اشتراک گذاری

مشکل تعریف نشدن پرینتر در ویندوز

بعضی مواقع حتی پس از نصب درایور پرینتر، فرآیند چاپ به درستی انجام نمی شود. این اتفاق در مواردی که با یک نرم افزار دیگر اقدام به چاپ می کنیم، کاملا مشهود است. فرض کنید قصد پرینت گرفتن از یک سند در برنامه Adobe Acrobat را داریم، ولی نام پرینتر در لیست پرینترها موجود نیست. در این صورت ارور 0x00000709 به نمایش درمی آید. این خطا به دلیل وجود مشکل در تنظیمات رجیستری است که باعث تعریف نشدن پرینتر در ویندوز می شود.  با ما باشید تا ضمن بررسی دلایل تعریف نشدن پرینتر شارپ در ویندوز، به شما بگوییم که چطور این مشکل را برطرف کنید.

مشکل تعریف نشدن پرینتر در ویندوز

ارور تعریف نشدن پرینتر در ویندوز

زمانی که می خواهید پرینت بگیرید و با خطای 0x00000709 مواجه می شوید، باعث می شود تا نتوانید چاپگر فعلی را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید. کلیدهای رجیستری درایور، چاپگر قبلی را به عنوان پیش فرض در اولویت قرار می دهند و از تنظیم پیش فرض درایور فعلی جلوگیری می کنند. تعریف نشدن پرینتر در ویندوز یک اتفاق رایج در سیستم عامل های ویندوز 7 ، 8 و 10 است. اگر با این خطا روبرو شدید نگران نباشید. چند تغییر در تنظیمات یا در رجیستری مشکل را رفع می کند که در ادامه آنها را به شما آموزش می دهیم.

رفع مشکل تعریف نشدن چاپگر در ویندوز

یکی از روش های تغییر چاپگر پیش فرض، تنظیم دستی آن است. برای این منظور مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

1.در قسمت search ویندوز Control Panel را تایپ کنید.

2. در پنجره ی کنترل پنل به قسمت Hardware and Sound بروید

3. در این مرحله از رفع مشکل تعریف نشدن پرینتر در ویندوز، بر روی Devices and Printers کلیک کنید

انتخاب گزینه Devices and Printers

4. بر روی چاپگر خود راست کلیک کرده و گزینه Set as printer default را انتخاب نمایید.

5. در آخر کامپیوتر خود را Restart کنید.

Restart کردن سیستم

تعمیر پرینتر شارپ

امروزه استفاده از پرینتر در همه ادارات کوچک و بزرگ و حتی منازل بسیار متداول و رایج است. به همین دلیل نیاز برای تعمیر این دستگاه در هر سطحی احساس می شود.تعمیر پرینتر یکی از خدمات در واحد های اختصاصی تعمیرات شارپ است. در تعمیرگاه تخصصی شارپ، امکانات لازم برای اجرای تعمیرات و عیب یابی این دستگاه فراهم است. در واحد تعمیر پرینتر شارپ امکانات وسیعی برای بازیابی سلامت این دستگاه فراهم است. خدمات مربوط به سرویس در محل تعمیر پرینتر و دسترسی با آرشیوی مجهز از قطعات جانبی پرینتر تنها دو نمونه از انبوه خدماتی است که در این واحد به کاربران ارائه می شود.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩