اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750  یکی از خدمات تعمیراتیه که واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر توی نمایندگی ایسر به همه کاربرا ارائه میده. به جرات می تونیم بگیم که لپ تاپ ایسر اسپایر 5750 یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین دستگاه های این شرکته که مشخصات فنی بالا و متنوعی داره. 

پردازنده های این دستگاه نسل دوم پردازنده‌های قدرتمند Intel Core یا Intel Pentium است که کاربر می تونه بسته به نیازش یکی از اونا رو انتخاب و استفاده کنه. این پردازنده ‌ها نه تنها نسبت به نسل اول، قدرتمندتر بوده و مصرف برق کمتری دارن، بلکه میتونن به راحتی محیطی بسیار روان و لذت بخشی رو برای کاربرا فراهم ‌کنن. 

باتری این لپ تاپ هم کارایی نسبتا خوبی داره و در مقایسه با رقبای هم قیمت، شارژ دهی بسیار خوبی میده. این لپ تاپ مثل اکثر لپ تاپ ‌های هم رده خودش، صفحه نمایش TFT با پنل TN داره که کیفیت نسبتا خوبی رو ارائه میده، ولی متاسفانه زاویه دید خیلی بالایی نداره. 

رزولیشن ۱۳۶۶×۷۶۸ این صفحه نمایش، تراکم پیکسلی بسیار خوبی رو ارائه میده. با همه کیفیت بالایی که این دستگاه داره، باز هم ممکنه درگیر ایرادات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی بشه که برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 حتما باید از یه مرکز معتبر کمک بگیریم.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750

مشکلات مختلف لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750

خرابی آداپتور،خرابی قاب و لولا، خرابی باتری، شکستگی صفحه نمایش، خرابی سوکت و جک شارژ، خرابی کیبورد، نداشتن تصویر، کند کار کردن دستگاه، شکستگی درب دی وی دی، خرابی فن، خرابی تاچ، خرابی یو اس بی ها، هارد، سوکت شارژ و فن و … تنها نمونه هایی از مشکلات ریز و درشتیه که ممکنه کاربرای این لپ تاپ با اون مواجه باشن. برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 و رفع همه این اختلالات و مشکلات باید ابتدا عیب یابی دقیقی انجام بشه و بعد مسیر تعمیر و ترمیم پیش گرفته بشه.

خدمات مرتبط به لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750

  • تعویض سی پی یو لپتاپ
  • تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 در بخش کارت گرافیک
  • تعمیرات چیپ لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 در بخش فن لپتاپ
  • تعمیر مشکلات ناشی از افزایش دمای لپ تاپ
  • رفع قلع مردگی مادربرد لپ تاپ
  • تعویض کارت صدای لپ تاپ
  • تعویض خازن های لپ تاپ، مقاومت ها، دیودها و …
  • تعویض پورت های USB لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 در بخش پاور
  • تعمیر باتری بایوس مادربرد

تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750

هر لپ تاپی و هر سیستم کامپیوتری از دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده و وقتی مشکلی پیدا میکنه باید هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار بررسی بشه. برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 هم باید همین روند پیش گرفته بشه. به همین دلیله که توی این واحد تعمیراتی بعد از اینکه کاربر شرح دقیقی از مشکل و اختلال موجود به تکنسین داد، عیب یابی دقیقی انجام میشه و مطابق یافته ها و ایرادات پیدا شده، مسیر تعمیر پیش گرفته میشه. 

مشکل نرم افزاری باشه یا سخت افزاری، فرق چندانی نداره، در هر صورت باید رفع بشه تا بتونیم از لپ تاپ استفاده کنیم. تفاوتش توی اینه که گاهی مشکل خیلی عمیقه و زمان و کار بیشتری میبره تا برطرف بشه. توی واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر برای تعمیر لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5750 همه تجهیزات و امکانات لازم برای اجرای یه تعمیر با کیفیت و اساسی فراهمه و همه مشکلات به صورت تضمینی حل میشه.

نمایندگی ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در تهران با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسر به صورت جداگانه و کاملا اختصاصی خدمات ارائه میده. 

درسته که این نمایندگی توی تهرانه، اما خدماتش محدود و منحصر به کاربرای تهرانی نیست و به همه کاربرای ایسر در هر جای کشور خدمات ارائه میده. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ایسر در تهران همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. امکانات و تسهیلات این نمایندگی بسیار متنوع و کاربردیه و هر سطحی از نیاز کاربران رو تامین میکنه.  

در این نمایندگی گارانتی کیفیت از طرف شرکت و نمایندگی به کاربر ارائه میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد امور مشترکین نمایندگی ایسر در تهران تماس بگیرین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩