اشتراک گذاری

لپ‌تاپ اسپایر ایسر رونمایی شد

لپ‌تاپ اسپایر ایسر در چند روز اخیر در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شد. از مشخص ترین ویژگی های این سری از لپ‌تاپ های ایسر، بکارگیری نسل هشتم پردازنده های اینتل میباشد. این پردازنده علاوه بر بهبود توان پردازشی لپ‌تاپ تا میزان ۴۰ درصد، طول عمر بیشتری نیز برای آن به ارمغان خواهد آورد.

در سری جدید لپ‌تاپ اسپایر ایسر از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده شده است. این سری از لپ‌تاپ ها شامل یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ به اسم Spin 5، یک ۲ در ۱ از سری بلک با نام Switch 7 و مدل بروزرسانی شده Swift 5 می باشند.

لپ‌تاپ اسپایر ایسر رونمایی شد

مشخصات لپ‌ تاپ اسپایر ایسر

در سری لپ‌تاپ اسپایر ایسر سوییفت ۵ نیز قرار گرفته است. این مدل همان گونه که از نام آن پیداست بین دو مدل سوییفت ۳ و سوییفت ۷ جای میگیرد. نمایشگر ۱۴ اینچی FHD لمسی از نوع IPS  برای این سیستم تعبیه شده است.

بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیوم لیتیوم نیز به استحکام آن افزود است. ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD در کنار نسل هشتم پردازنده های اینتل از جمله مشخصات اعلام شده این دستگاه هستند. این لپ‌تاپ قرار است با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار از ماه دسامبر وارد بازار شود. 

اسپین ۵ نیز بروزرسانی ۱۵ اینچی برای مدل های ۱۳ اینچی فعلی این لپ‌تاپ است. اسپین ۵ با نیم نگاهی به گیمرها تولید شده و در نتیجه وجود ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۱۳ ساعت طول عمر باتری با هدف راضی کردن این گروه از کاربران در این دستگاه به کار گرفته شده اند.

سیستم صوتی True Harmony ایسر با پشتیبانی از تکنولوژی دالبی پرمیوم نیز بخش صوتی لپ‌تاپ اسپایر ایسر را شکل می دهند. یک قلم به صورت انتخابی به همراه این لپ‌تاپ به فروش خواهد رسید. وزن ۱٫۵ کیلوگرمی و ضخامت ۱۷٫۹ میلیمتری و پردازشگر گرافیکی GTX 1050 انویدیا از جمله مشخصات دیگر این دستگاه هستند که قرار است با قیمت پایه ۸۰۰ دلار از سپتامبر آینده وارد بازارهای آمریکای شمالی شود.

لپ‌تاپ گیمینگ از سری اسپایر ایسر

در نهایت نیز در سری لپ‌تاپ اسپایر ایسر ، Switch 7 Black Edition قرار دارد. یک هیبریدی ۲ در ۱ در خانواده اولین لپ‌تاپ های بدون فن جهان مجهز به پردازشگرهای گرافیکی حرفه ای برای اجرای بازی های سنگین و انجام پردازش های گرافیکی. علاوه بر پردازنده نسل هشتم اینتل، کارت گرافیک های جدید MX 150 انویدیا نیز در این دستگاه ها به کار گرفته شده اند. این VGA عملکرد بالاتری را با توان مورد نیاز کمتر در اختیار کاربران قرار می دهند.

سیستم خنک سازی LiquidLoop اختصاصی ایسر نیز به کار گرفته شده تا مشکلی از نظر میزان تولید حرارت وجود نداشته باشد. وزن این لپ تاپ تنها ۱٫۱۵ کیلوگرم است. در آن از نمایشگر ۱۳٫۵ اینچی با نسبت تصویر ۳ به ۲ استفاده شده. یک قلم اختصاصی نیز با ۴۰۹۶ سطح حساسیت به همراه این لپ‌تاپ به فروش خواهد رسید. Switch 7 Black Edition گران قیمت ترین عضو سری لپ‌تاپ اسپایر ایسر است. این لپتاپ از ماه دسامبر و با قیمت پایه ۱۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

مهندسین نمایندگی ایسر علاوه بر واحد تعمیرات لپ‌تاپ ایسر ، در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات ایسر نیز میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز بصورت واحدهای تفکیک شده راه اندازی شده اند. این کارگاهها به ابزارالات مدرن و درجه یک تجهیز شده است.

خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مرکز تعمیرات ایسر مورد نظارت قرار میگیرد. چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات ایسر هستند، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

5/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩