اشتراک گذاری

هارد کامپیوتر دل

هارد کامپیوتر دل یک فضای ذخیره سازی دائمی است که به دو شکل اینترنال (داخلی) و اکسترنال (خارجی) در دسترس است. هارد دیسک وسیله ای در کامپیوتر است که دیتا یا اطلاعات را به طور دیجیتالی رمزنگاری و روی سطح مغناطیسی دیسک های خود ذخیره می کند؛ با توجه به پیشرفت تکنولوژی هارد دیسک ها در اندازه و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. این فضا از نظر معماری داخلی به دو نوع HDD و SSD  تقسیم می شود.

HDD وظیفه حفظ دائمی داده ها را بر عهده دارد و از اجزای گوناگونی تشکیل می شود. HDD بزرگترین حافظه جانبی در سیستم کامپیوتر است. این نوع هارد ها را معمولا هارد های مکانیکی نیز می گویند که علت آن داشتن قطعه متحرک برای نوشتن و خواندن اطلاعات است. SSD  هاردی است که از نیمه رساناهای حالت جامد تشکیل شده است. این نوع فناوری در ساخت حافظه های فلش کاربرد دارد.

SSD ها کمتر به مشکلات سخت افزاری دچار می شوند، زیرا در هارد های SSD از هیچ قطعه‌ متحرکی استفاده نمی شود. برای تعمیر هارد از هر نوعی اعتماد به هر مرکز مدعی، عاقلانه نیست، باید در این انتخاب وسواس داشته باشیم.

هارد کامپیوتر دل

تعمیر هارد کامپیوتر دل

منظور از تعمیر هارد کامپیوتر دل در حقیقت بازیابی اطلاعات هارد است. در مورد قطعه هارد معمولا گزینه تعمیر کمتر مورد توجه است، زیرا اگر سیلندر هارد خراب شود یا ضربه ای به هارد وارد شود و آن را به هر روشی تعمیر کنیم، باز هم قابلیت اولیه را ندارد و مطمئن و قابل اعتماد نیست. پس در حوزه تعمیر هارد کامپیوتر دل، بازیابی درست و اصولی هارد اولین و مهمترین گزینه است که به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود. در این مرکز آرشیوی مطمئن برای تعویض هد، تعویض سیلندر هارد و تعمیرات بورد هارد فراهم است.

خدمات واحد تعمیر هارد کامپیوتر dell

  • تعمیر عدم شناسایی هارد کامپیوتر دل توسط مادربرد
  • تعمیر انواع خرابی های برد هارد دیسک
  • تعمیر کند شدن هارد کامپیوتر دل و نصب نشدن سیستم عامل روی هارد
  • ویروس کشی هارد کامپیوتر دل
  • بررسی دلیل نمایش ظرفیت صفر هارد دیسک  یا عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد دیسک
  • تعمیر صدای ناهنجار هارد دیسک و هرگونه تق تق و …
  • تعمیر انواع مدیا (سیلندر) هارد دیسک
  • اصلاح انواع فرم ویر Firmware HDD ، اصلاح ماژول ها و سیستم فایل های هارد کامپیوتر دل
  • بدسکتور گیری بدون از بین رفتن اطلاعات هارد کامپیوتر دل
  • بررسی دلیل عدم نصب ویندوز و سیستم عامل بروی هارد و عدم پارتیشن بندی هارد
  • برداشتن پسورد هارد دیسک
  • تعمیر هارد در مواقعی که توسط نوسانات برق و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شده
  • تعمیر هنگ کردن، کند شدن، دیتکت نشدن و صدا دادن هارد کامپیوتر دل
  • شکستگی هد یا مشکلات فیزیکی مدیا

ریکاوری هارد

منظور از ریکاوری بازگشت اطلاعات و زنده کردن اطلاعات است. در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل  هرگونه اطلاعات روی هارد این دستگاه به کمک ابزار و تجیهزات مدرن و پیشرفته احیا می شود. باید توجه داشته باشید که بازیابی و ریکاوری دیتا های از دست رفته بسیار حساس و پچیده است. کمترین و کوچکترین سهل انگاری در این مسیر صدمات جبران ناپذیر و تبعات بسیار بدی به همراه خواهد داشت. پس به طور ویژه توصیه می کنیم که برای تعمیر هارد کامپیوتر دل یا ریکاوری یا بازگرداندن اطلاعات فقط و فقط از مراکز معتبر و مجهز کمک بگیرید.

نمایندگی رسمی دل

تنها نمایندگی رسمی دل در ایران مجموعه ای منحصر به فرد است که تمامی نیازهای کاربران کمپانی دل در ایران را برطرف می سازد. این نمایندگی در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دل به صورت برنامه ریزی شده و مدون فعالیت دارد. در نمایندگی دل می توانید از امکانات و تسهیلات متنوع و مفیدی بهره مند شوید. برای مثال در بخش خرید و فروش این امکان برای همه کاربران وجود دارد تا از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی بهره مند شوند.

به کمک این سرویس می توانند اطلاعات مفید و جامعی درباره محصول مورد نظر خود به دست آورند و با مقایسه آن با نمونه های مشابه در سایر برند ها، انتخابی بهینه و ارزنده داشته باشند. در بخش تعمیرات نیز خدماتی نظیر تعمیر و سرویس در محل برای کاربران فراهم شده است. اینها تنها دو نمونه از انبوه خدمات مفید و کاربردی نمایندگی رسمی دل است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر امکانات و تسهیلات فقط باید تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی دل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩