اشتراک گذاری

همه چیز درباره آل این وان

آل این وان ایسر جزء محصولات پرطرفداریه که به خاطر ظاهر جمع و جور و زیباش، طرفدارهای زیادی داره. خیلی از کاربرا ترجیح میدن به جای خریدن یه سیستم کامپیوتری پر قطعه و دست و پا گیر، از یه کامپیوتر چند کاره یا همون آل این وان استفاده کنن. تو این مقاله ی ایسر زون می خوایم در مورد مزایا و معایب این محصول اطلاعاتی رو به شما ارائه بدیم که دیدتون رو برای خریدن یا نخریدن اون باز تر می کنه. در واقع ما می خوایم بررسی کنیم که شما با داشتن یه کامپیوتر همه کاره، چه چیزایی به دست میارید و چه چیزایی رو از دست میدین. طبیعتا هر محصولی در کنار مزایا و نقاط قوتی که اره، یه سری معایب و نقاط ضعف هم داره که باید از اونها اطلاع داشته باشین تا بعدا از خریدش پشیمون نشید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های آل این وان ، بهتره این مطلب رو از دست ندین.

ویژگی های آل این وان

مهم ترین ویژگی های آل این وان

به عنوان مهم ترین ویژگی های آل این وان ایسر ، می شه به موارد زیر اشاره کرد:

عدم نیاز به مانیتور

یکی از ویژگی های مثبت کامپیوتر های چند کاره، اینه که احتیاجی به مانیتور به صورت مجزا ندارن و در واقع همه ی قطعاتشون در یک مانیتور جمع شده. شما با در اختیار داشتن یکی از مدل های آل این وان acer ، دیگه نیازی به جمع کردن قطعاتی مثل کیس و مانیتور و کیبورد و … ندارین. تازه با این شرایط، جابجایی سیستم هم راحت تره و به این ترتیب حتی جابجایی سیستم هم راحت تر شده و کاربر نیازی به خرید قطعات و تجهیزات جانبی همچون مانیتور و کیس نخواهد داشت. بنابراین یکی از دلایل خرید آل این وان این است که این محصول نیازی به مانیتور ندارد.

کاهش مصرف برق

یکی دیگه از ویژگی های آل این وان که جزء مزایای این محصول هم به حساب میاد، مصرف برق پایین این محصوله. طراحی ساختاری کامپیوترهای چند کاره تا حد زیادی شبیه لپ تاپ هست و این مساله باعث شده که حرارت کمتری نسبت به یه کامپیوتر مصرف کنن. به این ترتیب میشه گفت که یکی از ویژگی های مثبت و کاربردی آل این وان ایسر، مصرف برق کمتر این محصول نسبت به سایر مدل های رایانه هست.

کاربری راحت

آل این وان ها کاربری خیلی راحتی دارن و با کمترین دردسر نصب و راه اندازی میشن. این مساله باعث شده که خیلی از کاربرا این سیستم رو به کامپیوتر های قدیمی تر ترجیح بدن. این سیستم بر خلاف مدل های قدیمی تر، تعداد خیلی کمی کابل و سیم و اتصالات داره و شما با کم ترین دردسر و زحت می تونید نصبش کنید. ضمن اینکه طراح های آل این وان ایسر هم به این نکته توجه کردن که محل نصب کابل ها و اتصالات نیز مناسب باشه و مشکلی رو برای کاربرا به وجود نیاره.

قیمت بالا

به عنوان یکی از ویژگی آل این وان که در واقع نقطه ضعف این سیستم به شمار میره، باید به قیمت بالای این محصول اشاره کرد. در واقع شما با هزینه ای که صرف خریدن یه آل این وان می کنید، می تونید یه لپ تاپ یا حتی دسکتاپ به مراتب قدرتمند تر تهیه کنید. بنابراین اگه بودجه تون محدوده و نیاز به یه سیستم حرفه ای دارین، توصیه می کنیم سراغ آل این وان یا کامپیوتر بدون کیس نرید.

قدیمی شدن سریع

متاسفانه یکی از ویژگی های آل این وان اینه که زود قدیمی میشه. دلیل این مساله اینه که سیستم سخت افزاری آل این وان ها معمولا زیاد قوی نیست. با این حساب ممکنه شما یه مدت کوتاه بعد از خریدن این محصول، از کاربری اون خسته بشید و مجبور شید سخت افزارش رو ارتقا بدین یا کلا سیستمتون را تعویض کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که آل این وان ها زیاد قابلیت ارتقا یا بروز رسانی ندارن و شما نمی تونین پردازنده، مادربرد، مانیتور یا بلندگوهای سیستم آل ALO خودتون رو به روز رسانی کنین.

متصل بودن همه بخش ها

به عنوان آخرین ویژگی آل این وان ایسر و البته یکی دیگه از نقاط ضعفش، باید به این مساله اشاره کنیم که همه ی بخش های این محصول، به هم متصل هستن. این ویژگی باعث میشه که در صورت خرابی یکی از بخش ها، بخش های دیگه ی دستگاه هم آسیب ببینن و مشکلات پیچیده ای رو برای کاربرا ایجاد کنن. تعمیرکارای واحد تعمیرات ایسر همیشه با این دستگاه مشکل دارن و میگن تعمیرش به خاطر نوع طراحیش، کار حساس و سختیه. خب طبیعیه وقتی همه قطعات سیستم توی یه مانتور جا داده شده، یه مشکل یا اشتباه کوچیک میتونه کل قطعات و بخش های دیگه رو دچار آسیب کنه.

نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر، انواع سرویس ها و خدمات حوزه های فروش و تعمیر محصولات این برند رو به کاربر ارائه میده. کادر فنی و پرسنل این نمایندگی، تخصص و تجربه ی بالایی تو حیطه ی کاری خودشون دارن و با تعهد و دلسوزی مثال زدنی، خدمات رسانی رو انجام میدن. یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی ایسر مرکز سخت افزار ایران، ارائه ی مشاوره ی فروش محصولاته که توسط کارشناسان مجرب فروش به متقاضیان و خریداران ارائه میشه. با دریافت این مشاوره ها، شما می تونید با آگاهی بیشتر، بهترین محصول رو برای خودتون انتخاب و خریداری کنین. برای تعمیر محصولات acer خودتون هم می تونین به این نمایندگی مراجعه کنین. واحدهای مجزایی تو نمایندگی رسمی ایسر راه اندازی شده که هرکدوم به بررسی و ترمیم یکی از محصولات این کمپانی اختصاص پیدا کردن. انواع لپ تاپ، پروژکتور، گوشی، تبلت، آل این وان و … ایسر تو این نمایندگی به صورت تخصصی بررسی و ترمیم می شه.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩