اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • معرفی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با صفحه نمایش خمیده

معرفی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با صفحه نمایش خمیده

چندی پیش ایسر در نمایشگاه CES در هند از لپ‌تاپ جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد. مهمترین ویژگی این لپ‌تاپ ۲۱ اینچی، صفحه نمایش IPS خمیده آن بود. این دستگاه بعنوان اولین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با صفحه نمایش خمیده معرفی میشود. رزولوشن تصویر ابن نمایشگر برابر ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

لپ تاپ Predator 21 X حدود ۸ کیلوگرم وزن دارد و حتما ابعاد بزرگ و سنگین آن حمل و نقل را دشوار خواهد ساخت، اما امکانات منحصر به فرد و نیرومندش هر گیمری را به وسوسه می‌اندازد. در ادامه به بررسی ویژگی های لپ‌تاپ گیمینگ ایسر میپردازیم.

معرفی اولین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با صفحه نمایش خمیده

ویژگی های لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با صفحه نمایش خمیده

شرکت ایسر که قابلیت ضدغبار بودن با فن‌های خنک کننده‌ی مختلف را مخصوص خود کرده است در این محصول قدرتمند خود نیز این قابلیت را درنظر گرفته است. دیگر قابلیتی که ممکن است نظر کاربران را به خود جلب کند داشتن سنسور Eye-tracking  است. این سنسور لپ‌تاپ می‌تواند همواره حرکت نگاه شما را دنبال کند.

برای مثال در بازی‌های اکشن هنگام نشانه گرفتن، کافی است به هدف موردنظر خیره شوید تا دشمن دیگر از نگاه شما در امان نباشد، این قابلیت تابه‌حال برای ۴۵ عنوان نظیر واچ‌داگز ۲ و Deus Ex: Mankind Divided فعال است.

خصوصیات سخت‌افزاری جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر

این محصول جدید توانایی و قدرت پردازشی خود را از پردازنده نسل هفتم اینتل، Core i7-7820HK، دریافت می‌کند. همچنین از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 با حافظه‌ی گرافیکی ۱۶ گیگابایت، قدرت گرافیکی خود را می‌گیرد. دو کارت گرافیک قدرتمند انویدیا جیفورس GTX 1080 حریف هر بازی ویدیویی که تصورش را می‌کنید خواهد بود.

این لپ تاپ به کیبوردی با کیفیت بالا، نور پس زمینه‌ی قابل شخصی سازی ، تاچ‌پد با قابلیت لمس چندگانه، چهار اسپیکر مجزا با کیفیت Hi-Fi (اسپیکرهای دالبی) و ۲ ساب‌ووفر عمیق‌ترین کیفیت گیمینگ قابل حمل را ارائه می‌کند.

از دیگر قابلیتهای لپ‌تاپ گیمینگ ایسر در سخت افزار این محصول میتوان به ۶۴ گیگابایت حافظه رم  DDR4، ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره سازی  SSD، یک ترابایت هارد درایو با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه، وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴٫۱ اشاره کرد.

همچنین پورت‌ اترنت، دو پورت USB2، دو پورت USB3، و یک پورت USB سی/ تاندربولت، یک پورت HDMI، رم ریدر و دو درگاه ۳۳۰ ولت شارژر، در این لپ‌تاپ قرار گرفته تا Predator 21 X یکی از کاملترین لپتاپ‌های گیمینگ باشد.

قابلیت شخصی سازی در لپ‌تاپ گیمینگ ایسر

در این لپ‌تاپ، گیمرها می‌توانند با استفاده از قابلیت PredatorSense، لپ‌تاپ خود را شخصی‌سازی کنند. از تنظیماتی که در اختیار کاربر قرار میدهد. کنترل بیشتر روی بخش‌های مختلف مثل فن‌ها است. این امر به جهت خنک سازی سیستم تاثیر بسیاری دارد. یکی از مواردی که همیشه گیمرهای علاقه خاصی به آن دارند تهیه فیلم از بازی خود است. در این لپ‌تاپ با استفاده از نرم‌افزار XSplit میتوانید از بازی‌های خود فیلم تهیه کرده، آن‌را ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر سالهاست که با همکاری تیمی از زبده‌ترین و خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر به ارائه خدمات مرتبط با این دو حوزه به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی بویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ ایسر انجام می‌پذیرد.

تمامی کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات ایسر بدلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره‌های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می‌پذیرند. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به بخش زیر با دیگر واحدهای تعمیرات ایسر آشنا شوید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩