اشتراک گذاری

لولای لپ تاپ توشیبا

حتما تا حالا متوجه اهمیت لولای درب لپ تاپ تون شدید. این قطعه ی مکانیکی مهم وظیفه ی وصل کردن صفحه ی نمایش به کیبورد لپ تاپ رو به عهده داره. که معمولا فقط یک زاویه محدود چرخش رو بین اون ها فراهم میکنه. البته طراحی لپ تاپ های توشیبا به دلیل تنوع مدل و کارایی طوریه که این زاویه میتونه کم یا زیاد باشه. هر لولایی یک درجه ی آزادی داره که نقش تعیین کننده تو میزان فاصله ی دو شی ای که بهش وصل شدن رو داره.

لولا ممکنه از مواد انعطاف پذیر یا لجزای متحرک ساخته بشه. اهمیت این وسیله نه فقط تو لپ تاپ های توشیبا، بلکه تو تمام وسیله ها بسیار زیاده. البته ساختار لپ تاپ ها طوریه که لولا در اون ها نقش حساس تری داره. لولای لپ تاپ توشیبا ممکنه به دو دلیل دچار خرابی بشه.

معمولا وارد شدن ضربه و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع و بی اهمیتی کاربر نسبت به سرویس و رگلاژ به موقع لولاها و ایجاد فشار بر روی پایه لولا و هولدر میتونه این قطعه ی حساس رو معیوب کنه. در چنین مواقعی تعمیر و تعویض لولا تنها راه چاره است که در ادامه در مورد اون بیشتر صحبت میکنیم.

تعمیر لولای لپ تاپ توشیبا

همونطور که گفته شد لولای لپ تاپ توشیبا ممکنه دچار آسیب بشه. چرا که این قطعه در طول استفاده ی کاربر از لپ تاپ، فشار زیادی رو تحمل میکنه. خرابی لولا فقط محدود به شکستگی نیست. بعضی وقت ها، ممکنه لولا بیش از حد سفت و یا بیش از حد آزاد و روان بشه که لازمه کم یا زیادی گریس داخل آن مورد بررسی قرار بگیره.

برخی دیگه از موارد هم، مربوط به فاصله ی لولا از سطح کیبورد یا اختلالاتی مثل این میشن. در مواقعی که پای شکستگی در میون نباشه، تعمیر لولای لپ تاپ Toshiba گزینه ای منطقی تر به نظر میاد.

اون چه که در این فرایند نقش مهمی داره، اینه که تعمیر و یا حتی تعویض لولا ها اگر به دست افزاد متخصص انجام نشه، این اتفاق دوباره تکرار میشه. همچنین تجربه نشان داده که استفاده از چسب راهکاری موقتیه و بعد از مدتی دوباره مشکل تکرار می شه.

تعویض لولای لپ تاپ توشیبا

لولای لپ تاپ توشیبا ممکنه با اشکالاتی روبرو بشه که متخصص تنها گزینه ی تعویض لولای لپ تاپ توشیبا رو پیشنهاد بده. هرچند در اکثر مواقع می شه با نصب پایه های فولادی و رگلاژ لولاها و جوشکاری هولدر ال سی دی مشکلات جدا شدگی لولا یا حتی شکستگی های کوچیک رو تعمیر کرد، اما ممکنه گاهی جدا شدگی تکه های لولا از قاب با تاچ پد چاره ای جز تعویض لولا رو پیش رو نذارن.

تعویض این قطعه حساسیت زیادی به همراه داره و به همین دلیل پیشنهاد میشه برای این کار حتما به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا مراجعه کنید. تعویض لولا در واحد مخصوص، در کوتاه ترین زمان ممکن و به شیوه ی نوین به انجام میرسه.

نمایندگی لپ تاپ توشیبا

نمایندگی لپ تاپ توشیبا آمادگی این رو داره تا تمام مشکلات و خرابی های این لپ تاپ ها رو در انواع مدل و نسخه شناسایی و برطرف کنه. یکی از تخصصی ترین امور انجام شده در این مجموعه انجام خدامتی مثل تعمیر یا تعویض لولای لپ تاپ های توشیباست.

اگر از کاربران این لپ تاپ های محبوب هستید، این مژده رو برای شما داریم که کلیه ی خدمات پشتیبانی از سرویس های ساده گرفته تا تعویض تخصصی قطعات معیوب در این نمایندگی با مهارت بسیاری به انجام میرسه. سرویس های پشتیبانی با ارائه ی ضمانت و در حداقل زمان در اختیار کاربران عزیز انواع لپ تاپ های توشیبا قرار میگیره.

4/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩