اشتراک گذاری

کانن دوربین بدون آینه کانن EOS M5 را معرفی کرد

شرکت کانن که تا الان در زمینه DSLR  فعالیت می کرد . تصمیم گرفته به جمع دیگر رقبای خود در زمینه تولید دوربین های بدون آینه  بپیوندد.

دوربین کانن Canon EOS M3 از جمله دوربین های بدون آیینه ی کانن است که تا کنون جز بهترین دوربین سری M است. این دوربین با برخورداری از حسگر APS-C CMOS با رزولوشن ۲۴٫۲ مگاپیکسل و مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار هایبریدی (که پیشتر از این در دوربین های Canon EOS 750 D  و Canon EOS 760D شاهد آن بودیم) است. مشخصه های ویژه ی این دوربین در بدنه ای کوچک و سبک گرد آمده اند که وزنی تنها در حدود ۳۶۶ گرم (با احتساب باتری و کارت حافظه) دارد.

از دیگر ویژگی‌های Canon EOS M5 می‌توان به صفحه نمایش ۳٫۲ اینجی لمسی آن اشاره کرد. پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث و NFC از قابلیت‌های این محصول به حساب می‌آید. براساس اطلاعات منتشر شده این دوربین با قیمت ۹۷۹ دلار بفروش می‌رسد و اگر آن را با یک لنز ۱۵-۴۵ میلی‌متری با F/3.5 خریداری کنید باید ۱۰۹۹ دلار برای آن بپردازید. 

همچنین در آذر ماه هم یک مدل دیگر از این دوربین با لنز ۱۸-۱۵۰ میلی‌متر با F/3.5-6.3  عرضه می‌شود که قیمت آن هم ۱۴۷۹ دلار خواهد بود.

در مجموع، دوربین بدون آینه جدید کانن آمده تا به یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل شود؛ اما اینکه چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر مسئله ای است که با گذشت زمان مشخص می شود. 

دوربین EOS M5 قرار است اوایل ماه نوامبر میلادی با قیمت ۹۸۰ دلار عرضه شود. در صورت تمایل به تهیه کیت دوربین به همراه لنز زوم ۱۵-۴۵ میلی متری با گشودگی دهانه f/3.5-6.3 نیز باید ۱۲۰ دلار دیگر پرداخت کرد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩