اشتراک گذاری

مانیتور فوق باریک دل

رونمایی از مانیتور فوق باریک دل در جریان معرفی جدیدترین لپ تاپ قدرتمند این کمپانی یعنی XPS15 در نمایشگاه CES2018 صورت گرفت. جدیدترین لپ تاپ قدرتمند کمپانی دل در زمان برگزاری نمایشگاه CES2018 رونمایی شد و همزمان با این معرفی، از مانیتور فوق باریک دل نیز رونمایی شد.

اما این محصول تنها محصول به نمایش در آمده این کمپانی امریکایی در نمایشگاه CES نبود و در این نمایشگاه از دو مانیتور فوق باریک دل نیز رونمایی شد.

بد نیست بدانید که نمایشگاه بین المللی CES بزرگترین رویداد در حوزه محصولات الکترونیک می‌باشد که هر سال در تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه برابر ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه در شهر لاس وگاس امریکا برگزار می‌شود.عمده محصولات این نمایشگاه در حوزه تکنولوژی بوده و بخش های مختلفی مانند لوازم خانگی، گجت ها، خودرو، تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت، اینترنت اشیاء، ربات، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و خانه هوشمند را شامل می‌شود.

مانیتور فوق باریک دل

دو مانیتور فوق باریک دل

دو مانیتور فوق باریک دل که در نمایشگاه CES2018 معرفی شدندS2419HM و S2719DM نام دارند که به باور کارشناسان این دو عنوان، شاید بدترین نام های ممکن برای این دو مانیتور فوق باریک دل باشد. در هر حال، دو مانیتور فوق باریک دل، به ترتیب ۲۳.۸ و ۲۷ اینچ دارند و رزولوشن آن‌ها فول‌اچ‌دی و ۴K است.

IPS LCD مورد استفاده در هر دو مانیتور، ۶۰۰ نیت روشنایی دارد و از وجود فناوری CinemaColor پشتیبانی می‌کند. این دو مانیتور به ترتیب ۸۵ و ۹۹ درصد از طیف رنگ‌های DCI-P3 و sRGB را پشتیبانی می‌کنند.

قیمت دو مانیتور فوق باریک دل

آنچه که در نگاه نخست به دو مانیتور فوق باریک دل، به چشم می آید ظاهر زیبا، کاربرپسند و طراحی چشم نواز این دو دستگاه است. هر دو مانیتور فوق باریک دل برخوردار از پایه‌های بسیار زیبایی هستند که در کنار پنل بسیار باریک شکل ظاهری دلنشین و جذابی به این دو دستگاه بخشیده‌اند.

این مانیتورها در باریک‌ترین نقطه تنها ۵.۵ میلی‌متر و در ضخیم‌ترین قسمت ۲۹ میلی‌متر ضخامت دارند. علاوه بر ضخامت کم، حاشیه‌ی این دو نمایشگر نیز بسیار باریک است. قیمت این دو مانیتور فوق باریک از سوی کمپانی دل ۲۹۹.۹۹ دلار (برای مانیتور کوچکتر) و ۴۹۹.۹۹ دلار برای مانیتور بزرگتر اعلام شده است. ‌زمان ارائه این دو دستگاه به بازارهای جهانی ۳۰ ژانویه برآورد شده است.

تعمیرات مانتیور دل

تعمیر مانیتور دل به دلیل نقش ویژه این محصول در به تصویر کشیدن داده ها، تصاویر و اطلاعات موجود در دستگاه های دیگر، از اهمیت بالایی برخوردار است.اهمیت سرعت در تعمیرات یک مانیتور از آن روست که خرابی یک مانیتور به نوعی خرابی تمامی دستگاه به شمار می آید و با از کار افتادن آن تمامی دستگاه به نوعی بی مصرف حساب شده و بازدهی خود را از دست می دهد؛ چه این مانیتور از دستگاه های قدیمی باشد و چه جدیدترین مانیتور و حتی مانیتور فوق باریک دل!

نمایندگی دل در یکی از پارت های خویش ارائه دهنده خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات مانیتور دل می باشد. تعمیرات مانیتور دل در این بخش شامل تمامی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول بوده و محدود به اشکال خاصی نیست. کاربران گرامی این محصول می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور دل ضمن دریافت تمامی خدمات مورد نیاز، کیفیت اولیه محصول خویش را بازیابند و لذت کار با یک دستگاه نو را مجدداً تجربه نمایند.

تعمیرات دل

ظرافت و تکنولوژی به‌کار رفته در محصولات دل را می‌توان هشداری دانست مبنی بر اینکه انجام تعمیرات بدون توجه به پارامترهای بایسته این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل گشتن آن به یک قطعه بی‌استفاده می‌گردد.

از همین‌روی کارشناسان امر توصیه می‌کنند که در صورت نداشتن دانش فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این قطعه خودداری کنید و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار نمایید.

مرکز تعمیرات دل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی رایانه‌ای و دستگاه‌های اداری مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

مرکز تعمیرات دل به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند.

نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩