خرید دستگاه مورد نیازشان اقدام نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی دل ، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر، مشمول گارانتی و ضمانت است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩